Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE TRONSON DIN DRUMUL COMUNAL DC85 - BASTA - DN2, KM 3+123 - 4+516 SI TRONSON DIN DRUMUL COMUNAL DC87, BUTNARESTI - GIULESTI - DJ157, KM 3+660 - 5+967, COMUNA SECUIENI , JUDETUL NEAMT


Detaliu pentru invitatia numarul 342524
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Secuieni (Consiliul Local Secuieni)
Numar invitatie: 342524/08.02.2013
Denumire contract: MODERNIZARE TRONSON DIN DRUMUL COMUNAL DC85 - BASTA - DN2, KM 3+123 - 4+516 SI TRONSON DIN DRUMUL COMUNAL DC87, BUTNARESTI - GIULESTI - DJ157, KM 3+660 - 5+967, COMUNA SECUIENI , JUDETUL NEAMT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Secuieni (Consiliul Local Secuieni)Cod fiscal: 2613826, Adresa: Secuieni-Neamt, Secuieni, Telefon: +40 0233745004, Fax: +40 0233745004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Secuieni-Neamt, Secuieni, Romania, cod postal: 617415, telefon: +40 233745004, fax: +40 233745004, persoana de contact: Cristian Bejenariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Secuieni, judetul Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE TRONSON DIN DRUMUL COMUNAL DC85 - BASTA - DN2, KM 3+123 - 4+516 SI TRONSON DIN DRUMUL COMUNAL DC87, BUTNARESTI - GIULESTI - DJ157, KM 3+660 - 5+967, COMUNA SECUIENI , JUDETUL NEAMT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE TRONSON DIN DRUMUL COMUNAL DC85 - BASTA - DN2, KM 3+123 - 4+516 SI TRONSON DIN DRUMUL COMUNAL DC87, BUTNARESTI - GIULESTI - DJ157, KM 3+660 - 5+967, COMUNA SECUIENI , JUDETUL NEAMTSuma de 107.253 lei fara TVA echivalent a 25.000 euro fara TVA, din valoarea estimata reprezinta valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute, la cursul BNR din data de 21.12.2010, adica1 euro = 4, 2900 lei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 401, 770 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 45000 leiValabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contulnr. RO56TREZ4925006XXX000168, cod fiscal 2613826 deschis la TREZORERIA ROMAN;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum sipentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile)- (Formular 20). Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de15 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de6074, 51 LEI., conform art.278?1 lit. b) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului, fara TVA; se poate constitui prin orice mijloc permis de lege, conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original.2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Modalitatea de indeplinire: Toate certificatele/documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiune in ?conformitate cu originalul? (in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii), semnate de catre reprezentantul legal. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.b) Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data limita de depunerea a ofertelor, c) Cazier judiciar al administratorului/directorului general (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) in termen de valabilitate la data limita de depunerea a ofertelor, Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat, subcontractant) va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3), semnata de reprezentantul legal.4. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat, subcontractant) va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conf Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. (completare Formular nr.5). Acest document se va prezenta si de catre subcontractantii ofertantilor, daca este cazul.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie pe propria raspundere ( completare Formular nr. 4). Declaratia va fi prezentata si de asociati, subcontractanti si terti sustinatori, daca este cazul.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrulComunei Secuieni(Consiliul Local Secuieni), judetul Neamt, dupa cum urmeaza: 1. Ivancea Vasile ? primar2. Mihai Dorin ? viceprimar3. Nechitoaea Monica Vasilica? secretar4. Costin Cristina? contabil5. Bejenariu Cristian? manager proiecte6. Bejenaru Marius Costel? consilier local7. Bucur Ioan? consilier local8. Buduroiu Costica? consilier local9. Chelaru Iulian? consilier local10. Dascalu Costica? consilier local11. Driu Stefan? consilier local12. Dumbrava Viorel? consilier local13. Gradinaru Ioan? consilier local14. Iurcu Narcis Daniel? consilier local15. Samson Dragomir? consilier local16. Samson J. Constantin? consilier local17. Samson V. Constantin? consilier localNeindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceastaCerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Nota ? autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006. ., Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens. Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana, Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului ( operator economic sau membrii asocierii impreuna) in ultimii 3 ani financiari, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 4.500.000, 00 lei. Orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare (de exemplu bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate la organele competente/rapoartele de audit/ rapoartele cenzorilor/echivalent). Documentele se vor presenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun(proprietate, leasing sau contracte/conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie) de urmatoarele utilaje si echipamente: -buldoexcavator, excavator, autogreder, cilindru compactor de terasamente , cilindru
compactor pentru asfalt- autogudronator-repartizator mixturi asfaltice, perie
mecanica, autobasculante., Informatii privind subcontractantii / asociatii / furnizorii Se va prezent - formularul 11, anexa la formularul 11 si acordul de subcontractare (formularul D3.1). Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica. In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontr. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora. In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere (formularul D3), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului. Liderul partenerului va desemna coordonatorul de proiect si Seful punctului de lucru, care vor fi selectati din randul personalului sau., Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect. Personalul minim propus pentru executie sa aiba experienta dupa cum urmeaza: A. Personal responsabil de indeplinirea contractului: Sef de santier cu studii superioare in domeniul contractului cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un contract similar: ;
- Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii Studii dovedita prin decizia de numire a persoanei desemnate in functia de responsabil cu asigurarea calitatii, -sef de punct de lucru cu studii superioare in domeniul contractului cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un contract similar: -un Responsabil tehnic cu executia- care se va dovedi cu documentul de atestare al Responsabilului Tehnic cu Executia (RTE), in conformitate cu Legea nr.10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completatarile ulterioare si conform Ord. MLPTL 777/2003 in domeniul contractului( copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? );? un Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca-care va detine atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Coordonatorul in materie de sanatate si securitate in munca, valabila la data limita depunerii ofertelor.
Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus. Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va depune: - CV completat obligatoriu cu toata experienta acumulata ? formular nr. 9; - copii legalizate/copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul" ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV; - declaratie de disponibilitate .Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, etc); Se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele de specialitate implicate in indeplinirea contractului, care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, si prezentarea de angajamente/acorduri de participare. Se va solicita doar ofertantului declarat castigator ca pentru derularea contractului de achizitie publica sa incheie contracte individuale de munca cu expertii propusi sau alte documente din care sa rezulte raportul juridic dintre acestia si ofertant. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei.
B Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect. Personal de executie de specialitate Se va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza - anexa 2 la Formularul 8, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006, Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari., Experienta similara- Se va prezenta lista cu lucrari similare executate in ultimii 5 anicare va contine cel putin un contract a carui valoare sa fie de cel putin 2.000.000, 00 lei fara TVA(perioada determinata prin raportare la data limita pentru depunerea ofertelor). Lista va fi insotita de certificari din care sa rezulte modul de indeplinire a contractului , beneficiari, valoare etc. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. In situatia in care experienta specifica a fost dobandita in calitate de subcontractant/asociat se va prezenta contractul de subcontractare/asociere . Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Certificate privind implementarea si mentinerea unui Sistem deManagement al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO14001 :2005 ( sau echivalent ) pentru obiecte de activitate relevante inraport cu obiectul prezentei proceduri , in copie legalizata/certificata , , conform cu originalul ?? cusemnatura si stampila, valabile la data LIMITAdepunerii ofertelor.Note: a) In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecaremembru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza;b) Se accepta ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat siurmeaza ca acestia sa primeasca certificareac) Acest certificat nu este solicitat sustinatorilor, respectivsubcontractantilor, Certificate privind implementarea si mentinerea unui Sistem deManagement al Mediului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO9001 :2008 ( sau echivalent ) pentru obiecte de activitate relevante in raportcu obiectul prezentei procedurii , in copie legalizata/certificata , , conform cu originalul ?? cu semnaturasi stampila, valabile la data LIMITA depunerii ofertelor.Note: a) In cazul asocierii, acest certificat va fi prezentat de fiecaremembru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza;b)Se accepta ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat siurmeaza ca acestia sa primeasca certificareac) Acest certificat nu este solicitat sustinatorilor, respectivsubcontractantilorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Pretul - reprezinta Propunerea Financiara. Oferta cu Pretul cel mai mic (minim) va primi maximum de puncte, respectiv 65. Va fi ofertat in lei. Este un factor de evaluare invers proportional cu punctajul. Punctajul pentru celelalte oferte va fi calculat dupa formula: PctPOfi = 65 * Pret Minim / PretOfi (Unde: PctPOfi= Punctajul obtinut pe acest criteriu de Ofertantul ?i?; 65 = Punctajul maxim ce poate fi obtinut pe acest criteriu; Pret Minim= Cel mai mic pret ofertat in procedura;PretOfi = Pretul ofertat de Ofertantul ?i?)
Durata de garantie de buna executie acordata lucrarilor
35
Descriere: Durata de garantie acordata lucrarilor(luni) P2 = (g ofertat / g max X 35 puncte), in care: g maxim este durata de garantie cea mai mare, din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 35 de puncte; g ofertat este durata de garantie aofertei evaluate.Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 24 luni, iar durata maximarealista este de 48 luni. Peste durata maxima, oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2013 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer