Achizitie publica - MODERNIZARE STRAZI RURALE IN COMUNA RADOMIRESTI, JUDETUL OLT
Detaliu pentru invitatia numarul 347172
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347172/21.05.2013
Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI RURALE IN COMUNA RADOMIRESTI, JUDETUL OLT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna RadomirestiCod fiscal: 4395000, Adresa: Comuna Radomiresti, Jud.Olt, Radomiresti, Telefon: +40 0249489306, Fax: +40 0249489306
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Radomiresti, Jud.Olt, Radomiresti, Romania, cod postal: 237365, telefon: +40 249489306, fax: +40 249489306, persoana de contact: Viorel Cotiga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Radomiresti, judetul Olt, sediul Primariei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE STRAZI RURALE IN COMUNA RADOMIRESTI, JUDETUL OLT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului cuprinde urmatoarele: - Servicii de proiectare, intocmire documentatie avize, asistenta proiectantului si executie lucrari pentru : ?MODERNIZARE STRAZI RURALE IN COMUNA RADOMIRESTI, JUDETUL OLT ?.Ofertantul va intocmi urmatoarele documentatii: - proiect autorizatie de construire ? PAC;
- proiect tehnic ? PT;
- detalii de executie - DDE;
- documentatii pentru avize si acorduri- documentatii obtinere avize si acorduri, prevazute in certificatul de urbanism;
- asistenta tehnica din partea proiectantului ? AT.Proiectare: 288.026 lei(proiect tehnic, detalii executie, intocmire documentatie avize); 144.013 lei (verificarea tehnica a proiectului, asistenta tehnica din partea proiectantului si a dirigintelui de santier).Executie: 9.840.894 lei( C+M, organizare de santier).Diverse si neprevazute: 246.022 lei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 272, 933 - 10, 518, 955 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 180.000 lei.Modul de constituire: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante .b) ordin de plata in contul autoritatii contractante RO61TREZ50724840271XXXXX deschis la Trezoreria Caracal cod fiscal 4395000 insotit de confirmarea bancii emitente.c)Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate, 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autorit. contract. va retine , conform art. 278ยน, alin. (1) litera c) din OUG 34/2006 suma de 8.587, 29 lei.- Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta stabilita castigatoare se restituie in cel mult 3 zile lucratoare de la data constit. garantiei de buna executie.- Garantia de participare constituita de ceilalti ofertantii se returneaza dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Dovada constituirii garantiei trebuie: in original si atasata ofertei; sa fie insotita de traducerea autorizata in limba romana (daca este cazul), sa faca referire expresa la procedura organizata de autorit. contract., respectiv numarul invitatiei de participare publicata in SEAP, sa contina in clar denumirea autorit. Contract., sa contina valoarea garantiei, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si semnatura autorizata, sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. In cazul in care ofertantii depun garantia intr-o alta moneda, cursul valutar la care se face paritatea este 1 euro= 4, 4154 curs 25.03.2013.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 ;Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Acei operatori economici care au grafice de reesalonare aprobate de catre institutiile abilitate indeplinesc cerinta minima de calificare iar AC are obligatia de a accepta acele certificate.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 ;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: SIIA NICUSOR - primar, OLTEANU MARINEL -viceprimar, NEAGA GABRIELA- contabil, RADUCA CARMEN- secretar, RADUCA IOAN, MILITARU TITU, BALTALUNGA ION, OLTEANU MARINEL, TOADER VASILE, CITURAN GELU, CIOBAN SIMONA ARGENTINA, CEPAN ILIE, DANCIU DOREL, GALETEANU GHEORGHE, DRAGOMIR ION, CUREA SORIN, CUREA MIHAI GHEORGHE ? consilieri Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: proiectare/lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul.b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii;Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.Completarea ulterioara a documentelor care confirma indeplinirea criteriilor de calificare este permisa doar in conditiile prevazute la art. 11 dinH.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.I) Operatorii economici vor face dovada indeplinirii cerintei obligatorii privind situatia economica.II) Declaratie privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim: 18.000.000 lei.In cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul.In cazul documentelor emise in alte limbi ofertantul va atasa, copii dupa documente similare, insotite de traducere autorizata.a)Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr.6 (INFORMATII GENERALE) completat., b)Persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali, inregistrate potrivit legii.AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat).Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro., c)Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens.d) Declaratie privind angajamentul constituirii asigurarii de risc profesional pentru expertii cheie nominalizati in cadrul ofertei. Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional in conformitate cu prevederile L 346/2002 republicata si HG 144/2008., e) Scrisoare/declaratie bancara corespunzatoare sau orice alte documente din care sa rezulte cash-flow, prin care se demonstreaza faptul ca in cazul atribuirii contractului operatorul economic are acces la disponibilitati banesti, facilitati de credite in vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru o perioada de 90 zile in suma minima de 1.200.000 lei pentru obiectivul de investitii?MODERNIZARE STRAZI RURALE IN COMUNA RADOMIRESTI, JUDETUL OLT?.Scrisoarea de bonitate bancara va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Ofertantul trebuie sa fi prestat/executat: Proiectare si executie ? max 3 contr. simil. cu obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie minim: 10.128.920lei fara TVA sau contracte distincte - Proiectant - maxim trei contracte similare cu obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie minim: 288.026 lei fara TVA. Constructor ? max 3 contr. simil. cu obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie minim: 9.840.894lei fara TVA., Ofertantul poate prezenta ca experienta similara privind proiectarea cat si executia printr-un contract care contine proiectare si executie precum si prezentarea de contracte distincte atat pentru proiectare cat si executie.Se vor atasa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor/prestarii serviciilor de proiectare, precum si daca acestea au fost executate/prestate conform normelor profesionale in domeniu si au fost duse la bun sfarsit, Prin formularea ?contract de lucrari finalizat? se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Prin formularea ?contract de servicii indeplinite? se intelege: servicii receptionate care sunt insotite de certificari din care sa reisa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca serviciile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit/procese - verbale de predare-primire documentatiei tehnice. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 2
Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de: Pentru executie drum:
- Buldoexcavator
- Incarcator frontal
- Autogreder
- Autobasculante
- Statie de preparat mixturi asfaltice- Repartizator mixturi asfaltice
- Repartizator emulsie bituminoasa
- Cilindru compactor- Laborator de verificari si incercari gradul II pentru mixturi asfalticePentru proiectare:
- statie topografica si softul aferent;
- declaratie pe propria raspundere ca ofertantul dispune de licenta AUTOCAD, soft necesar intocmirii documentatiilor tehnice- minim 1 calculatoar
- minim 1 imprimante format A3, Documente privind asigurarea utilajelor minime
solicitate;inchiriere, cumparare/comodat/ prestari servicii/ lista inventar sau orice altfel de documunte. Cerinte obligatorii: Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere., Cerinta nr. 3
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.
Executantul trebuie sa dispuna de: Manager de Proiect, minim 5 ani experienta profesionala, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; Sef de lucrare/santier ? inginer/sing: CFDP, minim 5 ani experienta profesionala generala. Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar si experienta in calitate de sef lucrare/santier sau echivalent sa fie dovedita in minim un proiect., -Se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, atestatele(pentru RTE, sau echivalent), legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, decizie interna, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime. Pentru personalul desemnat pentru derularea acestui contract se vor prezenta CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea cerintelor minime. Ofertantii vor prezenta Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheie din Formular 12 si angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic., -RTE sau echivalentul acestuia, atestat pentru lucrari de constructii de drumuri, care va indeplini functia de Responsabil Tehnic cu Executia CFDP. Persoana nominalizata ca RTE va fi atestata de catre MDRT, -RTE sau echivalentul acestuia, atestat pentru lucrari de constructii de drumuri, care va indeplini functia de Responsabil Tehnic cu Executia CFDP. Persoana nominalizata ca RTE va fi atestata de catre MDRT in conf. cu prev. HG 731/1991 si Ordinul MLPAT 773/2003, art. 9, domeniul de constructie II. Atestatul va fi in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;Manager calitate - absolvent studii superioare de scurta sau lunga durata, cu decizie interna de numire ca manager al sistemelor de managementul calitatii;Manager mediu - absolvent studii superioare de scurta sau lunga durata, cu decizie interna de numire ca manager al sistemelor de managementul mediului;, Proiectantul trebuie sa dispuna de Sef proiect ? inginer proiectare pentru constructii de drumuri, minim 2 ani experienta profesionala generala. Experienta specifica dovedita in minim un proiect similar(drumuri) si experienta in calitate de sef proiect sau echivalent sa fie dovedita in minim un proiect; Inginer geotehnician ? minim 2 ani experienta profesionala generala.Inginer topometrie cu experienta profesionala dovedita in minim 1 proiect similar;, - Se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime. Pentru personalul desemnat pentru derularea acestui contract se vor prezenta CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea cerintelor minime. Ofertantii vor prezenta Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheie din Formular 12 si angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantii asociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69`1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata. Ofertantul va completa si va semna formularul 12 cu subcontractantii si specializarea acestora. Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta., Pentru subcontractanti se vor prezenta urmatoarele: lista cuprinzand subcontractantii, insotita de o declaratie scrisa a ofertantului privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti ? exprimata/exprimate in procent -si specializarea acestora- Formular 12.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Pentru participarea in asociere se vor prezenta urmatoarele: acordul de asociere cu precizarea liderului Formular 13 si imputernicirea liderului asocierii Formular 14 Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Operatorul economic(executantul) trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul supus licitatiei. Operatorul economic (proiectantul) trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pebaza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul proiectare., Standard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic(executantul) trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul supus licitatiei. Operatorul economic (proiectantul) trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul proiectare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada garantiei oferita
20
Descriere: Componenta tehnica - in luni calendaristice
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 11:10