Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE STRAZI RURALE COMUNA LAPUSATA, JUDETUL VALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 340477
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Lapusata (Primaria Comunei Lapusata)
Numar invitatie: 340477/04.12.2012
Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI RURALE COMUNA LAPUSATA, JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Lapusata (Primaria Comunei Lapusata)Cod fiscal: 2541495, Adresa: Lapusata, Sat Serbanesti, Lapusata, Telefon: +40 250868988, Fax: +40 250868956
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Lapusata, Sat Sarulesti, Lapusata, Romania, cod postal: 247305, telefon: +40 250868988, fax: +40 250868956, persoana de contact: Primaria Comunei Lapusata
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Lapusata, Sat Sarulesti, Lapusata, Romania, cod postal: 247305, telefon: +40 250868988, fax: +40 250868956, persoana de contact: Carmen Ciuculan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI RURALE COMUNA LAPUSATA, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului cuprinde urmatoarele: Actiunea 1 - Servicii de proiectare, asistenta proiectantului pentru obiectivul ?MODERNIZARE STRAZI RURALE COMUNA LAPUSATA, JUDETUL VALCEAOfertantul este raspunzator pentru urmatoarele activitati: - elaborare documentatie ?CU;
- elaborare proiect tehnic ? PT;
- elaborare detalii de executie - DDE;
- elaborare documentatii pentru avize, acorduri si autorizatii faza PT+DTAC- verificarea tehnica a proiectarii - VT;
- asistenta tehnica din partea proiectantului ? AT;Actiunea 2 ? Executie lucrari pentru obiectivul ?MODERNIZARE STRAZI RURALE COMUNA LAPUSATA, JUDETUL VALCEAModernizare strazi rurale cu lungime de 6, 2 Km.Strazile au categoria tehnica V , categoria de importanta D, Clasa de incarcare I (A13-S60) si se propune o structura rutiera cu urmatoarea alcatuire: strat de forma din balast de rau 0-70mm de 10 cm, strat fundatie balast de rau de 0-70 mm de 25 cm, strat de legaturaBADPS25 de 5 cm si strat de uzura BA16 cu 4 cm, avand platforma drumului de 5, 00 m si carosabilul de 4, 00 m, rigole betonate pentru scurgerea apelor pluviale in camp continuu 5348 mp si rigole neprotejate din pamant 8580 ml, podete tubulare DN 600 -19 buc.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 076, 633 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garan?iei de participare 50000, 00 lei .Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Ofertantulce apartine IMM, conf Legii nr. 346/2004 beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumul garantiei. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular nr. 25) In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 2781, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantum garant de buna execut este 10% din val fara TVA a contract de proiect si executie.AC are dreptul de a emite pretentii asupragarant de buna executie, oricand pe parcurs indepl contract, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplinesteobligatiile asumate prin contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garant de buna execut AC are oblig de a notif pretentiacontractant, precizand oblig ce nu au fost respectate.Mod de const: viram bancar sau instrument de garant emis in cond lg de o soc bancarori de o soc de asig, - retineri succesive din sumele datorate pentru facuri partiale, - depunerea la casierie a unor sume in numerar.Elib garantde buna execut se va face: a) 70% din val garant, in 14 zile de la data incheierii PVR la terminarea lucrarilor , iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b)30% din val garant, la expir perioade de garant a lucr executate, pe baza PVR finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Autoritatea Contractanta recomanda prezentarea tuturor documentelor care dovedesc indeplinirea de catre Ofertant a criteriilor decalificare, la deschiderea ofertelor. Completarea ulterioara a acestor documente este permisa numai in conditiile art. 11 alin. (5) din HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de ofertantul individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, incazul unei asocieri. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertei si va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea conform cu originalul, in cazul in care nu se specifica altfel.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Traducerea trebuie facuta de catre un traducator autorizat, a carui semnatura trebuie legalizata de un notar public.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inaintede data depunerii ofertei. Pentru documentele care nu se pot prezenta cu respectarea acestui termen datorita conditiilor de emitere, si caredepasesc perioada de valabilitate de 30 de zile solicitata, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea Ofertantului in care seva prezenta justificarea aferenta.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se vaatasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta nr. 1 -cerinta obligatorieCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta obligatorie: A1.Completare Formular nr. 1, in original, datat, semnat si stampilat.Cerinta nr. 2 cerinta obligatorieDeclaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006) . Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 (Formular nr. 2, in original, datat, semnat si stampilat). Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului si asociatului / asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de oficiul registrul comertuluiPrecizari: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecaresustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 3 cerinta obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie : Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006 (Formular nr. 3, in original, datat, semnat si stampilat).Se vor prezenta documentele de confirmare: 1.Se va prezenta certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de ANAF in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna aterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.2.Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale in original, in copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna aterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Cerinta nr. 4 cerinta obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta - Conflictul de intereseSe va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare, in original, datat, semnat si stampilat.Neincadrarea in prev art. 69 indice 1 dinOUG 34/2006 se solicita pentru ofertant /asociat/tert sustinator si subcontractant cf prev. art.13 din L279/2011.Persoanele nominalizate din cadrul AC, care aproba/semneaza doc.emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt : Primar: Joita Nicolae, Viceprimar ? Udrea Dumitru, Secretar ? Mega Aurel, Consilieri: Udrea Petre, Zorlescu Gheorghe, Mazilu Raducu, Ciuculan Dragulescu Carmen Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul iar pentrupersoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata silegalizata. Pentru persoanele juridice romane Documente de confirmare: - Prezentare certificat constatator emis de O R C de pelanga Trib Teritorial, din care sa rezulte domeniul activitatii principale/ secundare, cod CAEN al acestora, iar pt activitatea specificadomeniului, obiectul contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridicestraine Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma deinregistrare / atestare ori apartenenta dpdvprofesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. . (se va verifica prin accesareatp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) - Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratievalabile pentru anul calendaristic in curs.Nota : in certificat sa nu existe inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii 85/2006 privind insolventa / incapacitatea de plata.Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitatedocumentului in original / copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie Media cifrei de afaceri globale, din cel ultimii trei ani este egala sau mai mare de 6.150.000 lei.Disponibilitati banesti, resurse financiare pentru derularea contractului, pentru asigurare cash-flowconform grafic de executie, in valoare de 460.000 lei pe o perioada de 90 zile.Se vor prezenta bilanturile contabile la data de 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 vizate si inregistrate la organele competenteIn cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul.In cazul documentelor emise in alte limbi ofertantul va atasa, copii dupadocumente similare, insotite de traducere autorizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul trebuie sa fiprestat in ultimii 3 ani: - cel putin un contract proiectare similar cu cel supus procedurii de achizitie publica- servicii proiectare pentru infrastructura de transport cu o valoare minima de 80.000 lei.Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat uncontract acarui valoare sa fie egala sau mai mare de 2.700.000 lei prin prezentarea de unui contract sau cumularea a max. 2 de aceeasi natura si complexitate .Se permite si prezentarea unui contract care sa fi inclus atat componenta de executie cat si componenta de proiectare, cu o valoare de cel putin 2.780.000 lei. Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit- conf . art. 188, alin 3 , litera a/OUG 34/2006., Cerinta nr.2 - cerinta obligatorieLista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului deservicii si lucrari, conform art.188, alin 2 lit.g si alin.3 lit.f din OUG 34/2006.Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de: Pentru proiectare: - statie topografica si softul aferent; - 1 licenta soft de proiectare specializata pentru infrastructura de transport tip AUTOCAD - 1 licenta soft elaborare devize; - 1 calculator - 1 imprimanta format A3Pentru executie: -Buldoexcavator - Incarcator frontal - Autogreder Autobasculante ? Cilindru compactor - Betoniere - Repartizor finisor asfalt; Statie de betoane si asfalt - Masina pentru marcaje rutiere - Laborator de verificari si incercari min gradul II, Continuare Cerinta nr. 2 Se vor prezenta obligatoriu: - documente privindasigurarea utilajelor minime solicitate;(proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de documunte)Cerinte obligatorii -Pentru echip. proprii se va atasa in copie documentecare atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate. -Pentruechip. inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul? dupa contractele de inchirierePentru statia topografica se va prezenta in copie lizibila cu ment. ?conform cu originalul? Certificat de etalonare eliberat de Institutul National de Metrologie conform Ordin 48/2010 pentru aprobarea listei oficiale a mijloacelor de masurare supuse controlului metrologic legal L.O.2010., Cerinta nr.3-cerinta obligatorieInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Declaratii de disponibilitate - Formular 11Declaratie/inf.privind asigurare cu personal de specialitate din care sa rezulte rolul si responsabilitatea fiecaruia, insotit de CV-uri, datate si semnate. La CV se vor atasa diplome/certificate care sa ateste studii si pregatire profesionala.Executie: - 1 Sef santier ? inginer constructii drumuri si poduri cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; - 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii rutiere drumuri; - 1 Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor - cu atestat/decizie interna ; - 1 Manager de proiect; - 1resp. SSM, Proiectare: -1 Inginer constructii drumuri si poduri cu experienta profesionala in realizarea de proiecte de cel putin 3 ani .- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinutede persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelorminime;
- CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentrudemonstrarea indeplinirii cerintelor minime.Cerinta nr.4 - cerinta obligatoriePrezentare efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor deconducere, presonalul responsabil cu indeplinirea contractului de proiectaresi executia lucrarilor., Cerinta nr.5-cerinta obligatorieInformatii privind asocierea/subcontractantii/tertul sustinatorInformatii privind subcontractantiiModalitatea de indeplinirePrezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Informatii privind subcontractantii si asociatii Ofertantiiasociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completatain conformitate cu Formularul 4, semnata de reprezentantul legal, stampilatasi datata. Ofertantul va completa si va semna formularul 15 cusubcontractantii si specializarea acestora. Ofertantul are dreptul de ainclude in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte dincontract., In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sase indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritateacontractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in ofertaNota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua inconsiderare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fieindeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens conf.art. 188 alin. 3 lit. g din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si lacapacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prininvocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridiceexistente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urmaare oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unuiangaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj desustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art.11^1 din H.G.nr.925/2006. Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit caredetermina excluderea din procedura de atribuire conform prev art. 180 si aleart.181 lit.a), c1) si d), art. 69^1 din OUG nr.34/2006.Angajamentul fermde sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta acontractul de achizitie publica. Cerinta nr. 1 Certificat ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2 Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line, SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer