Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare strazi si reabilitare retele hidroedilitare in orasul Avrig ? strada Canepii.


Detaliu pentru invitatia numarul 322865
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Avrig (Primaria Avrig)
Numar invitatie: 322865/27.03.2012
Denumire contract: Modernizare strazi si reabilitare retele hidroedilitare in orasul Avrig ? strada Canepii.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Avrig (Primaria Avrig)Cod fiscal: 4241087, Adresa: Avrig, Str. Gheorghe Lazar, Nr. 10, Avrig, Telefon: 0269523101, Fax: 0269524401
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Avrig, Str. Gheorghe Lazar, Nr. 10, Avrig, Romania, cod postal: 555200, telefon: +40 269523101, fax: +40 269524401, persoana de contact: Birou achizitii publice si licitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Avrig, Str. Gheorghe Lazar, Nr. 10, Avrig, Romania, cod postal: 555200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare strazi si reabilitare retele hidroedilitare in orasul Avrig ? strada Canepii.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In prezent strada are o structura rutiera constand intr-un tronson cu structura din asfalt degradat si celalalt tronson cu structura pietruita.Realizarea sistemului rutier va fi: pe primul tronson partea carosabila de 5, 00 m pe o lungime de 90 m si 6, 00 m pe restul traseului. Aceasta va fi incadrata de borduri prefabricate din beton. Strada este de categoria III ? IV, colectoare cu 2 benzi de circulatie.Conducta existenta de apa se va inlocui cu una noua. Canalizarea menajera este prevazuta a se realiza intre strazile Canepii si str. Negoi. Canalizarea pluviala se va realiza pe toata strada.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 898, 424 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :77.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data depunerii oferteiGarantia de participare se va constitui in conf. cu HG nr. 925/2006, art 86, 87.Garantia de participarepoate fi constituita si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar.Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria orasului AvrigRO97TREZ5815006XXX000023, CUI 4241087.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa ? formularul 25.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului Nr. 26 - Declaratie privind incadrarea Intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia autoritatea contractanta va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 278^1, alin. (1), lit. c) din OUG 34/2006, respectiv 7.678, 4 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVAGarantia de buna ex. se va const.conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.IMM-urile/grupul format exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor care depun oferta beneficiaza de reducere de 50% conformLg 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte minime obligatorii, vor fi prezentate de ofertant/ lider asociatie, ofertant asociat: 1. Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formular 2;2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formular 3;3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, formular 4. Lista persoanelor care detin functii de decizie in cadrul primariei orasului Avrig: - Klingeis Arnold, Primar oras Avrig;
- Fraticiu Gheorghe, Viceprimar oras Avrig;
- Grancea Mircea, Secretar oras Avrig.Aceasta declaratie va fi completata si de tertul sustinator daca este cazul.4. Declaratii privind calitatea de participant la procedura, formular 5;5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, formular 6;6. Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe localein a caror raza teritoriala activeaza ofertantul;7. Certificatul de atestare fiscala eliberat de ANAF pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat de stat.Din certificatele fiscale trebuie sa reiese faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat si bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele..Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Cerinte minime obligatorii: 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul si emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (constructii de drumuri, lucrari la conducte de ape reziduale si ape pluviale). Certificatul se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind situatia economico-financiara: copie bilant contabil ultimii 3 ani (2008-2010 sau 2009-2011)., Cerinta 2: Informatii privind situatia economico-financiara: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (fara anul in curs) trebuie sa fie de minim 7.700.000 lei., Cerinta 3, daca este cazul: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica - financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 si art. 181, lit. a), c¹) si d)., Cerinta 4: Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum sidaunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului.Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Se va prezenta lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Din lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani se vor alege maxim 3 lucrari similare pentru care se vor completa fise de experienta similara.Lucrarile prezentate in fisele de experienta similara vor avea valoarea cumulata de cel putin3.800.000 lei.Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa elemente relevante ale contractelor (denumirea contractului, denumirea partilor, valoare, durata), procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa., Cerinta 2: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta 3: Lista persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - 2 sefi de santier - unul cu studii de inginerie constructii civile sau drumuri si unul cu studii de inginerie ininstalatii constructii, avind calitatea de conducatori la cel putin o lucrare similara cu obiectul contractului, executate si puse in functiune;
-responsabili tehnici cu executia (RTE), atestati pentru - Constructii civile, drumuri, instalatii constructii.- o persoana autorizata pentru activitati de securitate si sanatate in munca numita pentru perioada de executie, persoana desemnata va trebui sa respecte toate conditiile impusede HG 300/2006., Cerinta 4: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune ?contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie): - statie topo;
- statie betoane, - statie asfalt, - trusa de asternere mixture asfaltice, - mijloace de transport mixtura asfaltica, - laboratoarele utilizate si autorizate, cu grad corespunzator lucrarilor, - balastiera si cariera, -utilaje specifice lucrarilor de drumuri: autobasculanta, excavator, buldoexcavator, autogreder, cilindrii compactori., Cerinta 5: Informatii privind subcontractantii. Conform art. 69¹ din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere., Cerinta 6, daca este cazul: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica/profesionala, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181, lit. a), c¹) si d) din OUG 34/2006. Cerinta 1: Standarde de asigurare a calitatii.Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.), Cerinta 2: Standarde de asigurare a protectiei mediului. Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii.), Cerinta 3: Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului, pe toata durata de indeplinire a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer