Achizitie publica - MODERNIZARE TRAMA PIETONALA STR. CRISTIANULUI, STR. GARII, STR. AVRAM IANCU SI STR. GRANICERILOR COM. ORLAT
Detaliu pentru invitatia numarul 336782
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336782/05.10.2012
Denumire contract: MODERNIZARE TRAMA PIETONALA STR. CRISTIANULUI, STR. GARII, STR. AVRAM IANCU SI STR. GRANICERILOR COM. ORLAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ORLATCod fiscal: 4240952, Adresa: str.Avram Iancu, nr.202, Orlat, Telefon: 0269571455, 0269571104, Fax: 0269571455, 0269571104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Online in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE TRAMA PIETONALA STR. CRISTIANULUI, STR. GARII, STR. AVRAM IANCU SI STR. GRANICERILOR COM. ORLAT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE TRAMA PIETONALA STR. CRISTIANULUI, STR. GARII, STR. AVRAM IANCU SI STR. GRANICERILOR COM. ORLAT
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 524, 660 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de paricipare: 10490 lei.Modalitatea de constituire: Una din modalita?ile reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin depunere la casieria autoritatii contractante.In cazul cunstituirii prin virament bancar contul in care se va vira este RO88TREZ5855006XXX000034 C.U.I. 4240952 deschis la trezoreria SalistePerioada minima de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Modalitatea de constituire: In oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. 925/2006.Achizitorul se oblige sa restituie garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei , in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor daca nu a ridcat pana la acea data pretentii asupra ei iar riscul pentru vicii ascunse este minimb) Restul de 30% din valoarea garantiei la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate pe baza procesului verbal de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3A ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 .Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.Formular 2A ? Certificat de particilare la licitatie cu oferta independent cf. Ordin 314/2010.Formular 2B ? Declaratie conf. Art 69^1 din OUG 34 actualizata.Acest document se solicita si eventualilor subcontractanti si terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contactante sunt :1. Gata Aurel ? primar2. Milea Ioan - viceprimar3. Luca Lucian ? secretarConsilieri locali: 1.Albu Ilie2. Albu Nicolae3. Botoroaga Constantin4. Bumbea Simion5. Lazar Aurel-Ioan6. Muntean Ioan7. Muntean Petru8. Popa Ioan9. Pop Petru10. Seician Dumitru11. Toparcean DumitruOfertantul nu trebuie sa inregistreze obligatii exigibile de plata la bugetul consolidat al statului si bugetul asigurarilor sociale, precum si labugetul local. Se vor prezenta Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor fata de: 1. Bugetul de stat (bugetul consolidat, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), astfel incat acesta sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Bugetul local (original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), astfel incat acesta sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele straine : document similar emis de organele fiscale abilitate din tarile respective (in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si in traducere legalizata), astfel incat acesta sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depune oferta. Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.?Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent), din care sa rezulte(i)denumirea completa, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, (iv) asociati/actionari, (v) persoane imputernicite/administratori, (vi) domeniide activitate, (vii) subunitati/sedii secundare, (viii) activitati autorizate.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la cererea autoritatii contractante pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC, in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat initial in forma copie conform cu originalul.Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit.?Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.?Documente de atestare asupra urmatoarelor, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: (i) denumirea completa, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, (iv) asociati/actionari, (v) persoane imputernicite/administratori, (vi) domenii de activitate, (vii) subunitati/sedii secundare, (viii) activitati autorizate.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata iar fiecare document prezentat va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate in cazul persopanelor juridice romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriSe vor prezenta copii (certificate conform cu originalul) ale bilantului anual sianexelor pe anii 2009, 2010, 2011 depus si vizat de organismelecompetente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Principalele prestari de lucrari din ultimii 5 aniCerinte minime : Experienta similara: Maxim 3 (trei) contractecu o valoare cumulata de cel putin 524660 lei avand ca obiect lucrari similare.Pentru fiecare contract mentionat se vor atasa documente care sa ateste derularea acestuia - copii dupa contracte si recomandari/alte documente, care vor contine, in mod obligatoriu, date referitoare la: - beneficiarul contractului; -obiectul contractului; - perioada in care s-a realizat contractul; -valoarea contractului. Pentru contracte se vor prezenta ?Proces verbal de receptie la finalizarea lucrarilor , receptie finala sau receptie partiala?Pentru calculul echivalentei se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte ., 2. Informatii privind subcontractantiiSubcontractantii vor fi nominalizati cu date de identificare specificand partea pe care o vor executa;, 3.Informatii privind asociatiiPrecizati liderul asocierii cu identificarea fizica si valorica a lucrarilor ce vor fiexecutate de fiecare asociat.Acordul de asociere va contine minim urmatoarele: toti membrii asocierii declara ca isi asuma raspunderea solidara si indivizibila pentru incheierea si executarea contractului si ca, in eventualitatea in care unul din asociati inceteaza sa mai fie membru alasocierii sau isi inceteaza existenta, membrii ramasi vor executa si finaliza obligatiile contractuale;vor fi imputerniciti sa foloseasca toate resursele pusela dispozitie de catre orice parte a asocierii; asociatul principal este autorizatsa angajeze raspunderea si sa primeasca instructiuni pentru si in numele oricaruia dintre si a tuturor membrilor asocierii, angajand astfel raspunderea individuala si solidara a acestora; asociatul principal este raspunzator deexecutia Contractului, inclusiv a platilor pe care la va primi integral si le va redistribui membrilor asocierii;, 4.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarilepersoanelor desemnate de ofertant pentru indeplinirea contractului de achizitie publicaCerinte minime Autoritatea contractanta solicita ofertantului minim urmatorii :1 RTE = Responsabil Tehnic cu Executia, in conformitate cu cerintele Legii 10/1995 modificata si completata; 1 CQ, = Responsabil Asigurarea si Controlul Calitatii, in conformitate cu cerintele Legii 10/1995 1 sef santier =cu studii in domeniu .Se vor prezenta CV CV ale persoanelor nominalizate, conform modelulului din Formularul 3F- Anexa 2.Se vor anexa la CV copii ale contractelor de munca, diplome atestate, certificari, recomandari, etc., 5. Informatii referitoare la resursele tehniceAutoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport necesare pentru indeplinirea contractului. Este permisa si prezentarea unor angajamente. Sistem de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent., Sistemul de management de mediu ISO 14001:2004 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare pretul ofertei se acorda astfel: a) Pentru pretul cel mai scazut ofertat se acorda 85 pct. b) Pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: Pf(n)= [pret minim/pret(n)]x85, unde Pf(n)= punctaj oferta n; Pret (n)= pretul ofertei n. Pretul ofertei se va prezenta in Lei
Garantia acordata lucrarii
15
Descriere: Punctajul pentru factorul Garantia acordata lucrarii se se acorda astfel a) pentru termenul de garantie al lucrarii cel mai mare se acorda 15 pct. b) pentru alt termen decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: Gl(n) = [Garantie (n)/Garantie maxima] x 15, unde Gl(n)= punctaj oferta n;Garantie (n) = termen garantie oferta n;Durata de garantie minima acceptata sub care oferta va fi declarata neconforma :2 ani; Durata de garantie maxima realista peste care oferta nu va fi punctata suplimentar: 4 ani; Garantia acordata lucrariiva fi exprimata in ani.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 13:23