Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE TROTUARE IN ORASUL ODOBESTI, JUDETUL VRANCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 325536
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL ODOBESTI (CONSILIUL LOCAL al ORASULUI ODOBESTI)
Numar invitatie: 325536/03.05.2012
Denumire contract: MODERNIZARE TROTUARE IN ORASUL ODOBESTI, JUDETUL VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL ODOBESTI (CONSILIUL LOCAL al ORASULUI ODOBESTI)Cod fiscal: R 4297827, Adresa: str. Libertatiinr. 113 , loc. Odobesti , jud. Vrancea, Odobesti, Telefon: 0237 675 224, Fax: 0237 676 590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Libertatiinr. 113 , loc. Odobesti , jud. Vrancea, Odobesti, Romania, cod postal: 625300, telefon: +40 0237675224, fax: +40 0237676590, persoana de contact: Mirela Bolovan Bejan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Odobesti, jud. Vrancea, str. Libertatiinr. 113
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE TROTUARE IN ORASUL ODOBESTI, JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul prevede: modernizare trotuare in suprafata totala de 1930 mp, amenajare parcari in suprafata totala de 770 mp, amenajare zone verzi adiacente 669 mp; amplasament: str. Libertatii, str.St.cel Mare
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 430, 687 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 8.600 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de primire a ofertelorModalitati de constituire : ? prin virament bancar in contul IBAN RO12 TREZ 6915 006X XX00 3172 deschis la Trezoreria Municipiului Focsani(cod fiscal 4297827 )? ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, de preferinta din Romania, care se va prezenta in original, avand valoarea si pentru perioada prevazuta mai sus.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Aceasea vafi insotita, dupa caz, de documentele in original privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractuluiGarantia de buna executie se va stabili laincheierea contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, este de minim 0, 5% din pretul contractului, fara T.V.A.. In cazul in care ofertantuleste IMM va benef. de o red. de 50% din val.GBE conform Legii nr.346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privindneincadrarea in situatiile prev. la art. 180 al OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formular P1. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca acesta exista., si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comuneCerinta nr. 2 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. la art. 181 al OUG nr.34/2006Se va prezenta, Formular P2. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca acesta exista., si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comuneCerinta nr. 3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta, Formular P3 Declaratia va fi prezentata si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comuneCerinta nr. 4 ? Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea laprocedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va prezentaCertificatul de participare cu oferta independentaFormular P4. Declaratia va fi prezentata si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comuneCerinta nr. 5 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 al OUG nr.34/2006Se va prezentaFormularulP5. Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Daniel Nicolas - Primar, Florin Vetrescu ? Viceprimar, presedinte comisie evaluare oferte , Mirela Bolovan Bejan ? Responsabil cu organizarea procedurilor de achizitie publica, membru in comisia de evaluare, Georgeta Doldor, Monica Teodor, Constantin Mandrila, Silvia Miron, Florin Monac, Valentin Musca ? membri comisie evaluare oferte.Declaratia va fi prezentata de ofertant (asociati)/ subcontractant/ tert sustinator, dupa caz.Cerinta nr. 6 ? Indeplinirea obligatiilor labugetul consolidat si la cel local.Se va prezenta Certificatulde atestare fiscala, emis de AFP si Certificatulfiscal, emis de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul consolidat, respectiv la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se pot depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Cerinta nr. 1 ?Dovedirea inregistrarii. Se va prezenta Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ?cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii, ofertantu lui clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatia in care acesta a fost depus in copie. Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertei.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind obiectul de activitate trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita o valoarea cifrei medii globale de afaceri, pe ultimii 3 ani (ani fiscali incheiati), de cel putin800.000 leiCifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM, va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Informatii privind lucrarileexecutate in ultimii 5 ani, insotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Certificarile vor indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor precizadaca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Cerinta nr.2 - Experienta similara: a executatin ultimii 5 ani, maxim 4 lucrari de natura si complexitate similare, receptionate pana la data limita a depunerii ofertei, a caror valoare insumata este de 430.600lei, fara TVAIn cazul in care contractele au fost semnate inainte de perioada de referinta specificata, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare, respectiv experienta similara, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantulintampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa, Cerinta nr. 3 ? Informatii privind dotarile specifice ? utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, si alte mijloace fixe si dotari de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Cerinta nr. 4? Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 5? Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, Cerinta nr. 6? Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorOfertantul vaasigura si nominaliza: ? un specialist RTE atestat MDRL, pe domeniul specific executiei contractului (domeniul ?Constructii rutiere, drumuri? sau ?Constructii edilitare si de gospodarire comunala?? Persoana desemnata pentru asigurarea controlului calitatii lucrarilor ce fac obiectul achizitiei (se va prezenta Decizie interna de numire in copie lizibila, semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?);, Informatii privind subcontractareaIn conditiile in care ofertantul urmeaza sa subcontracteze o parte din lucrari, acesta va preciza partile din contract pe care intentioneaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor, ofertantul ramanand raspunzator in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer