Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare traseu regional Dorohoi ? Racovat, tronsonul Cristinesti ? Baranca ? Fundu Hertii ? Racovat, din judetul Botosani L = 9,960 km? in cadrul Proiectului ?Infrastructura de calitate in zona transfrontaliera Judetul Botosani (RO) ? Raionul Herta (


Detaliu pentru invitatia numarul 337394
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL BOTOSANI
Numar invitatie: 337394/12.10.2012
Denumire contract: ?Modernizare traseu regional Dorohoi ? Racovat, tronsonul Cristinesti ? Baranca ? Fundu Hertii ? Racovat, din judetul Botosani L = 9, 960 km? in cadrul Proiectului ?Infrastructura de calitate in zona transfrontaliera Judetul Botosani (RO) ? Raionul Herta (UA)? finantat prin Programul Operational Comun Romania ? Ucraina ? Republica Moldova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BOTOSANICod fiscal: 3372955, Adresa: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Telefon: +40 231514712/4181, Fax: +40 231515020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 231514712/4111/4141/5131, fax: +40 231514715, registratura cam. 409, persoana de contact: Cojocaru Camelia ? Serviciul Achizitii Publice; Dascalescu Lacramioara ? responsabil achizitie.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Botosani, Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani, cam 317
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare traseu regional Dorohoi ? Racovat, tronsonul Cristinesti ? Baranca ? Fundu Hertii ? Racovat, din judetul Botosani L = 9, 960 km? in cadrul Proiectului ?Infrastructura de calitate in zona transfrontaliera Judetul Botosani (RO) ? Raionul Herta (UA)? finantat prin Programul Operational Comun Romania ? Ucraina ? Republica Moldova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru ?Modernizare traseu regional Dorohoi ? Racovat, tronsonul Cristinesti ? Baranca ? Fundu Hertii ? Racovat, din judetul Botosani L = 9, 960 km? in cadrul Proiectului ?Infrastructura de calitate in zona transfrontaliera Judetul Botosani (RO) ? Raionul Herta (UA)? finantat prin Programul Operational Comun Romania ? Ucraina ? Republica Moldova cuprind: - terasamente- imbracaminte rutiera- siguranta rutiera- acostamente impietruire si santuri naturale- santuri betonate- rigole carosabile- podete tubulare- podete casetate tip 2- drumuri laterale- dren de interceptieDescrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietului de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 923, 572 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP se va constitui conf. H.G. 925/2006 art 86 prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in cond lg de o soc.bancara ori de o soc.de asig, care se prezinta in orig. GP const prin OP se va vira in cont RO90TREZ1165006XXX000267 la Trez Botosani ? CF 3372955. Indif de mod de emitere a OP-ului (pe suport de hartie sau electronic), acesta va avea confirmarea platii de catre banca emitenta (stampila bancii) sau extras de cont al ofertantului pina la data deschiderii ofertelor. In caz contrar of va fi respinsa la deschidere. Cuantumul GP este de 200.000 lei.Per de valab GP ? 120 zile calendaristice ? de la data lim de primire a of. Suma ce va fi retinuta de aut.contr in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de CNSC va fi de 8752, 35 lei cf art 278^1 lit.c din OUG34/2006. GP se va restitui in conf. Cu HG 925/2006, art.88. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orig si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui conf.art.90 din HG 925/2006. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul are obligatia de a deschide la Trezoreria mun. Botosani un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legg nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin.3, lit.b din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.1A). Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator si asociati daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr2A) documentul va fi prezentat si de asociati, de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1 si d)3. Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele4. Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Documentele vor fi prezentate si de asociati daca este cazul.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat §i bugetul local. Documentele vor fi prezentate si de asociati daca este cazul.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Modalitaiea de indeplinire - Declaratia semnata de reprezentantul legal (completare Formular - nr. 5A) Operatorul economic (lider, asocial, subcontractant) vor completa declaratia.6. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6A) Operatoruleconomic, inclusiv asociatii, trebuie sa completeze acest formular, 7. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69Modalilatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 7A).Declaratia va fi prezentata si de asociati, subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazulPentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Florin Turcanu -Presedinte, Radu Judele- administrator public al judetului, Antonela Patrascu - director executiv, Magda Didii - director executiv-Directia Buget-Finante, Camelia Cojocaru - sef serviciu. Monica Curcan - sef serviciu, Otilia Moruz - sef serviciu, Alexandrina Apetrei - manager proiect, Lazarescu Sorin-responsabil tehnic proiect, Gorgan Ovidiu Dascalescu Lacramioara -responsabil achizitii publice proiect, consilierii judeteni: Achitei Vasile-Cristian, Alecsandru Gabriel-Augustin, Alexandru Maria-Luiza, Andries Valerian, Anitulesei Mihai, Arosoaie Lucian-Dinu, Arosoaie Mihai, Barbacariu Silviu, Bogdan Marius-Nicolae, Borcea Nicolo-Valentin, Bulgaru Florin-Dan, Ciustea Dorin.Costea loan-Mircea, Dascalescu Corneliu-Bogdan, Dumitrascu Vasile, Federovici Doina-Elena, Hrimiuc Dinu-Romeo, Marian Sergiu, Mihalache Sebastian, Patrauceanu Constantin-Neculai, Paval Paul-loan. Radauceanu Petre, Rotaru Razvan-Ilie, Sorescu Gheorghe, Suhareanu Andreea-Codruta, Tacu lonel, Tupilus. Petre, Vacariu Verginel, Vamvu Emilian, Vazdoaga Gheorghe, Zmau Dumitru Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata..Modalilatea de indeplinire: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata. Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Vor fi acceptati, conform Anexei IV pct.2.1 din Contractul de Grant, ofertantii al caror sediu social se situeaza in unul din statele acceptate prin Regulamentul nr. 1638/2006 al Parlamentului European si al Consiliului din 24 octombrie 2006 ce stabileste prevederile generale pentru instituirea Instrumentului European de Vecinatate si Parteneriat (statele membre ale Uniunii Europene si statele mentionate in Anexa 1 a Regulamentului nr. 1638/2006). Anexa 1 si Anexa 4 se regasec in sectiunea Formulare .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Modalilatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind cifra de afaceri.Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (operatoreconomic sau membrii asocierii impreuna) in ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 23.500.000 lei. (minim 11.750.000 lei in cazul IMM) . Se vor prezenta: - declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani;
-Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare.Pentru conversia in LEI, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., 2.Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 (trei) luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 2.500.000 lei.Ofertantul va prezenta scrisoare din partea societatilor bancare/societati finantatoare ce detin acces la finantare in suma de 2.500.000 lei pentru o perioada de 3 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii., 2.Experienta similara: Ofertantul, operator economic a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract de lucrari de modemizare de drumuri, in valoare de minim 11.500.000 lei fara TVA.Pentru conversia in RON, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respective.Ofertantul va prezenta documente doveditoare din care sa rezulte valoarea lucrarilor executate si duse la bun sfarsit. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata "Conform cu originalul", purtand stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic care a realizat experienta similara., continuare2.Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificari de buna executie, cum ar fi: copii ale contractelor de lucrari/documente constatatoare/recomandari/procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau recepie finala, etc.In situatia in care ofertantul a avut calitatea de asociat/subcontractant se vor prezenta documente din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si valoarea aferenta acesteia. Recomandarile si contractele aferente lucrarilor din afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana., 3.Informatiiprivind dotarile specifice.Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatoarele utilaje si instalatii: -statie de preparat mixturi asfaltice;
-repartizator de mixturi asfaltice;
-cilindru compactor;
-autogreder;
-excavator;
-incarcator;
-autobasculante;
-laborator de gradul II - cu profile corespunzatoare (GTF; MBM;B.Ba.;ANCFD; M.D; D.) pentru lucrari de infrastructura de transport rutier (H.G. 808/2005).Nota: GTF-Geotehnica si teren de fundare;M.B.M-Materiale pt betoane si mortare; B.Ba.- Beton, Beton armat; ANCFD - Agregate naturale pentru lucrari de CF, drumuri; M.D-Materiale pentru drumuri;D-Drumuri.Ofertantul va prezenta -Pt statia/statiile de preparat mixturi asfaltice, se vor depune copii ale doc. privind dispunerea, respectiv contr de vanzare-cumparare/facturi pentru cele aflate in proprietate sau contr. de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu ment ?conform cu originalul?, copii dupa autorizatia/autorizatiile de mediu, insotite de raportul de insp teh, continuare 3.-Pentru toate utilajele se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare cumparare/facturi pentru cele aflate in proprietate sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de raportul de inspectie tehnica emis de organisme abilitate pentru utilajele/echipamentele pentru care se emite un astfel de raport.-Pentru utilajele inchiriate si pentru cele pentru care dispunerea se demonstreaza prin contract de colaborare/prestari servicii, la ofertare se poate prezenta un precontract (acord) de inchiriere / colaborare / prestari servicii, urmand ca, pana la data semnarii contractului de lucrari, sa se prezinte contractele ferme de inchiriere / colaborare / prestari servicii a utilajelor, insotite de raportul de inspectie tehnica., 4.Informatii privind resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect: - 1 coordonator proiect- specialist cu studii superioare in domeniul drumuri si poduri care a coordonat cel putin 1 lucrare de modernizari de drumuri.- 1 Sef santier executie- specialist cu studii superioare in domeniul drumuri si poduri care a avut functia de sef de santier pentru cel putin 1 lucrare de modernizari de drumuri.-1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii in domeniul drumuri, cu atestat valabil la data depunerii ofertelor;
- 1 responsabil autorizat pentru activitatea ce priveste Sanatatea muncii si securitatea ocupationala a muncii (SSM);
-1 Responsabil cu calitatea in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri de interes judetean, continuare 4.Pentru persoanele propuse ofertantul va prezenta CV-uri, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor, legitimatiilor si autorizarilor mentionate in CV, valabile la data depunerii ofertei. Completare Formularul 13A. In ceea ce priveste CQ este suficienta pentru indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire. Documentele vor fi prezentate in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul". "Curriculum Vitae" este obligatoriu sa cuprinda toata experienta acumulata.Specialistii propusi pentru executia lucrarilor, vor prezenta o declaratie de disponibilitate semnata in original de persoana propusa. Completare Formular 14A, 5.Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii: Precizari privind asocierea;
-in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului;
-unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;
-in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului. Plata lucrarilor se va face catre liderul asociatiei;, continuare 5.- documentele solicitate pentru demonstrarea capacitatii economico - financiare si capacitatea tehnica si/sau profesionala se vor depune conform Ordin509/2011 emis de Presedintele ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie;
-ofertantii persoane juridice/fizice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revine fiecarui asociat in indeplinirea contractului. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii: Operatorul economic (si dupa caz fiecare asociat) trebuie sa aiba implementat si sa mentina un sistem de management al calitatii bazat pe seria SR EN 9001 sau echivalent confirmat de organisme independente, acreditate pentru certificare.Ofertantul va prezenta urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: -Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul constructii drumuri, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent in copie cf cu originalul, continuare Cerinta nr.1.Note: 1.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.2.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile.3.Cerinta privind certificarea ISO 9001:2008 sauechivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).4.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de respectare a standardelor de asigurare a calitatii asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.5.Nu se admit ofertanti in curs de certificare, Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediului: Operatorul economic (si dupa caz fiecare asociat) trebuie sa aiba implementat si sa mentina un sistem de management al mediului in domeniul corespunzator obiectului contractului, bazat pe seria SR EN 14001 sau echivalent, confirmat de organisme independente, acreditate pentru certificare.Ofertantul va prezenta urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: -Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului in domeniul constructii drumuri, respectiv ISO 14001 sau echivalent in copie conform cu originalul, continuare Cerinta nr.2.Note: 1.Daca un grup de op ec depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.2.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile.3.Cerinta privind certificarea ISO 14001 sauechivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).4.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de respectare a standardelor privind protectia mediului asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.5.Nu se admit ofertanti in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 70 puncte;Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: Pn = (Pret minim / Pret n ) x 70 puncte, unde: Pn? punctajul financiar pentru oferta n;Pret n ? pretul ofertei n;Pret minim ? cel mai mic pret dintre toate ofertele.Oferta al carei pret va depasi valoarea estimata va fi respinsa ca fiind inacceptabila .Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara fara TVA
Termenul de executie
30
Descriere: a)Oferta care va avea cea mai mica durata de executie a lucrarilor, va primi punctaj maxim - 30 puncte;b)pentru celelalte oferte, punctajul se va calcula conform formulei: punctaj pt oferta n=( cea mai mica durata de executie ofertata / durata de executie oferta n) x 30 Atentie! Durata minima de executie ofertata sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 12 luni de la data primirii ordinului de incepere a lucrarilor. Durata de executie maxim acceptata (peste care oferta va fi considerata ca fiindneconforma) va fi de maxim 14 luni de la data data primirii ordinului de incepere a lucrarilor. Ofertantul va lua in considerare conditiile climatice, inclusiv perioada de timp friguros.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe SEAP, www.e-licitatie.ro, atasata invitatiei de participare aferenta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul Operational Comun Romania-Ucraina-Republica Moldova 2007 - 2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer