Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?MODERNIZARE STRAZILE STEFAN CEL MARE SI GRADINITEI,COMUNA GIUBEGA?


Detaliu pentru invitatia numarul 334371
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL LOCAL GIUBEGA
Numar invitatie: 334371/27.08.2012
Denumire contract: ?MODERNIZARE STRAZILE STEFAN CEL MARE SI GRADINITEI, COMUNA GIUBEGA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL GIUBEGACod fiscal: 4553429, Adresa: COMUNA GIUBEGA;NR. 879;JUDETUL DOLJ, Giubega, Telefon: 0251460222, Fax: 0251460222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA GIUBEGA;NR. 879;JUDETUL DOLJ, Giubega, Romania, cod postal: 207290, telefon: +40 0251460222, fax: +40 0251460222, persoana de contact: GHEORGHE GUNA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA GIUBEGA NR.879 JUDETUL DOLJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?MODERNIZARE STRAZILE STEFAN CEL MARE SI GRADINITEI, COMUNA GIUBEGA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITAREA DRUMURILOR COMUNALE PE O LUNGIME DE 704 METRI PRIN ASFALTARE
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 661, 773 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5000 LEI; perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;
Garantie de buna executie
8 % din valoarea contractului pe intreaga durata de garantie a lucrarii;Modalitatea de cosntituire, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr.925/2006 si se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011;Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari, care devine anexa la contract;Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantulare obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competentin administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractantin contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010;Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prev.art. 69 indice 1 din OUG 34/2006;Persoanele ce detin functii de decizie si concura la elaborarea acestei investitii sunt urmatoarele: - Guna Gheorghe - Primar- Ghita Constantin - Viceprimar- Guna Octavian - Inspector Contabil- Bucatura Maria - Inginer- Gheorghe Mirela - Secretar- Pitigoi Luminita - Inspector Contabil- Leoveanu Ion -Consilier- Calota Adrian - Consilier- Dumitru Mircea - Consilier- Tudor Gavril - Consilier- Calota Ion - Consilier- Matei Marin - Consilier- Cretu Aurel - Consilier- Marinescu Lucian - Consilier- Cojocaru Florin - Consilier- Florescu Viorel - ConsilierDeclaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ;Certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale valabile la datadeschiderii ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pt "conformitate cu orig"; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economicemis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul;Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in carecandidatul/ofertantul este rezident, in traducere autorizata cf art 182(3)/OUG
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: 1. Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani a contractantului safie de cel putin 100000 lei sau euro pentru un curs de: - 2009 - 4.2373 LEI/EURO- 2010 - 4.2848 LEI/EURO- 2011 - 4.4987 LEI/EURO- 2012 - 4.498 LEI/EUROCerinta obligatorie: Bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 2 ani si orice alte documenteedificatoare prin care isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa prezinte lista cu dotarile tehnice;Cerinta obligatorie: . O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clientiprivati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca aufost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si dacaau fost duse la bun sfarsit;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat;Se vor prezenta CV-urile personalului de conducere si a personaluluiangajat in realizarea contractului, Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani sa fie de 100.000 lei sau achivalent euro conform cursului mediu anuntat de BNR dupa cum urmeaza: - 2010 - 4.2848 lei/euro- 2011 - 4.4987 lei/euro- 2012 - 4.4987 lei/euro
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA ESTE DISPONIBILA ATAT IN SEAP CAT SI ELECTRONIC LA SEDIUL UNITATII
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2012 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer