Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare strazi satesti in comuna Diosti judetul Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 341080
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DIOSTI (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 341080/17.12.2012
Denumire contract: Modernizare strazi satesti in comuna Diosti judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DIOSTI (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4553607, Adresa: COM.DIOSTI, JUD.DOLJ, Diosti, Telefon: 0251458611, Fax: 0251458687
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM.DIOSTI, JUD.DOLJ, Diosti, Romania, cod postal: 207230, telefon: +40 0251458611, fax: +40 0251458687, persoana de contact: Florea Magdalena
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COM.DIOSTI, JUD.DOLJ, Diosti, Romania, cod postal: 207230, telefon: +40 0251458611, fax: +40 0251458687, persoana de contact: Florea Magdalena
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strazi satesti in comuna Diosti judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare strazi satesti in comuna Diosti, judetul Dolj(Strada Brutariei cu o lungime de 0, 207 km, strada Santierului 0, 890 km)
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 146, 140 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
I.Autoritatea Contractanta solicita Garantie de participare eliberata in numele ofertantului in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare care va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari, in cuantum de: 2500 Lei;II. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, si anume cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.III. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.IV. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va completa dupa caz Formularul 20A/20BIn cazul depunerii unei contestatii, de catre operatorul economic, daca CNSC respinge contestatia depusa ca fiind nefondata, autoritatea contractanta, va retine din garantiade participare, in conf.cu art. 278^1 din OUG 34/2006. Garantia de participare se va restitui in conf. Cu art. 88 ? HG nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare.Nota: - Garantia de participare se va prezenta separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.- Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor
Garantie de buna executie
DaEste in procent de 10% din valoarea contractului fara TVA . Dupa semnarea contract., inainte de emiterea ordinului de incepere, executantulare obligatia de a constitui garantia de buna executie in cuantum de 0, 5 % din valoarea contractului fara TVA.Executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre executant in contul de disponibil astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia se va constitui conf. art. 90 alin (3) din HG 925/2006 reactualiz. Restiuireagarantiei de buna executie se va face conf. HG 925/2006 reactualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Cerinta obligatorie: prezentare formular modelB. Declaratii privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Declaratie privind neinc. in preved. art. 181 din OG./34/2006C. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010.D. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: * Certif. privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat , care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul.stat, din care sa reiasa faptulca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.* Certif constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele* Cazier fiscal original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Documentele vor fi transmise in limba de origine, la care se va alatura traducerea autorizata in limba romana.PERSOANELE din cadrul Primariei comunei Diosti implicati in initierea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Iliescu Dumitru, primar, OPREA PAUL, viceprimar, FLOAREA MAGDALENA responsabil achizitii publice, DIOACONU ION secretar, consilierii responsabili cu aprobarea bugetul local si a contractelor de achizitii publice : VOICULESCU CERASELA, ONCIOIU CRISTIAN, MUSTATA LAURENTIU ROBERT, NEACSU MARIAN, PRICOIU GABRIEL, SOSU CONSTANTA, TUTU NICOLAE, BUTOI GABRIEL, ENCULESCU ROMEO MIHAI, IONESCU GIGI ILIE, POPESCU EMILIAN, STEFANESCU MILENA MONICA Cerinta obligatorie: 1. Certificat constatator. eliberat de ORCPersoane juridice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalDocumentele vor fi transmise in limba de origine, la care se va alatura traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie1. Fisa de informatii generale2. bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011.Cerinte minime: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani respectiv 2009-2011 in valoare de minim: 146140lei. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 2. Declaratia referitoare la utilaje, instalatii , echipamente tehnologice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari .Oferta va face dovada ca dispune de cel putin: cilindru compactor, autobetetoniera, autogreder, repartizator mixturi asfaltaltice , Autobasculanta cu licenta de transport, buldoexcavator ;1statie de asfalt cu instalatie pentru bitum modificat, laborator autorizat pentru lucrari deinfrastructura de tip rutier ;, 3. Oferta va furniza informatii referitoare la studii pregatitoare, profesionale si calificare a urmatorului personal: -1 Coordonator de Proiect (contract) - licentiat. al unei Facultatii de Constructii-CFDP - diploma inginer/subinginer;
-1 responsabil cu asigurarea Calitatii licentiat al unei Facultatii de Constructii- diploma inginer/subinginer;
-1 ?ef de ?antier -licentiat. al unei Facultatii de Constructii - CFDP - diploma inginer/subinginer;
-1 Responsabil Tehnic cu Execu?ia - licentiat al unei Facultatii de Constructii- diploma inginer/subinginerPentru responsabilul tehnic cu executia se va prezenta atestatul profesional., Cerinte obligatorii: 1. Lista privind lucrarile executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca ofertantul aexecutat cel putin un contract avand ca obiect lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier in valoare de cel putin 146.140 lei fara TVA.Pentru echivalare se va avea in vedere cursul mediu anual lei valuta comunicat de BNR. Standard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniile constructii de drumuri
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer