Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare strazi Micro 17 - etapa II


Detaliu pentru invitatia numarul 355392
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Galati
Numar invitatie: 355392/04.11.2013
Denumire contract: Modernizare strazi Micro 17 - etapa II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strazi Micro 17 - etapa II
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de constructii de drumuri si retele de apa si canalizare pe strazile Prunari, Predeal, Brasov, Namoleasa, Casin si Caraiman din Micro 17 Galati. Valoarea estimata de 5.879.078, 65 lei cuprinde valoare executie lucrari - 5.520.613 lei, valoare organizare santier -82.435 lei si valoare cheltuieli diverse si neprevazute (5%) - 276.030, 65 lei.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 879, 078.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 56.030, 48 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar (ordin de plata sau fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor; Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si fila CEC) se va transmite in original la sediul autoritatii contractante din Galati, str. Domneasca nr. 38, Registratura, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi atasata si in SEAP la invitatia de participare. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus , in acest caz se va atasa in SEAP si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este de 8.120, 30 lei.Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, cursul de referinta leu/alta valuta se va face pentru ziua in care a fost publicata invitatia de participare la cursul oficial anuntat de BNR
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 7% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia in acest caz de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct, la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular (Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - completare Formular; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Stan Marius, Cosca Radu, Popa Florin, Vlaicu Gheorghe Aurel, Campeanu Rodica, Bucur Adrian, Dinu Radu, Crivat Liliana, Ciocarlan Livica, Toporau Teofania, Tarola Odeta, Pavlenco Violeta, Avramescu Marian, Bogatu Hristache, Bucatanschi Mihail, Bugeag Gheorghe, Cocu Desilia, Cristache Catalin, Dascalu Monica, Dima Cristian, Dobrea Victor, Enache Cristian Sorin, Gavan Eugen, Ghetu Ilie, Humelnicu Marius, Ilie Zanfir, Malinovici Victor, Manoliu Mihai, Marian Alexandru, Mihai Alin, Mihailov Raul, Musat Carmina Liana, Paladi Gina, Rainea Nicolae, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Vasoi Costel.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular(Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, c^1, d din OUG nr. 34/2006 se va prezenta de catre tertul sustinator, daca este cazul). Documente/certificate de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 aliniat 4 din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 aliniat 3 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) - Formular Informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim 10.000.000 lei.Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta moneda este cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Ofertantii vor face dovada executarii in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, la nivelul a doua contracte al caror obiect a fost executia unor lucrari similare cu cele care fac obictul prezentei proceduri in valoare cumulata mai mare sau egala cu 5.000.000 lei fara TVA. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au foat duse la bun sfarsit. In cazul contractelor incheiate intr-o alta moneda se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamente tehnice, mijloacele de transport, de care dispun pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Necesar minim: -statie de betoane;
-laborator gradul II pentru beton;
-statie mixturi asfaltice;In Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii art. 23 lit. f se specifica obligativitatea utilizarii in executia lucrarilor numai a produselor certificate sau care au agremente tehnice care conduc la realizarea cerintelor esentiale.Ofertantii vor prezenta documente din care sa reiasa forma de detinere (inchiriere, vanzare-cumparare, leasing, angajament sustinator, contract de furnizare mixtura asfaltica, contract de furnizare beton sau alte forme de punere la dispozitie) a necesarului minim de utilaje., Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Necesar minim de personal specializat: ?Responsabil Tehnic cu Executiain domeniul Constructii edilitare si de gospodarie comunala, atestat conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003;?Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul Constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele si piste de aviatie atestat conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003;Pentru personalul-cheie nominalizat se vor prezenta copii dupa contractele de munca sau contracte de colaborare/sau prestari servicii. Pentru responsabilii tehnici cu executia se vor prezenta documente doveditoare ale pregatirii profesionale si calificarii: atestat si/sau legitimatia in termen de valabilitate raportat la termenul limita de depundere al ofertelor. Ofertantii vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru lucrarile care fac obiectul contractului de achizitie publica, respectiv SR EN ISO 9001/2008(sistemul de management al calitatii) sau echivalent pentru domeniul executiei lucrari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.11.2013 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer