Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare unitati de invatamant din orasul Breaza, judetul Prahova


Detaliu pentru invitatia numarul 162045
Autoritate contractanta
ORASUL BREAZA
Cod de identificare fiscala: 2845486
Adresa: STR. REPUBLICII NR.78, JUD.PRAHOVA, Breaza
Telefon: 0244340508
Fax: 0244340428
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Modernizare unitati de invatamant din orasul Breaza, judetul Prahova
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45430000-0 - Lucrari de imbracare a podelelor si a peretilor (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Modernizare trei unitati de invatamant (Gardinita Valea Tarsei, Gradinita Podul Vadului, Scoala Nistoresti).Cantitati principale: - montat gresie si faianta = 58 mp;
- parchet gr. 12 mm = 172 mp;
- lambriu gr. 8 mm = 144 mp;zugraveli lavabile = 479 mp.Procedura pentru cele 3 unitati s-a repetat ca urmare a faptului ca in urma invitatiei de participare nr. 159.236/16.07.2008 au fost depuse numai oferte inacceptabile. Documentatia de Atribuire ramane valabila, pentru cine a procurat-o, iar laScoala Nistoresti nu se va mai intocmi deviz pentru fosa septica.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 30.07.2008 06:47
Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2008 10:30
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Breaza, str. Republicii, nr. 82 B, Judetul Prahova
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Breaza, str. Repuiblicii, nr. 82 B.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G. 34/2006;
-certificat de atestare fiscala si certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor localae la 30.06.2008;
- lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate pentru asigurarea calitatii lucrarilor;
-declaratie privind echipamentele tehnice pentru indeplinirea contractului;
- contract cadru insusit prin semnatura si stampila;
- durata contractului 25 zile.
De la Biriul Urbanism din cadrul Primariei Breaza o organizatorul procedurii, Autoritate contractanta Liceul Aurel Vlaicu Breaza.Cost D.A. = 20 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer