Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE TROTUARE SI ACCESE IN CURTI ZONA IV COM. MOVILENI JUDETUL GALATI


Detaliu pentru invitatia numarul 335064
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNAMOVILENI
Numar invitatie: 335064/07.09.2012
Denumire contract: MODERNIZARE TROTUARE SI ACCESEIN CURTI ZONA IV COM.MOVILENIJUDETULGALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAMOVILENICod fiscal: 3814747, Adresa: comuna Movileni, Movileni, Telefon: 823002, 823106, Fax: 823002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Movileni, Movileni, Romania, cod postal: 807195, telefon: +40 236823002, fax: +40 236823006, persoana de contact: Rau Viorica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Movileni, Movileni, Romania, cod postal: 807195, telefon: +40 236823002, fax: +40 236823006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE TROTUARE SI ACCESEIN CURTI ZONA IV COM.MOVILENIJUDETULGALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE TROTUARE SI ACCESEIN CURTI ZONA IV COM.MOVILENIJUDETULGALATI
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 205, 701 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea contractanta solicita ofertantilor constituirea garantiei de participare la licitatie.-Cuantumul garantiei pentru participare :4000 LEI-Perioada de valabilitate a garantieieste , ,cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ?.Modul de constituire a garantiei de participare: -cf.art.86 alin . (1) din H.G. nr. 925/2006 siart.278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
5% din valoareacontractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului (conf. art. 89, alin. 2 din HG 925/2006); Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari (conf. art. 90 alin.1 si alin.3 din HG 925/2006): instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari care devine anexa la contract sau retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA) Contractul se va semna dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0, 5% din valoarea totala a contractului (fara TVA).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Fisa privind informatii generaledespre ofertant: Cerinta obligatorie: -Competarea si prezentarea formularului 2 privindinformatii generale despre ofertant;
- Declaratii privindeligibilitatea , neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, declaratia privind calitatea de participant la procedura siDeclaratie potrivit art.69^1 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006: Cerinte obligatorii: 1.Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, actualizata ? Declaratia privind eligibilitatea.2.Completarea si prezentarea formularului 12B ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, actualizata;3.Completarea si prezentarea formularului 12C ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4.Declaratie potrivit art.69^1 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006. Persoanele prevazute in Ordinul ANRMAP nr. 170 publicat in MO nr. 328/15.05 sunt: TUDOSE MARICEL- primar, CASU MIHAI - viceprimar, ION VASILICA - secretar, SIMULESCU GETA GINA - contabil, RAU VIORICA -responsabil achizitii publice .- Declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale: - Cerinta obligatorie: a)certificat de atestare fiscalapentru punctele de lucru implicate in derularea contractului -formulare tip emise de organismele competentedin tara, care atesta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele( in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acelasi formular);b)certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriala de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat-formulare tip emise de organismele competentedin tara, care trebuie sa atesta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele( in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acelasi formular);Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?.c)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- completarea formularului12.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, - Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente;
- Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)?bilantul contabil sau extrase de bilantpe ultimii 3 ani ;, 2)- mediacifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 411.000 lei(se regaseste in formularul de informatii generale);, 3)-pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani: , -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere: , -Lista cu utilaje, dotari si mijloace pentru executarea lucrarilor : , -Se solicita completarea formularului cu subcontractantii si specializarea acestora: -Se va atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor pentru certificare calitate: ISO 9001 sau echivalent, -Copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul a unui document care sa ateste implementarea standardelor demanagement al mediului pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii: Certificat ISO 14001 :2004 sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2012 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer