Achizitie publica - Modernizarea drum comunal DC13 in sat Urleasca, comuna Traian, jud. Braila
Detaliu pentru invitatia numarul 340125
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA TRAIAN
Numar invitatie: 340125/27.11.2012
Denumire contract: Modernizareadrumcomunal DC13 in sat Urleasca, comuna Traian, jud. Braila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA TRAIANCod fiscal: 4342715, Adresa: COMUNA TRAIAN - BRAILA, Traian, Telefon: 0239613239, Fax: 0239613239
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA TRAIAN - BRAILA, Traian, Romania, cod postal: 815175, telefon: +40 239613239, fax: +40 239613239, persoana de contact: Popa Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA TRAIAN - BRAILA, Traian, Romania, cod postal: 815175
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizareadrumcomunal DC13 in sat Urleasca, comuna Traian, jud. Braila
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari pentru realizarea investitiei : Modernizareadrumcomunal DC13 in sat Urleasca, comuna Traian, jud. Braila, conform proiectului tehnic atasat
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 896, 224 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 18.500, 00 lei. Forma de constituire: 1.prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Autoritatea contractanta retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand: a)Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d)In cazul in care ofertantul depune o contestatie iar CNSC respinge contestatia; cuantumul retinerii se va calcula conform prevederilor art. 278^1 OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2. Sau cu OP in contul autoritatii contractante RO30TREZ1515006XXX003154, deschis la Trezoreria Braila, cod fiscal 4342715, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putinegala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Neprezentarea acesteia in forma solicitata va conduce la respingerea ofertei.In cazul IMM-urilor pentru obtinereareducerii de 50% din cuantumul garantiei de buna executie, incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderi mici si mijlocii, conform Formular nr. 14.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadru procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantie de participare a ofertantului contestator, suma de 4.200 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este stabilita la 5% din valoarea contractului.Garantia de buna executie se constiuie in conformitate cu prevederile art.90 alineat (1) HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din situatiile de plata suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Note: In situatia nedepunerii unei declaratii formulata in temeiul si cu respectarea prevederilor art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, lipsa oricarui document referitor la cerintele minime de calificare, astfel cum au fost solicitate in fisa de date a achizitiei, atrage dupa sine declararea ofertei ca inacceptabila.In vederea participarii la procedura ofertantii vor prezenta inainte de deschiderea ofertelor (in sedinta de deschidere): Dovada ca ofertantul/ofertantii reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie pentru ofertantii care vor depune garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completrile ulterioare.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), indeplinirea cerintelor minime privind standarele de asigurare a calitatii, se vor demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica se vor demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Prezentele mentiuni sunt valabile si in cazul in careofertantul beneficiaza de sprijinul unei alte persoane, in conditiile art. 186 alin (2) si art. 190 alin (2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru persoanele sustinatoare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau/si in copie certificata conform cu originalul, dupa cum sunt specificate la fiecare subsectiune.Ofertantii vor completa formularele conform modelelor anexate prezentei documentatii sau echivalente din punct de vedere al informatiei prezentate.Nota: Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a operatorului economic, autoritatea contractanta va solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta)1. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 6, din Sectiunea IV ? Formulare.Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.2.Se solicita prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru administratorul/administratorii legali ai firmei ofertante asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Cazierul judiciar se depune in original sau copie conform cu originalul.3. Se solicita prezentarea cazierului fiscal al societatii / certificat echivalent pentru persoane juridice straine ? in conformitate cu H.G. 31 / 2003, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Cazierul fiscal se depune in original sau copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte cazierul judiciar si cazierul fiscal.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederileart.1811. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.7, din Sectiunea IV - Formulare.Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul -sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care aprodus sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul indeplinirii cerintelor de calificare si selectie.2. Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, care sa ateste plata datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele3. Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, care sa ateste plata datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificatele fiscale se vor depune in original sau copie conform cu originalul..In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste certificate.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate: ? fie o declaratie pe propria raspundere;? fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit.c) din OUG 34/2006;Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 8, din Sectiunea IV - Formulare.Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOfertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 15 din Sectiunea IV - Formulare.Documentul se depunein original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr. 16, din Sectiunea IV - Formulare.Documentul se depunein original.persoanele ce detin functii de decizieAbaseaca Nicusor-primar, Popa Aurel-viceprimar, Buzatu Adriana-secretar, Sterpu Dorel Alexandru-consilier financiar, Popa Adrian-responsabil achizitii publice, Popa Lucian-consilier local, Creanga Neculai-consilier local, Grozea Viorel-consilier local, Leoca Radu-consilier local, Caravasile Constantin-consilier local, Furfurica Bogdan-consilier local, Ciuclaru Stanuta-consilier local, Ion Stanuta-consilier local, Nazaru Neculai-consilier local, Badalan Stefan Alin-consilier local, Tudose Aurel-consilier local, Bocaneala Sandel-consilier local Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice*romane* Prin persoana fizica se intelege persoana fizica autorizataCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: ? denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;? codul unic de inregistrare;? sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);? structura actionariatului;? numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;? domeniul de activitate principal;? domeniile de activitate secundare;? situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depunein original, si trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste documente.Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice*straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privind asigurarea riscului profesional.Ofertantul trebuie sa demonstrze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 15% (reprezentand 284.433 lei) din valoarea estimata a lucrarii pe o perioada de (3luni) de la semnarea contractului., Cerinta nr. 2 Informatii privindsituatia economico-financiaraNivel minim impus : Cifra medie de afaceripeultimii 3 ani, (2009, 2010, 2011)trebuie sa fie de minim 3.000.000 lei. Convertirea in RON si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la urmatoarele cursuri valutare: Anul 2011 ? 1 euro= 4, 2379 Anul 2010 ? 1 euro= 4, 2099 Anul 2009 ? 1 euro = 4, 2373 In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnicaDeclaratie, insotita de Lista privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani- Formular nr. 10, din Sectiunea IV ? Formulare.Lista va cuprinde: ? valoarea lucrarilor;? perioada si locul executiei lucrarilor;? modul de indeplinire a obligatiilor (termen de executie inscris in contract si data finalizarii lucrarilor, inscrisa in procesul verbal de receptie finala);? beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Experienta similaraPentru a fi considerat calificat, Ofertantul are obligatia de a face dovada executarii in ultimii 5 ani de lucrari similare cu obiectul contractului, lucrari duse la bun sfarsit, incluse in cadrul unui contract/unor contracte avand ca obiect lucrari prevazute in caietul de sarcini, in valoare de minim 1.800.000 lei, fara tva.Nota: Prin contract similar se intelege, acel contract care acopera prin obiectul sau cel putin principalele tipuri de lucrari care fac obiectul caietului de sarcini, astfel: ? Executie drumuri? Asfaltari? Executie fundatii pentru drumuri, Cerinta nr. 3declaratie privind dotarile specifice, Formular nr 12.Ofertantul va face dovada ca dispune pentru execu?ia lucrarii de cel putin urmatoarele utilaje: autogreder prevazut cu sistem automat de dirijare a lamei in sistem tridimensional pentru realizarea elementelor din proiect;buldozer prevazut cu sistem automat de dirijare a lamei in sistem tridimensional pentru realizarea elementelor din proiect; buldoexcavator, excavator;cilindru terasier, cilindru compactor pneu-pneu;cilinddru compactor liss-liss, repartizator-finisor mixturi asfaltice;freza de asfalt, autogudronator cu perie mecanica;autobasculante cu prelate, autocisterna;ma?ina pentru marcaje rutiere; masina de colmatat rosturi, sta?ie de preparare a mixturilor asfaltice sau statie de preparare a mixturilor asfaltice dotata cu instalatie complet automatizata de producere a mixturilor asfaltice: beton asfaltic modificat cu pudreta de cauciuc si polimeri BA16m Road+;laborator autorizat ISC de gradul II pentru mixturi asfaltice, Cerinta nr. 4Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilorOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -1 sef santier cu studii de inginerie constructii, specialitatea drumuri ?iexperienta generala de minim 3 ani in domeniul ingineriei de constructii, cu implicare in calitate de sef santier in cel putin un proiect similar.-1 responsabil tehnic cu executia (RTE): atestat in domeniul constructiilor de drumuri, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi;
-1 responsabil pentru asigurarea controlului calitatii CQ, desemnat prin decizie interna;
- 1 responsabil mediu (autorizat);
- 1 responsabil SSM (atestat);
-1 inginer, specialitatea constructia de drumuri si poduri, cu experienta de minim 3 ani in domeniul constructiilor de drumuri., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantiiCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana caz in care trebuie sa prezinte un angajament ferm al persoanei respective (Formular nr. 25, din Sectiunea IV - Formulare), incheiat in forma autentica, Persoana care asigura sustinerea tehnica va prezenta: ? formularul nr.6 ? declaratie de eligibilitate (in original);Daca sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului.Persoana care asigura sustinerea tehnica va mai completa, in functie de obiectulangajamentului, declaratiile conform formularului nr. 26 si formularului nr. 27 in original Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiCertificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii;Documentul se depune in copie "conform cu originalul".Atentie: In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiCertificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, incopie "conform cu originalul", pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii;Documentul se depune in copie "conform cu originalul".Atentie: In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
95
Descriere: Componenta financiara
2. Termenul de interven?ie de la notificarea defec?iunilor pe perioada garan?iei
5
Descriere: Termenul de interven?ie pe perioada garan?iei reprezinta durata scursa intre momentul primirii notificarii unei posibile defec?iuni, pana in momentul in care reprezentantul executantului se prezinta la locul defec?iunii. Durata maxima acceptata este de 2 zile. Prezentarea unui termen de interven?ie mai mare de 2 zile va conduce la respingerea ofertei prin declararea acesteia ca neconforma. Ofertan?ii trebuie sa prezinte informa?ii care sa justifice in detaliu termenul de interven?ie pe care il propun in oferta. Justificarea trebuie facuta prin prezentarea tuturor activita?ilor pe care le intreprinde ofertantul pentru interven?ie.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratiut din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 13:32