Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE TRAMA PIETONALA SI SISTEME DE SCURGERE APE PLUVIALE


Detaliu pentru invitatia numarul 337618
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SEICA MARE (CONSILIUL LOCAL SEICA MARE)
Numar invitatie: 337618/17.10.2012
Denumire contract: MODERNIZARE TRAMA PIETONALA SISISTEME DE SCURGERE APE PLUVIALE
Stare procedura: In Desfasurare(suspendata din 26.10.2012 13:12 pana in 26.10.2012 13:13)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SEICA MARE (CONSILIUL LOCAL SEICA MARE)Cod fiscal: 4241052, Adresa: SOSEAUA SIBIULUI 415, SEICA MARE, JUDETUL SIBIU, seica Mare, Telefon: 0269853989, Fax: 0269853989
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA SIBIULUI 415, SEICA MARE, JUDETUL SIBIU, seica Mare, Romania, cod postal: 557245, telefon: +40 269853989, fax: +402 69853989, persoana de contact: ANISOARA CAZILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Seica Mare, nr.415, SEICA MARE, JUDETUL SIBIU.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE TRAMA PIETONALA SISISTEME DE SCURGERE APE PLUVIALE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarii MODERNIZARE TRAMA PIETONALA SISISTEME DE SCURGERE APE PLUVIALE in coumuna Seica Mare, jud. Sibiu, prin refacerea trotuarelor aferente strazilor mentionate in cadrul proiectului tehnic.
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 986, 522 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 119.000 lei In baza Legea nr.346/2004 pentru I.M.M. valoarea garantiei de participare este de 50% din cuantumul garantiei de participare. Cerinta obligatorie: in cazul I.M.M. grantia de participare va fi insotita de Declaratia pe propie raspundere ca societatea se incadreaza in cadrul I.M.M. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se poate constitui: garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari (formularului nr.7 din sectiunea formulare) sau ordin de plata in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, sau la caseria auroritatii contractante .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse .Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la terminarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul depunerii de catre ofertant/ofertanti a unei eventuale contestatii iar contestatia va fi respinsa de catre CNSC, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma de 8.158, 65 lei in conformitate cu art. 278^1 din OUG-34/2006.
Garantie de buna executie
CuantumulGBE: max.10% din pretul contractului, fara TVA(art.89 alin.2 din HG-925/2006).GBE se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari (form.nr. 11) sau GBEse poate constitui si prin retineri succesive in proportie de 10% din valoarea facturii. In acest caz se aplica Hotararea 1045/2011, contractantul va deschide un cont la dispozitia AC, la Trezoreria Medias. Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica decat 0, 5%din pretul contractului. AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate pana la valoarea GBE. DurataGBEeste valabila pe toata durata contractului, contractul considerandu-se incheiat dupa semnarea procesului verbal de receptie a lucrarii. Semnatarul contractului are obligatia sa prelungeasca valabilitatea scrisorii de garantie cel putin cu durata de prelungire a valabilitatii contractului.In baza Legea nr.346/2004 pentru IMMvaloarea GBE este de 50%din cuantumul GBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conditii de eligibilitatea-Prezentarea declaratiei de eligibilitate conform formularului nr.1 din sectiunea formulare/Neincadrarea in prevederile art. 181din OUG-34/2006-completarea formularului nr. 2 din sectiunea formulare; pentru sustinerea declaratiei ofertantii vor prezenta: certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor catre bugetul de stat, prezentat in original/copie legalizata/copie conform cu originalul si certificat de plata a taxelor si impozitelor locale, prezentat in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, din care sa reiasa situatia datoriilor catre bugetul de stat si local pentru luna anterioara depunerii ofertelor.Se accepta si ofertanti cu datorii esalonate conform legii./Conditii privind participarea la procedura-Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 din sectiunea formulare.Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 13 din sectiunea formulare .DECLARATIE privind respectarea prevederilor art.69 indice 1 din OUG-34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.14 din sectiunea formulare . Persoanele implicate in procesul de evaluare si decizie sunt: Benghea Florin-presedinte comisie evaluare, Cazila Anisoara, Sancelean Mioara-membri comisie, consilieri: Anghelina Ioan, Anglita Marel, Dragota Adrian, Fratila Aurel, Georgescu Constantin, Hila Achim, Opris Silviu, Purea Tudor, Rusu IOAn, Scorvelcciu Nicolae, Stanila Ioan, Zsebe Ildico_.Primar- Susa Nicolae In cazul unei asocieri aceste conditii trebuiesc indeplinite de toti membri asocierii. Ofertantii(persoane juridice/fizice romane) trebuie sa fie inregistrati intr-una dintre formele de inregistrare din Romania-Prezentarea Certificatului Constatator in original/copie legalizata/copie conform cu originalul , emis de catre Oficiul Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate lucrari care fac obiectul procedurii (principal sau secundar) emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertei.In cazul in care se prezinta copia Certificatului Constatator , autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a CertificatuluiConstatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri aceste conditii trebuiesc indeplinite de toti membri asocierii./Ofertantii(persoane juridice/fizice straine) trebuie sa fie inregistrati intr-una dintre formele de inregistrare din tara de origine-Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima de calificare ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 11.600.000 lei.Cursul de schimb mediu anual este cel comunicat de catre banca Nationala a Romaniei, pentru anii la care se face referinta. Se are in vedere ca in cazul unui tert sustinator al ofertantilor sunt aplicabile prevederile art. 19, art. 20 si art. 24 din Legea 279/2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul a executat cel putin o lucrare de constructie sau mai multe lucrari similare cu obiectul procedurii a caror valoare cumulata este de minim: 5.500.000 lei- Prezentarea unei liste cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, respectiv pana la data limita de depunere a ofertelor(conform formularului nr.4 din sectiunea formulare).Se are in vedere ca in cazul unui tert sustinator al ofertantilor sunt aplicabile prevederile art. 19, art. 20 si art. 24 din Legea 279/2011, Ofertantul are incadrat personal de specialitate: responsabil tehnic cu executia, responsabil cu controlul calitatii, sef de santier si personal tehnicpentru indeplinirea contractului.-prezentarea Declaratiei privind efectivelemedii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani (formularele nr. 5 si 5.1 din sectiunea formulare) , insotita de CV personalului de specialitate destinat pentru executia contractului. Se are in vedere ca in cazul unui tert sustinator al ofertantilor sunt aplicabile prevederile art. 19, art. 20 si art. 24 din Legea 279/2011., Ofertantul dispune de utilajele, instalatiile echipamentele (proprii sau puse la dispozitie de alti operatori economici), pentru indeplinirea contractului de lucrari.-Prezentarea Declaratiei privind utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic(proprii sau puse la dispozitie de alti operatori economici), pentru indeplinirea contractului de lucrari. (formular nr. 6 din sectiunea formulare). Se are in vedere ca in cazul unui tert sustinator al ofertantilor sunt aplicabile prevederile art. 19, art. 20 si art. 24 din Legea 279/2011. Ofertantul are implementat un management al calitatii conform standard nr.ISO 9001sau echivalent., Ofertantul are implementat un standard de protectie a mediului conform standardului nr. 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe adresa de web www.e-licitatie.ro (SEAP) sau de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer