Achizitie publica - Modernizare strazi orasenesti zona Vest : str. Cuza Voda tr. Tr. Magurele ? Apusului, str. Calugareni tr. M. Kogalniceanu ? str. Apusului, str. Zorilor tr str. Eroilor ? str. Tractorului, str. Duzilor tr. Str. Eroilor ? Unirii, str. Republicii tr. Tr. Mag
Detaliu pentru invitatia numarul 345876
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345876/25.04.2013
Denumire contract: Modernizare strazi orasenesti zona Vest : str. Cuza Voda tr. Tr. Magurele ? Apusului, str. Calugareni tr. M. Kogalniceanu ? str. Apusului, str. Zorilor tr str. Eroilor ? str. Tractorului, str. Duzilor tr. Str. Eroilor ? Unirii, str. Republicii tr. Tr. Magurele- Unirii, Modernizare str. Cetatii tr. Tr. Magurele ? bloc locuinte, Modernizare str. Cuza Voda tr. Tr. Magurele ? M. Kogalniceanu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul ZimniceaCod fiscal: 4652732, Adresa: ZIMNICEA, STRADA GIURGIU , NR.1, Zimnicea, Telefon: 0247366431, Fax: 0247366780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ZIMNICEA, STRADA GIURGIU , NR.1, Zimnicea, Romania, cod postal: 145400, telefon: +40 0247366431, fax: +40 0247366780, persoana de contact: PETRE PARVU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORAS ZIMNICEA , STRADA GIURGIU, NR. 1, ORAS ZIMNICEA, JUDET TELEORMAN, SALA DE SEDINTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritati Publice Locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strazi orasenesti zona Vest : str. Cuza Voda tr. Tr. Magurele ? Apusului, str. Calugareni tr. M. Kogalniceanu ? str. Apusului, str. Zorilor tr str. Eroilor ? str. Tractorului, str. Duzilor tr. Str. Eroilor ? Unirii, str. Republicii tr. Tr. Magurele- Unirii, Modernizare str. Cetatii tr. Tr. Magurele ? bloc locuinte, Modernizare str. Cuza Voda tr. Tr. Magurele ? M. Kogalniceanu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de modernizarestrazi orasenesti zona Vest : str. Cuza Voda tr. Tr. Magurele ? Apusului, str. Calugareni tr. M. Kogalniceanu ? str. Apusului, str. Zorilor tr str. Eroilor ? str. Tractorului, str. Duzilor tr. Str. Eroilor ? Unirii, str. Republicii tr. Tr. Magurele- Unirii, Modernizare str. Cetatii tr. Tr. Magurele ? bloc locuinte, Modernizare str. Cuza Voda tr. Tr. Magurele ? M. Kogalniceanu prin refacerea sistemului rutier. Procentul de cheltuieli diverse si neprevazute este de 5% din valoarea estimata a contractului.
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 464, 835.37 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
80213 LEI, valabila 90 de zile de la data privind termenul limita de primire a ofertelor, scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original. (Formular 18)Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate.Pentru constituirea garantiei de participare in euro echivalenta leu/euro este cursul Euro stabilit de BNR cu 5 zile anterioare datei limita de depunere a ofertei.CONTUL de depunere a garantiei de participare este: RO65TREZ6105006XXX000062deschis la Trezoreria Zimnicea.In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.b) Chitanta dedepunere la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar.c) Garantia de participare se poate constituii si prin orice alta modalitate prevazuta de art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Observatii: 1. In cazul depunerii unei contestatii, se vor aplica prevederile art. 278?1, alin. 1 lit. c din OUG 34/2006, respectiv se va retine suma de 8362.13 lei din cuantumul garantiei de participare.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare, in raport cu valoarea contractului, sumele prevazute conform OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului prin retineri succesive din facturile partiale (in cazul intreprinderilor mici si mijlocii, cuantumul se reduce cu 50 %)Formular 19 Modul de constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, Formular A10Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Formular 4Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii oferteiCertificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii oferteiPentru persoane juridice straine: Dovezile privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este rezident.Documentele vor fi prezentate in limba de origine (in original sau copie legalizata), insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana, valabile la data deschiderii ofertelor.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 3Extras din Registrul actionarilor/asociatilorcertificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiunii din care sa reiasa care sunt membrii consiliului de administratie/organul de conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii ori asociatii, original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?Persoanele cu functie de descizie in cadrul Primariei oras Zimnicea sunt: Primar ? Ec Parvu Petre, viceprimar- Visan Valentina Iuliana, Secretar ? Jr. Berechet Ionel, Sef serviciu Economic- Ec. Martinescu Gica, Consilier juridic ? Jr. Calota Marina Andrada, Referent de specialitate serviciul UATDP ? Cocea Florentina, Consilier serviciul UATDP ? Slobozeanu Lenuta, Inspector biroul buget ? finante ? contabilitate ? Balasa Crenguta, Sef Birou ITCC ? Blidariu ValentinaConsilieri locali: Balcangiu Marius Adrian; Bobiltiu Nicoleta; Bodirlau Radu; Bujor Gavril; Calota Gheorghe; Cocian Silvia; Constanda Dumitru; Croitoru Paduretu Dumitru; Faighel Brosteanu Arthur Ioan; Filip Anton; Fulga Aurel; Mosor Costel; Patranescu Gheorghe; Pruna Maria; Top Florin; Visan Pavel.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010, Formularul 6 Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? ?eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate, certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, (2010, 2011, 2012 )Cifra minima de afacerei pe ultimii 3 ani sa fie de minimlei 16.929.670 lei.Pentru IMM cifra medie poate fi de 50% din valoarea impusa, Curs mediu anual euro: 2010 ? 4, 2848 lei, 2011- 4, 3197 lei, 2012 ? 4, 4287 lei, Bilantul contabilla data de 31.12.2011 ?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Documentele care atesta detinerea vor fi prezentate de catre ofertantul declarat castigator la solicitarea autoritarii contractante;, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii;, O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, Recomandare privindmodul de indeplinire a obligatiilor, finalizare lucrari similare fisei de date, de la beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati; Ofertantul vor face dovada certificarii sistemului de management al mediului ISO 14001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in state ale Uniunii Europene care confirma certificarea sistemului de management al mediului sau echivalent. Se va prezenta in copie., Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 in copie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 10:29