Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare targ saptamanal in comuna Silistea Crucii, judetul Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 338975
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Silistea Crucii (Consiliul Local)
Numar invitatie: 338975/07.11.2012
Denumire contract: Modernizare targ saptamanal in comuna Silistea Crucii, judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Silistea Crucii (Consiliul Local)Cod fiscal: 5001937, Adresa: Com. Silistea Crucii, Silistea Crucii, Telefon: 0251319212, Fax: 0251319212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Silistea Crucii, Silistea Crucii, Romania, cod postal: 207535, telefon: +40 251319212, fax: +40 251319212, persoana de contact: Sandu Laurentiu Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante> Primaria comunei Silistea Crucii, jud.Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare targ saptamanal in comuna Silistea Crucii, judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare targ saptamanal in comuna Silistea Crucii, judetul Dolj
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 032 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 2.580 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.?Modalitatea de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In situatia in care garantia se constituie prin virament bancar, suma constituita drept garantie departicipare se va vira in contul: RO72TREZ2925004XXX000546, cod fiscal 5001937 deschis la Trezoreria Bailesti.?Retinerea garantiei de particip.: in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul incadrarii in sit. prevazute de art.278^1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este: 1.290, 3 lei.Restituirea garantiei de participare se face in conf.cu art.88 din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pt. participare in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse la deschidere.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Ofertantul va prezenta in momentul deschiderii ofertei si declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor.Dovada incadrarii in categoria IMM-urilor se va prezentain exteriorul plicului.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutab) Retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. HG 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.3. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92alin.4 din HG 925/20064.Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: prezentare formulare A1a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: prezentare formular BDocumente de confirmare: ? Certificate constatatoare de plata aobligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local.? Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, modificata si completata prin Legea 337/2006. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului.Ofertantul are obligatia sa prezinte in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din luna anterioara celei in care se depun ofertele- formulare tip emise de autoritatile competente.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele in conformitate cu prev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.Note: a) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.b)Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) dinO.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.c) In cazul depunerii unei oferte in asociere cerintele formulate pentru situatiileprevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: prezentare formular A34. Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: prezentare Formular A4Operatorii economici vot prezenta Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 ? Formular A4 si Anexa.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Sandu Laurentiu Adrian: primarTeica Valentin: viceprimarGhita George : secretarTeica Valentin: membru comisie de evaluareCurca Cornelia: membru comisie de evaluareMarin Corina: membru comisie de evaluareBolovan Mariana - consilierPetrescu Cristian - consilierImparatelu Tudor- consilierCodres Danut - consilierJilavu Ion- consilierGugu Florea- consilierPirvu Mic - consilierCosmin Ghita Sebastian- consilierCana Oprea - consilierCismaru Octavian - consiliera) Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 se solicita a fi indeplinita de catre eventualii subcontractanti.b) Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 va fi depusa si detertul sustinator, daca este cazul.NOTA: In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitateaunuia dintre documentele de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit.b din H.G.925/2006. Cerinta obligatorie1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult30 de zile inaintea datei de depunere a ofertei), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici trebuie sa nu fie in stare de faliment, in incetare de plati sau in stare de insolventa, sa nu aiba suspendate activitatile economice sau sa nu se afle in situatii similare.In etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (daca a prezentat copie cumentiunea ?conform cu originalul?).NOTA: In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitateaunuia dintre documentele de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit.b din H.G.925/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii trei ani :250.000 leiPrezentare in original: Fisa de informatii generalecuprinzand cifra medie de afaceri globala din ultimii trei aniDocumente de confirmare pentru cifra de afaceri: Prezentare in copie lizibila: Bilant contabil la data de 31.12.2010si 31.12.2011 vizate de organele in drept.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii5 aniSe solicita prezentarea Formularului si anexei acestuia cuprinzand lista principalelor lucrari executatein ultimii5 ani.Lista principalelor lucrari executateva contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Experienta similara : un contract similar de min. 120.000 lei fara TVA.Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executatin ultimii 5 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant a cel putin un contract de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului, dus la bun sfarsit, a carui valoare sa fie de minim 120.000 lei fara TVA .Nivelul minim pentru experienta similara din ultimii 5 ani se va raporta la data limita de depunere a ofertei.Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta: recomandare beneficiar si copii ale partilor relevante ale contractelor respectiv: partile, obiectul contractului, durata, valoare, semnaturi., Cerinta nr.3Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economicSe solicita: 1.Completarea Formularului E-Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiDocumente de confirmare: Documente care atesta detinerea (dotareproprie/inchiriere/angajament/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea obiectului contractului., Cerinta nr.4Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereSe solicita completarea Formularului F- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere., Cerinta nr.5Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului?un inginer/subinginer de specialitate(constructii civile)?un responsabil tehnic cu executia ( RTE) (specialitatea constructii civile)?un responsabil cu calitatea ( CQ)Ofertantul trebuie sa dispuna de personal autorizat ISCIR pentru sudurile folosite la imbinari - copie dupa certificat pe care se va mentiona conform cu originalul, semnata si stampilata.Se va prezenta Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractuluiinsotita de CV-ulpersoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului., continuare cerinta nr.5Pentru fiecare dintre specialisti se solicita: Pentru inginer/subinginer de specialitate: copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament); declaratie de disponibilitate in original; CV; diploma de licenta in domeniul lucrarilor supuse licitatiei ? constructii civile);Pentru responsabil tehnic cu executia : atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata (constructii civile), legitimatie in termen de valabilitate, copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament), declaratie de disponibilitate in original, CV;Pentru responsabil cu calitatea : copie dupa contractul individual de munca (contract de colaborare sau angajament) decizie de numire, declaratie de disponibilitate in original, CV. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiIn conformitate cu standardele privind managementul calitatii, se vor prezenta copiidupa certificatele emise de institutiile acreditate sa elibereze respectivele certificari: ISO 9001( sau echivalent) in domeniul lucrarilor supuse licitatiei, Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiAutoritatea contractanta solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de protectie a mediului, astfel: certificarea sistemului de management mediu (ISO 14001 sau echivalent) in domeniul lucrarilor supuse licitatiei .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesare directa SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer