Achizitie publica - Modernizare UPU ? SMURD ? Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sf. Apostol Andrei Galati
Detaliu pentru invitatia numarul 333194
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333194/07.08.2012
Denumire contract: Modernizare UPU ? SMURD ? Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sf. Apostol Andrei Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei nr.177, Galati, Romania, cod postal: 800578, telefon: +40 0236317232, fax: +40 0236317232, persoana de contact: Marin Craciun
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Brailei nr.177, Galati, Romania, cod postal: 800578
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare UPU ? SMURD ? Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sf. Apostol Andrei Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare UPU ? SMURD ? Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sf. Apostol Andrei Galati executate conform caietului de sarcini si Proiectului Tehnicnr. 6106/2011.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 126, 802.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :22.535, 00 lei? per.de valabilitate a garantiei de participareeste cel putin egala cu per. de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zilede la data limita de primire a ofertelor.? modalitatea de constituire: - virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante- numerar la caseria unitatii- ordin de plata vizat de banca sau fila cecCont: RO18TREZ3065006XXX010832, Trezoreria GalatiNOTA: pentru IMM-uri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. Astfel, dovada constituirii GP va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Documentul original se va depune in plic inchis la sediul autoritatiicontractante din str. Brailei nr. 177, Galati, pana la data limita de deschidere a ofertelor.In conditiileart. 278^1 din Oug nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se va retine4.906, 81 lei.
Garantie de buna executie
CuantumulGBE constituite va fi de 10% din pretul contractuluifara TVA.Modalitatea de constituire: cf. art. 90 din HG nr. 925/2006: ? printr-un instrumentde garantare emis in cond. legii de o societate bancara/societate de asigurari, Daca partile convin GBEse poate constitui si prin retineri succesive. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la Trezorerie un cont la dispozitia autoritatii contractanteconform HG nr. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului subsecvent.NOTA: pentru IMM-uri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii GP va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. Art. 180 - Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formularul 3.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinutafinanciar sai/sau tehnico profesional de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 2. Art. 181 - Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formularul 4.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinutafinanciar sai/sau tehnico profesional de catre un tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei (doar lit. a, c1 si d ale art. 181).Cerinta 3. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale- eliberat de Primaria locala.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 4. Certificat de atestare fiscalaprivind achitarea obligatiilorexigibilecatre bugetul de stat si catre bugetul asigurarilorsociale de stat- eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice de Stat (prin obligatii exigibile de plata se intelege obligatiile de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei).Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 5. Prezentarea Declaratiei privind calitatea departicipant la procedura - Formular 5 din sectiunea Formulare.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 6. Prezentare Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 6 din sectiunea Formulare.Nota ? in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta 7. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 7.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Lazarovici Calina-Manager, Ungurianu Sorin - membru Consiliul Local, Dobrea Alina Valentina-Director finaciar contabil, Firescu Dorel-Director medical, Vrinceanu Vasile ? sef serviciu tehnic administrativ, Mateiciuc Valentin? sef birou tehnic, Nutu Catalin ? inginer birou tehnic, HertegCostica ? tehnician birou tehnic, Grosu Alina ? sef Birou Achizitii, Nicolau Alina ? Consilier Juridic, Velcu Violeta Iuliana ? responsabil procedura, rezerva ? Tatu Gema, rezerva Calin Mihaela. Formularul 7 se va depune de catreofertant, ofertantasociat, subcontractant, tert sustinator.Nota. Documente privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat. Se solicita certificat/e de atestare fiscala emise de organul fiscal competent: -certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale (sanatate, pensii, somaj), in original saucopie conform cu originalul, formular tip eliberat de autoritatile competente.? certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul local, in original sau copie conform cu originalul eliberat de organele abilitate. Certificatele trebuie sa evidentiezefaptul ca operatorulnu are restante la nivelul lunii anterioare depunerii ofertei. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emisecu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertei. Peroanele juridice straine vor depune certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat( formulare tip eliberate de autoritatile competentedin tara in care ofertantul este rezident).documentele vor fitraduse in limba romana si legalizate. a) persoane juridice/fizice romane- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartententa din punct de vedere profesional- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca ofertantul desfasoaraactivitati similarecu cele care fac obiectul prezentei achizitii (cod CAEN 4120), si ca nu sunt inscrisementiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei. NOTA: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.b) persoane juridice/ fizice straine- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind operatorul economic si cifra mediede afaceridin ultimii 3 ani, exprimata in lei (ron)Se solicita ca media cifrei de afaceri globala anuala pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu2.253.604, 84lei. Pentru conformitatea acestora se solicita ?confirmarea de depunere a situatiei financiare anuale?, semnata si cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte din cei pentru care se cere cifra de afaceri: 2009 ? 1 euro = 4, 2373 lei; 2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei; 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei.Modalitatea de indeplinire: Completare formular nr. 8 ? Fisa de informatii generale, Cerinta nr. 2Bonitate/acces la resurseOfertantul va face dovada ca are accessau are disponobile resurse reale, negrevate de datorii, lichiditati, linii de credit confirmate de banci, declaratie bancara sau orice dovada pentru realizarea lucrarilor de executiei ?Modernizare UPU ? SMURD ? Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sf. Apostol Andrei Galati?, pentru a realiza cash ? flowul de executie a lucrarii (conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011), pentru suma de 375.600, 00 pe o perioada de 12 luni., continuare cerinta nr. 2In acest sens va prezenta: - Declaratii bancarecorespunzatoare sau dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional: Prin documentul prezentat trebuie sa se confirme faptul ca are acces sau aredisponibileresurse reale, negrevate de datorii, linii de credite confirmate de banci ori alte mijloace financiare pentru a realizacash ? flowul de executie a lucrarii ?Modernizare UPU ? SMURD ? Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sf. Apostol Andrei Galati?, , pentru sumade 375.600, 00 pe o perioada de 12 luni., Nota - Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.Nota ? documentele prin care banca , in baza dosarelor depuse de operatorii economici ofertanti nu-si asuma un angajament ferm pentru realizarea acestui obiectiv de investitie, in conditiile solicitate de autoritatea contractanta, sunt inacceptabile (cf art. 36, alin. 1 lit. b din Hg nr. 925/2006).In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a puteabeneficia de reducerea cerintei privind valoarea cifrei de afaceri la 50 %, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, facand dovada acestui fapt., Capacitatea economica si financiara a operatorului economic ofertant- poate fi sustinuta si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm ? Formularul nr.11a., incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine.- Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea economica si financiara.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comunca atunci capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tututror membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraSe solicita prezentarea unei liste a principalelor lucrari similareexecutate in ultimii 5 ani. Se solicita ofertantului indeplinirea si finalizarea ca unic contractor, asociat sau ca subcontractant , in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de lucrari similarecu cele de consolidare, reabilitarecel putin egal cu1.126.802, 42 lei fara TVA.Se solicita ofertantului prezentarea amaxim 2 (doua) contracte de lucrari similare, certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari similare, precum si de proces verbal de receptie, partial/final la terminarea lucrarilor.Contract de lucrari finalizat = contract petru care a fost incheiat proces verbal de receptiefara obiectiuni (partial, la terminarea lucrarilor sau final)., continuare cerinta nr. 1: Modalitatea de indeplinirePrezentarea listei ? formular 9-a principalelor lucrari similareexecutate in ultimii 5 ani, insotita de copii lizibile, certificate ?conform cu originalul?, astfel: - maxim 2 (doua) contracte, a caror valoare care insumata sa asigure valoarea experientei similare solicitate (1.126.802, 42lei fara TVA).- recomandare/document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale aferent contractului de lucrari prezentat ca experienta similara, -proces verbal de receptie, partial/final la terminarea lucrarilor, aferent contractului prezentat ca experienta similara.Din documentele prezentate trebuie sa reiasavaloarea finala, real executata, aferenta lucrarilorprezentate ca experienta similara.In cazul in carecontractele contin clauza de confidentialitate, care impiedica prezentarea acestora in integralitate, operatorul economic va prezenta copii ale partilor relevante ale contractelor., continuare cerinta nr. 1Operatorii economici carenu si-au indeplinit conditiile contractualeprivind calitatea, termenul de executie, durata de garantie a lucrarii nu vor fi admisi la procedura.Nota ? oferta este inacceptabila (cf art. 36, alin. 1 lit. b din Hg nr. 925/2006) in situatia in care valoareaexperientei similare nu este indeplinita din maxim doua contracte (insumate), Cerinta nr. 2 PersonalSe solicita prezentarea unei listedin care sa reiasa personalul desemnatsi direct responsabil de indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri, precum si Responsabilul tehnic cu executia .Personal specializat: - 1responsabil tehnic cu executia- 1 responsabil tehnic cu calitatea- domeniul instalatii- 1 responsabil cu Securitatea si Sanatatea in munca (Lg. 319/2006)- 1 cadru tehnic PSI (OG 129/2000), continuare cerinta nr. 2Modalitatea de indeplinirePrezentarea listei ? formular 10 -cu personalul desemnat si direct responsabil de indeplinirea contractuluice face obiectul prezentei proceduri.Ofertantul va prezenta pentru personalul specializat cu executianominalizat in lista mai sus mentionata: -copie dupa atestate/autorizatii/diplome/certificari/decizii de numire? (valabile, dupa caz) semnate si stampilate cu mentiunea conform cu originalulNota: daca pe parcursulderularii contractului, expira autorizarile, ofertantul se obliga sa le reinnoiasca si sa le prezinte autoritatii contractante., Cerinta nr. 3 declaratii referitoare la utilaje/echipamente/etc de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare contractului de lucrari.Modalitatea de indeplinireSe va completa formularul 16, Informatii privind subcontractareaModalitatea de indeplinireDeclaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere a acestora ? Formular 11.Se va completa o declaratie, care va contine toti subcontractantii si specializarea acestora, partea/partile din contract cu care ofertantul intentioneaza sa incheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractelor.Daca nu existasubcontractanti se va da o declaratie in acest sens., - Capacitatea tehnica/profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.- Operatorul economic care beneficiaza de sustinere tehnica/profesionala trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui anagajamentferm ? Formular nr. 11b., incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice/profesionaleinvocate.Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica/profesionala.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comunca atunci capacitatea tehnica/profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tututror membrilor grupului., Informatii privind tertii sustinatori: Capacitatea economica si financiara , respective capacitatea tehnica poate fi sustinutasi de o altapersoana indiferentde natura relatiilor juridiceexistente intreofertant sipersoana responsabila.Angajamentul ferm de sustinereal tertei personae , va trebui sa respecteconditiilespecifice prevazute la art 11^1 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoana care asigurasustinerea tehnica si financiara, respective tehnica si profesionalanu trebuie sa se aflein situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilorart. 180, art. 181 lit a), c^1)si d) si art. 691din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens se vordepune documentelesolicitate la punctual III.2.1.a) cerinta nr. 1 si cerinta nr.2, respectiv Formularele 3, 4A si 7. Cerinta nr. 1 Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiPrezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalentModalitatea de indeplinireOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atestaca acesta are implementat si mentine un sistem de management al calitatii, pentru activitatea specifica obiectului contractului conform ISO 9001 sau echivalent, in copiesemnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.Nota: Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de eventuali subcontractanti in favoarea ofertantului.Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de tertulsustinator in favoarea ofertantului.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinitade fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 07:28