Achizitie publica - MODERNIZARE STRAZI LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4
Detaliu pentru invitatia numarul 344687
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344687/02.04.2013
Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SebesCod fiscal: 4331201, Adresa: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Telefon: +40 258731004, Fax: +40 258734187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 258731004, fax: +40 258734187, persoana de contact: FELICIA CAZACU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Sebes, str. Piata Primariei, Nr 1 loc. Sebes, Jud. Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1: Elaborarea Proiectului tehnic, a Detaliilor de executie, a Documentatiei tehnice pentru autorizarea lucrarilor de constuctii, Verificarea proiectului(proiect tehnic+detalii de executie +documentatia tehnica pentru autorizarea lucrarilor de constructii), elaborarea documentatiilor necesare obtinerii avizelor si acordurilor pentru utilitatile: gaze naturale si telefonizare si obtinerea avizelor si acordurilor pentru aceste utilitati.Valoarea totala estimata pentru LOT 1 este de9.910, 21 lei din care valoarea estimata pentru proiectare este de 9.450 lei, la care se adauga valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute de 460, 21 lei( in% de 4, 87%).LOT 2: Elaborarea Proiectului tehnic, a Detaliilor de executie, a Documentatiei tehnice pentru autorizarea lucrarilor de constuctii, Verificarea proiectului(proiect tehnic+detalii de executie +documentatia tehnica pentru autorizarea lucrarilor de constructii), elaborarea documentatiilor necesare obtinerii avizelor pentru utilitatile: gaze naturale si telefonizare si obtinerea avizelor pentru aceste utilitati.Valoarea totala estimata pentru LOT 2 este de 14.875, 48 lei din care valoarea estimata pentru proiectare este de .14.060 lei, la care se adauga valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute de 815, 48 lei( in% de 5, 8%).LOT 3: Elaborarea Proiectului tehnic, a Detaliilor de executie, a Documentatiei tehnice pentru autorizarea lucrarilor de constuctii si Verificarea proiectului(proiect tehnic+detalii de executie + documentatia tehnica pentru autorizarea lucrarilor de constructii).Valoarea totala estimata pentru LOT 3 este de 283.453, 83 lei din care valoarea estimata pentru proiectare este de 258.390 lei, la care se adauga valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute de 25.063, 83 lei( in% de 9, 7%).LOT 4: Elaborarea Proiectului tehnic, a Detaliilor de executie, a Documentatiei tehnice pentru autorizarea lucrarilor de constuctii si Verificarea proiectului(proiect tehnic+detalii de executie +documentatia tehnica pentru autorizarea lucrarilor de constructii).Valoarea totala estimata pentru LOT 4 este de 163.520, 33 lei din care valoarea estimata pentru proiectare este de 149.320 lei, la care se adauga valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute de 14.200, 33 lei( in% de 9, 51%).
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 471, 759.85 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT1=189 lei, LOT2=281, 20 lei, LOT3=5167, 80 lei, LOT4=2986, 40 lei. Per. de valab. a gar. va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei (120 zile rap. la term. limita de dep. a ofert.).Gar. se va constitui prin una din modalitatile: -virament bancar in contul Mun. Sebes RO42TREZ0055006XXX000059 deschis la Trezoreria Sebes, CIF al Mun. Sebes: 4331201-Instr. de garant. emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, careseprezintainorig.l, incuantumulsipt. per. prevazuta in doc. de atrib..Gar. trebuie sa fie irevoc.. Gar. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofert..Ofertantii tip IMM care depun 50% din gar. vor anexa scrisorii de gar. de particip. in cf. cu L. 346/2004 si Anexa 1 ? ?Decl. privind incadr. Intrepr. in categ. IMM?? cf. Legii 346/2004.Echivalenta pentru o gar. depusa in euro, se va face la cursulBNR cu 5 zile inainte de data limita de dep. a ofertelor.Mun.Sebes are dreptul de a retine gar., ofertantulpierzandastfelsumaconstituita, atunci candacestaseaflainoricaredinsit.: a)isi retrage oferta in per.de valabilit. a acesteia;b)ofertasafiindstabilitacastig., nuconstit. gar. de buna exec. in per. de valab. a oferteisi, oricum, numaitarziude15ziledela semnarea contr.c)oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contr. in perioada de valabilitate a ofertei.d) C.N.S.C.respinge pe fond contestatia facuta de ofertantin cf. cu prevederile art. 278^1 alin.(1)lit.a) din OUG 34/2006, atunci A.C. va retine contestatorului din gar. de partic. in raport cu val. estim. a contr. suma de: pt. LOT 3:2.583, 90 lei si pt. LOT 4:1.493, 20 lei.Gar. de particip. se returneaza in cf. cu prevederile art. 88 din HG 925/2006.Oriceofertava fi respinsa daca nuesteinsotitadegar.de partic. in cuantumul, forma si avand per. de valab., precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Anexa 1.
Garantie de buna executie
5% din val. contr. fara TVA. Gar. de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 1-3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Per. de valabilit. a gar. de buna executie va fi de la data constituirii sumei initiale si pana la data aprobarii documentatiei tehnico-economice.Gar. de buna executie se restituieconf.art 92 alin. (3) lit. b) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul castigator nu constituie garantia de buna executie, Mun. Sebes vaconsideracontractulca neincheiat urmand a fi retinuta garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl.elig.-neincadr.in art.180 (pt. ofertant/asociat sau tert sustinator daca e cazul)-F12.Decl.neincadr.in art.181(pt. ofertant/asociat sau tert sustinator daca e cazul)?F 23.Certif. constat. taxe si impozite la bugetul general consolidat ANAF privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?cf. cu originalul?- pt. ofertant/asociat. In cazul in care operatorul economic a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu?cf. cu originalul?). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta din documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.4.Certif. referitor la plata impozitelor si taxelor locale privind obligatiile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?conform cu originalul?-pt. ofertant/asociat. In cazul in care op. ec. a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul local, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu?cf. cu originalul?). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta in prezenta documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.5.Decl. privind neincadr.in art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea-Formularului 2A din sectiunea VIII-Formulare. Prezenta declaratie se va completa de catre ofertant, cat si de catre ofertant asociat, subcontractant sau terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Primar ?Adrian Alexandru Dancila;Viceprimar ?Bogdan Adrian;Secretar municipiu ? Cristina VladDirector Economic ? Toma Luminita Carmen;Arhitect Sef ?Olteanu Virgil;Sef Serviciu Investitii-Achizitii- Sarbu Maria;Sef Serviciu Patrimoniu, Transport si Registrul Agricol ? Antonescu Daniela;Sef Birou Contencios Juridic si Administratie ? Maxim Ionela;Sef Birou Buget, Finante, Contabilitate, Salarizare ? Bunea Ionel;Sef Birou Colectare Creante Bugetare ? Boca Ioan;Consilieri locali: Besoiu Ioan, Bogdan Adrian, Bogdan Ileana, Fratila Dan Sebastian, Habean Sorel Virgil, Ispir Constantin, Lupse Ioan George, Mihaltan Cornel, Munteanu Ioan, Nistor Paraschiva, Nistor Dorin Gheorghe, Popiuc Mircea Gheorghe, Radu Cristian, Rodean Ioan, Roncea Radu, Stancu Gligor, Stanciu Ioan Felician, Spatariu Vasile, Serbanescu Radu Calin.6.Certificat de participare.cu oferta independenta-F23. Pt. o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii. Prezentarea Certificatului constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa fie in concordanta cu obiectul contractului care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Din certificatul constatator trebuie sa reiese ca activitatea similara cu obiectul contractului este autorizata conformLegii 359/2004.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012).Ofertantul va completa Formularul F3 si daca e cazul Anexa la F3.Cursul mediu de referinta pt. fiecare an in parte, echivalent in euro ? va fi cel afisat de catre BCE.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.Ofertantii tip IMM care indeplinesc prevederile L346/2004beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri(pt. a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documnete prin care dovedesc ca sunt IMM).In cazul in care ofertantul are tert sustinator pe capacitatea financiara, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG 34/2006 se vor completa pentru tertul sustinator formulareleF17 -care sa fie in forma autentica; F1, F2A, F2B.NOTA: In cazul in care ofertantul depune oferta: a) individuala atunci cerintaprivind cifra de afaceri va fi indeplinita de ofertant.b)oferta comuna(in asociere), atunci cerintaprivind cifra de afaceri va fi indeplinita prin cumul de asociere.c) individuala si are sustinator pe cifra de afaceri, atunci cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita ori de ofertant, ori de sustinator(acesta putand fi doar unul singur).d) oferta comuna(in asociere) si are sustinator pe cifra de afaceri, atunci cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita ori de asociere prin cumul, ori in intregime de un singur sustinator(acesta putand fi doar unul singur).e)individuala si are si subcontractare, atunci cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinitanumai de ofertant.f)oferta comuna(in asociere) si are si subcontractare, atunci cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita numai de asociere prin cumul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A)EXPERIENTA SIMILARA?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani?? Formular 5E, pentru fiecare lot in parte, care sa cuprinda maxim 2 contracte de proiectare(PT+DE) in domeniul infrastructurii de transport rutier.Declaratia va fi insotita de certificate/documente(constatator/recomandare/proces verbal de receptie/copie dupa parti relevante din contract) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, prin care sa se confirme prestarea de servicii similare, continand referiri la: beneficiarul contractului, tipul serviciilor prestate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului.In cazul unei asocieri, formularul 5E va cuprinde in cumul contractele prezentate ca experienta similara.- Daca ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta in copie atat contractul antreprenorului general cat sicontractul de subantrepriza.- Daca ofertantul a avut calitatea de asociat se va prezenta acordul de asociere, contractul liderului cat si contractului asociatului incheiat cu liderul asocierii.Pentru contractele prestate in afara Romaniei, documentele prezentate vor fi insotite obligatoriu de traducerea autorizata in lb.romana.In cazul in care ofertantul are tert sustinator pe capacit. tehnica, in cf. cu prev. art. 190 din OUG 34/2006 se vor completa pt.acesta formularele: F18A -in forma autentica; F1, F2A, F2B.Infrastructura de transport rutier defineste servicii de proiectare de constructie noua si/sau modernizare de drumuri de interes local(numai strazi), D.J., D.N., autostrazi, drumuri expres.NOTA: : In cazul in care ofertantul depune oferta: a) individuala atunci exp. sim. va fi indepl. de ofertant.b)oferta comuna(in asociere), exp. sim va fi indepl. prin cumul de asociere.c) individuala si are sustinator exp. sim, atunci exp. sim va fi indepl. ori de ofertant, ori de sustinato.d) oferta comuna(in asociere) si are sustinator pe exp. sim, atunci exp. sim va fi indepl. ori de asociere prin cumul, ori in intregime de un singur sustinator.e)individuala si are si subcontractare, atunci cer. privind exp. sim va fi indepl. numai de ofertant.f)oferta comuna(in asociere) si are si subcontractare, atunci cer. privind exp. sim va fi indepl. numai de asociere prin cumul., B)DOTARE CU PERSONAL- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul va completa Formularul6. In cazul unei asocieri , formularul 6 va fi completat de fiecare asociat.- Declaratie privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va completa Anexa 1 la Formularul 6.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca pentru indeplinirea contractului dispune decel putin: -un inginer in specialitatea drumuri: licentiat al unei fac. de constructii, specialitatea C.F.D.P.- un specialist verificator de proiecte atestat. Acesta are obligatia de a respecta prevederile art. 13 din HG 925/1995.Aceleasi cerinte privind calificarea personalului sunt valabile pentru toate cele 4 loturi.Daca un ofertant participa la 2, 3 sau 4 loturi, personalul va fi mentionat pt. fiecare lot in parte. Persoanele de specialitate mentionate pentru fiecare lot pot fi aceleasi sau pot fi diferite.Pentru persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului se vor prezenta CV , copie dupa diploma de absolvire, declaratie de disponibilitate-Formular 8.Pentru verificatorul de proiecte se va prezenta in copie certificatul de atestare insotit de legitimatia vizata la zi.In cazul unei asocieri, cerinta de personal va fi demonstrata prin luarea in considerare a tuturor resurselor tuturor asociatilor.Capacitatea profesionala poate fi sustinuta de un tert sustinator cf. art. 190-OUG 34/2006. Astfel, tertul sustinator capacitate profesionala (daca e cazul) va completa formularele: F18 care sa fie in forma autentica F1; F2A;F2B;, C)INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTAREAInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze. Se va completa Formular 9. Autoritatea contractanta interzice subcontractarea unei parti din contract, operatorilor economici care nu si-au exprimat intentia de a subcontracta la faza de licitatie.Ofertantii au obligatia de a respecta forma si continutul formularului. Formularul solicitat trebuie sa fie cu stampila si semnatura autorizata in original.In cazul in care operatorul economic declarat castigator , si-a expirmat intentia de a subcontracta, atunci acesta are obligatia de aprezenta inainte de incheierea contractului de achizitie publica, contractul/contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantul/subcontractantii nominalizati in oferta. Cerinta 2) Certificat SR EN ISO 14001:2005 pentru managementul de mediu in constructii, sau echivalente.Certificatele se vor prezenta obligatoriu in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 1) Certificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente.Certificatele se vor prezenta obligatoriu in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 15:34