Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?MODERNIZARE STRAZI SEBES: STEJARULUI, VIITORULUI, LEMNARILOR, OGORULUI, MIHAIL SADOVEANU, BRANDUSELOR, OASA, LUNCILE PRIGOANEI, CIBANULUI, TIPOGRAFILOR, BUJORULUI, MUNICIPIUL SEBES?


Detaliu pentru invitatia numarul 357480
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Sebes
Numar invitatie: 357480/11.02.2014
Denumire contract: ?MODERNIZARE STRAZI SEBES: STEJARULUI, VIITORULUI, LEMNARILOR, OGORULUI, MIHAIL SADOVEANU, BRANDUSELOR, OASA, LUNCILE PRIGOANEI, CIBANULUI, TIPOGRAFILOR, BUJORULUI, MUNICIPIUL SEBES?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SebesCod fiscal: 4331201, Adresa: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Telefon: +40 258731004, Fax: +40 258734187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 258731004, fax: +40 258734187, persoana de contact: FELICIA CAZACU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Sebes, str. Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?MODERNIZARE STRAZI SEBES: STEJARULUI, VIITORULUI, LEMNARILOR, OGORULUI, MIHAIL SADOVEANU, BRANDUSELOR, OASA, LUNCILE PRIGOANEI, CIBANULUI, TIPOGRAFILOR, BUJORULUI, MUNICIPIUL SEBES?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii: ?Modernizare strazi Sebes: Stejarului, Viitorului, Lemnarilor, Ogorului, Mihail Sadoveanu, Branduselor, Oasa, Luncile Prigoanei, Cibanului, Tipografilor, Bujorului?, in conformitate cu prevederile Proiectului Tehnic nr. 38/2013care fac parte integranta din prezentul caiet de sarcini.Valoarea estimata pentru executia lucrarilor este de 10.503.705, 91 lei fara TVA din care: -organizare de santier: 232.970 lei fara TVA;
-valoarea pentru executialucrarii fara diverse si neprevazuteeste de 9.373.675, 20 lei fara TVA(valoare exclusiv organizare de santier);
-valoareaaferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de 897.060, 71 lei fara TVA( in% de 9, 57% aplicabil numai la valoarea pentru executia lucrarii fara diverse si neprevazute. Procentul nu se aplica la organizarea de santier).
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 503, 705.91 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
192.000 lei. Per. de valab.a gar. va fi cel putin egala cu per.de valab. a ofertei (120 zile raportat la term. limita de primire a ofertelor).Gar. se va const. prin: -vir. bancar in contul Mun. Sebes RO42TREZ0055006XXX000059 deschis la Trez.Sebes, CIF al Mun. Sebes: 4331201, sau-Instr. de garant. emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig., careseprezintainorig., incuantumulsipt. per. prevaz.in DA.Gar. trebuie sa fie irevocabila. Gar. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschid. ofertelor.Ofertantii tip IMM care depun 50% din gar. vor depune si Anexa 1 ? ?Declaratie privind incadrarea Intreprinderii in categoria IMM?? cf. Legii 346/2004.Echiv. pentru o gar. depusa in alta valuta, se va face la cursulBNR din data publicarii invit. de particip. in SEAP.Mun.Sebes are dreptul de a retine gar., ofertantulpierzandastfelsumaconstituita, atunci candacestaseaflainoricaredinsituatile: a)isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia;b)ofertasafiindstabilitacastig., nuconstituie gar. de buna exec. in per.de valab. a oferteisi, oricum, numaitarziude15ziledela semnarea contractului.c)oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contr. in per.de valab. a ofertei.d) C.N.S.C.respinge pe fond contestatia facuta de ofertantin cf. cu prev. art. 278^1 alin.(1) lit.c) din OUG 34/2006, atunci A.C. va retine contestatorului din gar. de particip. in raport cu val. estim. a contr. suma de 8.520, 66 Lei.Gar. de particip. se returneaza in cf. cu prev. art. 88 din HG 925/2006.Oriceofertava fi respinsa daca nuesteinsotitadegar.de particip.. in cuantumul, forma si avand per. de valab., precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Anexa 1.
Garantie de buna executie
10% din val. contr. fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 1-3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitatea garantie de buna executie va fi de la data constituirii sumei initiale si pana la dataincheieriiproc. verbal de receptie finala a investitiei care face obiectul contr. mai susmentionat.Garantia de buna executie se restituieconf.art 92 alin. (3) lit. b) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul castigator nu constituie garantia de buna executie, Mun. Sebes vaconsideracontractulca neincheiat urmand a fi retinuta garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate-neincadrarea in art.180 (pt. ofertant/asociat sau tert sustinator daca e cazul)-Formular 1;2.Declaratie neincadrarea in art.181(pt. ofertant/asociat) ? Formular 2, sau tert sustinator daca e cazul?Formular 2B;3.Certificat constatator taxe si impozite la bugetul general consolidat ANAF din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu?cf. cu originalul?- pt. ofertant/asociat. In masura in care procedura de emitere a acestor ceritificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin. (4) din HG 925/2006. Intr-o astfel se situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011. Operatorul economic care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta din documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.4.Certificat referitor la plata impozitelor si taxelor locale privind obligatiile de plata la bugetul local, pentru sediul principal si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu?cf. cu originalul?- pt. ofertant/asociat. In masura in care procedura de emitere a acestor ceritificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin. (4) din HG 925/2006. Intr-o astfel se situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011. Operatorul economic care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta in prezenta documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.5.Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea-Formularului 2A din sectiunea VIII-Formulare. Prezenta declaratie se va completa de catre ofertant, cat si de catre ofertant asociat, subcontractant sau tertul sustinator. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Primar ?Dancila Adrian Alexandru;Viceprimar ?Bogdan Adrian;Secretar municipiu ?Vlad CristinaDirector Economic ? Toma Luminita Carmen;Arhitect Sef ?Olteanu Virgil;Sef Serviciu Investitii-Achizitii- Sarbu Maria;Sef Serviciu Patrimoniu, Transport si Registrul Agricol ? Antonescu Daniela;Sef Birou Contencios Juridic si Administratie ? Maxim Ionela;Sef Birou Colectare Creante Bugetare ? Boca Ioan;Consilieri locali: Albu Dorin, Besoiu Ioan, Dreghici Popa Petru Sorin, Fratila Dan Sebastian, Habean Sorel Virgil, Ispir Constantin, Lupse Ioan George, Munteanu Ioan, Nistor Paraschiva, Nistor Dorin Gheorghe, Popiuc Mircea Gheorghe, Radu Cristian, Rodean Ioan, Roncea Radu, Stancu Gligor, Stanciu Ioan Felician, Spatariu Vasile, Serbanescu Radu Calin.6.Certificat de participare.cu oferta independenta-Formular 23. Pt. o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii. Prezentarea Certificatului constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa fie in concordanta cu obiectul contractului care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Din certificatul constatator trebuie sa reiese ca activitatea similara cu obiectul contractului este autorizata conformLegii 359/2004.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2011, 2012, 2013). Ofertantul va completa Formularul F3 si daca e cazul Anexa la F3.Pentru o cifra de afaceri prezentata invaluta, atunci cursul mediu anual lei/ VALUTA va fi cel comunicat de BNR pt. fiecare an in parte. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1): EXPERIENTA SIMILARA?Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani pentru cerinta experienta similara?? Formular 5E. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat lucrari similare in infrastructura de transport rutier, in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Se vor prezenta executia unor lucrari similare la nivelul a maxim 2 contracte. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Formularul 5E va fi insotit de certificari de buna executie prin care sa se confirme executia de lucrari similarecare sa indice beneficiarii, valoarea, tipul lucrarilor executate, perioada in care s-a realizat contractul si locul executiei lucrarilor.In cazul unei asocieri, formularul 5E va cuprinde in cumul contractele prezentate ca experienta similara(cf. Ordin 509/2011).-Daca ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta in copie atat contractul antreprenorului general cat sicontractul de subantrepriza.-Daca ofertantul a avut calitatea de asociat se va prezenta acordul de asociere si contractul incheiat intre liderul asocierii si autoritatea contractanta respectiva.Pentru contractele prestate in afara Romaniei, documentele prezentate vor fi insotite obligatoriu de traducerea autorizata in limba romana.Infrastructura de transport rutier defineste executia de lucrari de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modenizare drumuri de interes local(numai strazi), drumuri judetene, drumuri nationale, autostrazi, drumuri expres., Cerinta 2): DOTARE CU PERSONAL- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul va completa Formularul6. In cazul unei asocieri , Formularul 6 va fi completat de fiecare asociat.- Declaratie privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va completa Anexa 1 la Formularul 6.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca pentru indeplinirea contractului dispune decel putin: 1.un inginer in specialitatea drumuri/coordonatorul lucrarii : licentiat al unei facultati de constructii, specialitatea CFDP;2. Un responsabil tehnic cu executiaatestat in domeniul constructiirutiere drumuri;3.Un responsabil cu asigurarea calitatii;Pentru persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului se vor prezenta CV , copie dupa diploma de absolvire, declaratie de disponibilitate-Formular 8.Pentru responsabilul tehnic cu executia se va prezenta certificatul de atestare insotit de legitimatie valabila la data limita de depunere aofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta de personal va fi demonstrata prin luarea in considerare a tuturor resurselor tuturor asociatilor., Cerinta 3): INFORMATII PRIVIND ECHIPAMENTELE TEHNICEOfertantul, respectiv asociatii vor prezenta o Lista cu echipamentul existent pentru realizarea contractului, din care sa rezulte capacitatea ofertantului de a finaliza la termen contractul.Se va indica dacaechipamentul respectiv este propriu sau inchiriat.Daca operatorul economic nu detine in proprietate echipamentele tehnice atunci vor prezenta un contract/precontract de inchiriere, angajament.In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita prin cumul de asociati., Cerinta 4) INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTAREAInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze. Se va completa Formular 9. Autoritatea contractanta interzice subcontractarea unei parti din contract, operatorilor economici care nu si-au exprimat intentia de a subcontracta la faza de licitatie.Ofertantii au obligatia de a respecta forma si continutul formularului. Formularul solicitat trebuie sa fie cu stampila si semnatura autorizata in original.In cazul in care operatorul economic declarat castigator si-a expirmat intentia de a subcontracta, atunci acesta are obligatia de aprezenta inainte de incheierea contractului de achizitie publica, contractul/contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantul/subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.NOTA: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare daca prezinta documente relevante in acest sens, in conformitate cu prevederile art. 11 alin. (7) din HG 925/2006., Cerinta 5): SUSTINERE TERTIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica/profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezenatea unui angajament ferm al persoanei respctive prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantuluiresursele tehnice/profesionale invocate. Angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita in mod legitim indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare. Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna si beneficiaza de sustinerea tehnica/profesionala a unui tert sustinator, atunci capacitatea tehnica/profesionala se demonstreaza astfel: - pentru personal se cumuleaza- pentru experienta similara ? cerinta va fi indeplinita in intregime de un singur sustinator.Se va completa dupa caz, Formularele 18, 18A.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire , cf. prevederilor art. 180 si art. 181 lit.a), c^1) si d)si art. 69^1 din OUG 34/2006. Se vor completa formularele 1, 2A, 2B., Cerinta 6): INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze d.p.d.v. formal asocierea. Pentru indeplinirea acestei cerinte, ofertantii asociati vor completa Formularul nr. 10 din Sectiunea Formulare a documentatiei de atribuire, in care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut in cadrul asocierii de fiecare asociat, precum si serviciile prestate de fiecareasociat in parte.In cazul in care operatorul economic declarat castigator este o Asociere, atunci asocierea va prezenta inainte de incheierea contractului - Acordul de asociere legalizat. Cerinta 1) Certificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente, in activitati ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Certificatele se vor prezenta obligatoriu in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2) Certificat SR EN ISO 14001:2005 pentru managementul de mediu sau echivalente, in activitati ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, .Certificatele se vor prezenta obligatoriu in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la dataPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2014 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer