Achizitie publica - Modernizare strazi prin asfaltare in comuna Suplacu de Barcau, Judetul Bihor
Detaliu pentru invitatia numarul 336562
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336562/03.10.2012
Denumire contract: Modernizare strazi prin asfaltare in comuna Suplacu de Barcau, Judetul Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComunei Suplacu de Barcau (Consiliul local)Cod fiscal: 5431705, Adresa: Str.P-ta Republicii nr.33, , Suplacu de Barcau, Telefon: 0259368477, Fax: 0259368477
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.P-ta Republicii nr.33, , Suplacu de Barcau, Romania, cod postal: 417535, telefon: +40 259368477, fax: +40 259368477, persoana de contact: Andrea Dombi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.P-ta Republicii nr.33, , Suplacu de Barcau, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strazi prin asfaltare in comuna Suplacu de Barcau, Judetul Bihor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie pentru investitia ? Modernizare strazi prin asfaltare in comuna Suplacu de Barcau, Jude?ul Bihor - in conformitate cu cerintele caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 10.000 Lei. Termenul de valabilitate al GP este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. GP va fi constituita conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si 86 alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006. Contul AC, pentru plata GP - nr. RO78TREZ0825006XXX000069 deschis la Trez. Marghita CIF :5431705 Orice oferta care nu este insotita de GP, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa conform art. 86 alin.4 din HG 925/2006 coroborat cu art.33 alin.3) din HG 925/2006.Conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 4.279, 99 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE va fi de 10 % din pretul contractului fara TVA.GBE se va constituii conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. GBE se va putea constituii si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea -Conform Formularului A1(formularul se va prezenta si de catre tertii sustinatori, dupa caz).2. Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Conform Formularului A2.3. Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, in original -Conform Formularului A3.4. Operatorii economici vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4 (acest formular va fi prezentat de catre toti ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/ tertii sustinatori, dupa caz).Persoanele care semneaza, contrasemneaza acte pentru prezenta procedura ?i care vor participa in prezenta procedura sunt: Primar ?Dr. Tivadar Nicolae, Viceprimar ? Bagosi Ferencz Barna, Contabil ? Todor Mariana, Secretar ? Dombi Andrea, Responsabil achizi?ii publice ? Popoviciu Alin, Toth Erika- inspector urbanism5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta completat Formularul B. Aceasta declaratie va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.6.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general).Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Se va prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globala de cel putin 1.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor lucrari (relevante) executate in ultimii 5 ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executat minim un contract similar ? lucrari de drumuri - a caror valoaresa fie de cel putin 500.000 lei, insotite de proces verbal de receptie a lucrarii si recomandare din partea beneficiarului., UtilajeDeclaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de executie lucrari., PersonalDeclaratie pe propria raspundere referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, care va fi angajat in cadrul indeplinirii contractului: - responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana, CONTINUARE- inginer sef santier, cel putin 1 persoana- responsabil cu controlul calitatii, cel putin 1 persoana Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit., Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 14001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta areimplementat si mentine, conform ISO 14001un sistem de management de mediupentru activitaticare fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 10:20