Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare trotuar existent, stanga ? dreapta de la BCR pana la intersectie str. Grivitei cu DJ 101R


Detaliu pentru invitatia numarul 351328
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL BREAZA
Numar invitatie: 351328/29.07.2013
Denumire contract: Modernizare trotuar existent, stanga ? dreaptade laBCR pana laintersectie str. Grivitei cu DJ 101R
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BREAZACod fiscal: 2845486, Adresa: STR. REPUBLICII NR.78, JUD.PRAHOVA, Breaza, Telefon: +40 0244340508, Fax: +40 0244340428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare trotuar existent, stanga ? dreaptade laBCR pana laintersectie str. Grivitei cu DJ 101R
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lungimea trotuarului = 1.151m;Latimea trotuarului = 1, 5m.Se va executa pe ambele parti mentionate in denumirea lucrarii.Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute calculata de proiectantul de specialitate este de 32420 lei fara T.V.A.Ponderea cheltuielilor diverse si neprevazute din valoarea estimata a contractului de achizitie publica (fara diverse si neprevazute) = 5%.
II.1.6) CPV: 45233260-9 - Lucrari de constructii de cai de acces pentru pietoni (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 680, 740 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
12.500 lei. Valabilitatea garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; Modul de constituire: 1)prin viramentbancar in contul Primariei Breaza RO68 TREZ 5225 006X XX00 2748, deschis la Trezoreria Campina, sau 2) printr-un instrument degarantare, Formular 13, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare trebuie saprevada daca plata garantiei se va executa: i) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractulgarantat; sau ii) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare se depune in SEAP semnata cu semnatura electronica pana la data limita de depunere a ofertelor si totodata se vaprezenta la sediul autoritatii contractante in original pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovadaconstituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Garantia de participare se poate prezenta si in alte monede. Cursul valutar comunicatde BNR, pentru care se va face echivalenta se va raporta cu 6(sase) zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.In cazul in care unuldintre ofertantii participanti la procedura face o contestatie la C.N.S.C., iar Consiliul respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retinecontestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu prevederile art. 2781 alin. (1), lit.b), din O.U.G. 34/2006. Prevederile art. 2781 alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, si se va prezenta in original. 2) Retinerisuccesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul constituirii prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide launitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitiaautoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursulindeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterioremiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.Declaratii privind eligibilitatea. Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 Declaratie privind Eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Cerinta nr. 2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completarea Formularului nr. 2 . Cerinta nr. 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 . Cerinta 4.Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 5.Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Fiecare ofertant/candidat la procedura de achizitie, in sensul prevederilor ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se cere sa se completeze Formularul nr. 4. Cerinta nr. 6.Evitarea conflictului de interese. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, respectiv Primaria Breaza, sunt: 1. Costin Razvan Balasescu ? Primar; 2. Richea Gheorghe ?Viceprimar; 3. Eleana Modoveanu - Secretar oras. Alte persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in speta, sunt: 1. Dedu Margareta ? referent de specialitate; 2. Savu Constantin ? consilier superior; 3.Comarniceanu Ion ? consilier superior; 4. Coman Ruxandra ? consiler juridic, 5. Filimon Mariana - economist control financiar preventiv, 6.Goran Maria Catalina ? consilier juridic; 7.Balescu lucian - Consilier, 8. Cobianu Florentina - inspector serviciul financiar; 9. Sichim Elena ? sef serviciu financiar. Consilierii locali ai orasului Breaza sunt: 1. Anton Madalina; 2. Barna Gheorghe; 3. Bartusica Dan; 4. Bogdan Gabriel; 5.Burlacu Ion; 6. Chitoi Ciprian; 7.Cartoaje Florin; 8.Ferastraeru Nicolae; 9. Gradinaru Marian; 10.Mitrea Radu Daniel; 11.Nica Justinian Feodor; 12.Parlog Mihai George; 13.Soiu Mihail; 14.Tanasa Vasile; 15.Tudor Florian;16.Vasilescu Daniel. Se cere sa se completeze Formularul nr. 5. Cerinta 2. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent)? in original, copie legalizata, sau copie certificata (poarta mentiunea ?Conform cu Originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului), din care sa reiasa ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ORC. Autoritatea Contractanta, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii, va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 3. Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in suma de 150.000 lei, pentru executia lucrarii pentru o perioada de 3 luni., Cerinta 2.Informatii privind bilantul contabil. Se va prezenta bilantul contabil, inregistrat la administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere ladata de , 31.12.2010 , 31.12.2011, 31.12.2012, Cerinta 1.Informatii privind cifra de afaceri. Valoarea minima impusa a cifreide afaceri globale pe ultimii 3 ani este de 1.300.000 lei. Conversia valorilorse va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: lei; 2010-1euro=4.2099 lei; 2011 -1 euro = 4, 2379 lei; 2012-1 euro=4.4287 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Informatii privind subcontractantii. Sa identifice clar si faraechivoc eventualii subcontracanti avuti in vedere pentru realizareacontractului. - Ofertantul va completa si prezenta Lista cuprinzandsubcontractantii cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza afi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor parti., Cerinta 2. Informatii privind asociatii. In Formularul 16 se va specifica liderulasociatiei. In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, fiecareasociat va prezenta absolut toate documentele solicitate prin prezentadocumentatie de atribuire cu titlul de documente de calificare, urmand caindeplinirea cerintelor minimale stabilite prin aceasta sa fie verificata princumularea capacitatilor/resurselor tuturor asociatilor prezenti in cadrul aceleiasociatii. Documentele de calificare se vor prezenta in foldere separate, oferta tehnica si cea financiara urmand a fi semnate de catre liderul asociatiei., Cerinta 3. Asigurarea cu personal de specialitate. Sa asigure personalul despecialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului delucrari. Un responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor de drumuri.Se va prezenta atestat profesional.; - Un responsabil cu controlul calitatii. Seva prezenta decizia interna a conducerii societatii. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, se va prezenta Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut in Formularul 9., Cerinta 4. Declaratie privind echipamente tehnice. Ofertantul trebuie sa facadovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau princontracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele tipuri de echipamente: a)Statie de asfalt = 1 buc; b) Statie de betoane ; c) Cilindru compactor = 1buc. ; d) Autobasculanta = 1 buc; e) Buldoexcavator. Se va atasa copie dupa lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele propuse pentru lucrare. Pentru echipamentele obtinute prin contract de inchiriere / leasing vor fi prezentate contractele incheiate de ofertant valabile la termenul limita de depunere a ofertei. Se permite si prezentarea unui angajament privindutilajele solicitate., Cerinta 5.Experienta similara. Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5ani, insotita de certificari de buna executie, care va cuprinde lucrari denatura celor descrise in CS, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sauclienti privati ; - sa fi executat in ultimii 5 ani cel putin un contract deexecutie lucrari similare, a carui valoare sa fie de minim 640.000 Lei (faraTVA).; Cursul de schimb mediu anual euro / leu este: 1. pentru 2008 ?3, 6827 lei / euro ; 2. pentru 2009 ? 4, 2373 lei / euro ; 3. pentru 2010 ?4, 2099 lei / euro ; 4. pentru 2011 - 4, 2379 lei / euro; 5.pentru 2012 - 4, 4287lei / euro.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2013 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer