Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE STRAZI LOTUL I SI III DIN MUNICIPIUL GHERLA


Detaliu pentru invitatia numarul 315079
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL GHERLA (PRIMARIA)
Cod de identificare fiscala: 4349071
Adresa: str.Bobilnanr.2, Gherla
Telefon: 0745808644
Fax:
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: MODERNIZARE STRAZI LOTUL I SI III DIN MUNICIPIUL GHERLA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233300-2 - Lucrari de fundatie pentru autostrazi, sosele, drumuri si trotuare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: MODERNIZARE STRAZI LOTUL I SI III DIN MUNICIPIUL GHERLA
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 14.09.2011 13:18
Data limita de depunere a ofertelor: 29.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: GHERLA, STR BOBILNA NR 2, JUD CLUJ
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: GHERLA, STR BOBILNA NR 2, JUD CLUJ
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
Valoare estimata: 14, 583, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART 181, DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA, CERTIFICAT ORC, CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA, BILANTURI CONTABILE: 2008, 2009, 2010, CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI SA FIE MAI MARE DECAT 19000000 LEI, CASH-FLOW IN VALOARE DE MIN. 2000000 LEI PENTRU PERIOADA DE 3 LUNI, EXPERIENTA SIMILARA: UN CONTRACTCU O VAL.MIN DE 7.600.000 LEI PT DRUMURI SAU A CEL MULT 3 CONTRACTE A CAROR VALOARE CUMULARTA SA FIE DE MIN 7.600.000 LEI SI UN CONTRACT PT CANALIZARE PLUVIALA CU O VALOARE MIN DE 2.100.000 LEI, DECLARATIE PRIVIND DOTARILE SPECIFICE, UTILAJE, ECHIPAMENTE;DECLARATIE PRIVIND PERSONALUL DE SPECIALITATE;ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001
ATASATA IN SEAPGARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 145000 LEI CARE SE VA CONSTITUI CONF PCT VI.3 DIN FISA DE DATE
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer