Achizitie publica - ?Modernizarea si retehnologizarea sistemului de irigatii pe suprafata OUAI ALISEO, judetul Ialomita? Contract de Finantare nr.: C125i011132300004/17.02.2012
Detaliu pentru invitatia numarul 354725
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354725/16.10.2013
Denumire contract: ?Modernizareasi retehnologizarea sistemului de irigatii pe suprafata OUAIALISEO, judetul Ialomita? Contract de Finantare nr.: C125i011132300004/17.02.2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII ALISEOCod fiscal: 18858318, Adresa: Sos.Bucuresti, Nr.3, Tandarei-Ialomita, tandarei, Telefon: +40 730092209, Fax: +40 243273463
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Bucuresti, Nr.3, Tandarei-Ialomita, tandarei, Romania, cod postal: 925200, telefon: +40 730092209, fax: +40 243273463, persoana de contact: LUCIAN-VIOREL PANAIT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos.Bucuresti, Nr.3, Tandarei-Ialomita, Romania, cod postal: 925200, telefon: +40 730092209, fax: +40 243273463, persoana de contact: LUCIAN-VIOREL PANAIT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Organizatie a Utilizatorilor de Apapentru Irigatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizareasi retehnologizarea sistemului de irigatii pe suprafata OUAIALISEO, judetul Ialomita? Contract de Finantare nr.: C125i011132300004/17.02.2012
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie de lucrari care are ca obiect "Modernizarea si retehnologizarea sistemului de irigatii pe suprafata O.U.A.I. ALISEO, judetul Ialomita"conform proiectului tehnic si fiselor F1-F5 ale proiectului tehnic.
II.1.6) CPV: 45259900-6 - Modernizare a statiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 007, 854 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 70.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor.- modalitatea de constituire : garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si art. 87 din H.G. nr. 925/2006.Date pentru constituirea garantiei de participare: in orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se constituie printr-un document emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original sau prin depunerea cu OP in contulRO40RNCB0173055041550003 deschis laBanca Comerciala Romana SA, sucursala Tandarei.IMM-urile pot prezenta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata.In cazul in care garantia de participare nu este prezentata in forma indicata mai sus, sau cuantumul acesteia este mai mic decat valoarea solicitata, oferta va fi returnata nedeschisa, oferta respectiva fiind respinsa in conformitate cu art.87 din HG 925/2006.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art. 90, din HG nr. 925/2006, actualizata.Garantia de buna executie se va constitui in max 5 zile de la semnarea contractului, printr-un instrum emis de o societate bancara /de asigurari, care devine anexa la contract, a sumei corespunzatoare a 1% din valoarea contractului fara TVA.Executantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante, la o banca agreata de ambele parti.Pentru atingerea sumei corespunzatoare in procent de 5% stabilit, Autoritatea Contractanta va efectua retineri succesive din platile lunare intr-un procent ce se va stabili la contractare.Contractul intra in vigoare dupa depunerea garantiei de buna executie.Autoritatea Contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care executantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie conform art.92 din HG 925/2006.Perioada de garantie de buna executie a lucrarilor este de 24 de luni de la data semnarii Procesului verbal la terminarea lucrarilor .IMM beneficiazade reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Toate conditiile de participare mentionate in Fisa de date sunt obligatorii.2.Pentru demonstrarea indeplinirii conditiilor de participare, ofertantul are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere ? Formularul nr. 19 ? Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data limita de depunere a ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de Anexa 1 in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valoarea. In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta documente edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in urma unei solicitari scrise din partea AC, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.3.Daca operatoriieconomici nu se prevaleaza de prev. Art.11 alin.4 din HG 925/2006, depunand documentele de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor in sedinte ulterioare celei de depunere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, AC, conf. art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta cainacceptabila.Cerintele de calificare se considera a fi neindeplinite in situatia in care: a. se constata lipsa unui document solicitat in vederea certificarii indeplinirii cerintelor de calificareb. documentele care au fost prezentate nu sunt in forma sau cu continutul solicitate de catre AC sau nu ofera toate informatiile cerute prin Fisa de date.4.(1) Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(2) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).?5.Toate inscrisurile/documentele depuse de catre operatorii economici in vederea indeplinirii criteriilor de calificare, vor fi semnate, stampilate pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal sau de catre un imputernicit al acestuia, in acest din urma caz, operatorul economic avand obligatia de a depune in cadrul documentelor de calificare, aceasta imputernicire in original.Cerinta nr.1A.1) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa: Fromularul nr. 1 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 se solicita si tertului sustinator (daca este cazul), completat in original.B.1.b) Se va atasa de catre fiecare operator economic participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri) certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice, valabil la data limita de depunere a ofertelor.B.1.c) Se va atasa cazierul judiciar al firmei si alreprezentantilor legali (administratori) ai fiecarui operator economic participant la procedura, ? independent, lider al unei asocieri, membru al unei asocieri.Certificatele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr.2A.2) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006NOTA: Certificatele de taxe si impozite locale eliberate de APL se vor prezenta pentru sediile si punctele de lucru implicate in procedura.Modalitatea de indeplinireB.2.a) Se va atasa: Formularul nr. 2 ? Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original.Formularul nr. 2 ? Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 lit. a), lit.c)1 si lit d) din OUG nr. 34/2006 se solicita si tertului sustinator (daca este cazul), completat in original.B.2.b.I) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederilelegale in vigoare in Romania.Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificatele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B.2.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa certificat/document eliberat de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operatoreconomicsi-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum sitaxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Din respectivele certificatede atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa achitarea obligatiilor exigibile la ultimul termen de plata prevazut in legislatia tarii unde respectiva persoana juridica isi are sediul principal.Documentele se vor atasa in original sau copie legalizata si traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr.3A.3) Operatoriieconomici vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinireB.3) Se va atasa de catre toti operatoriieconomici participanti la procedura: Formularul nr. 3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr.4A.4) Operatoriieconomici trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din OUG 34/2006(evitarea conflictului de interese).Nota: Lista personalului de conducere, din cadrul, care detine functii de decizie: -Vaduva Constantin ? Presedinte OUAI Aiseo Panait Lucian-Viorel ? Director OUAI Aiseo, - Bujor Ion ? contabil OUAI Aiseo.B.4) Se va completa Formularul nr. 4 ? Declaratie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006, completat in original.Formularul nr. 4 ? Declaratie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006 se solicita si subcontractantului/tertului sustinator (daca este cazul), completat in original.Cerinta nr.5A.5) Operatoriieconomici trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinireB.5) Se va atasa Formularul nr. 5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneA.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoane juridice/fizice straineA.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de ORC, din care sa rezulte: a.denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b.codul unic de inregistrarec.sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati(adresa);d.structura actionariatului;e.numele reprezentantilor legalif.domeniile de activitate - principal si secundareg.situatia actuala a societatii (faliment, suspendare temporara a activitatii, etc).Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete si vor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.B.2.a) Se vor atasa copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, echivalente celor solicitate persoanelor juridice / fizice romane si in traducere autorizata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte capacitatea persoanei juridice / fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul este stabilit/ are sediul principal.Observatie: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, pentru partea decontract pe care o realizeaza, conform Ordinului nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de un tert.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica sifinanciara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileO.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajamentfermal persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune ladispozitie ofertantului resursele financiare invocate., Cerinta nr. 1A.1) Cifra de afaceri anuala medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim7.000.000 lei sau echivalentul sumei in EURO la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE., Cerinta nr. 2A.2.) Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au capacitatea financiara sa execute lucrarile ce urmeaza a fi contractate.Astfel operatorul economic trebuie sa faca dovada ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la/sau are disponibile resurse financiare reale, negrevate de datorii / acces la o linie de credit/ depozite bancare suficiente, de minim 1.100.000 leipentru a realiza cash ? flow-ul de executie a lucrariipentru primele 3 luni de la data ordinului de incepere a lucrarilor., Cerinta nr. 3A.3.)Opearatorii economici trebuie sa faca dovada ca inainte de inceperea lucrarilor, vor incheia o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantiiimputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridicePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana careasigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180., Cerinta nr. 1A.1) In ultimii 5 ani a executat cel putin un contract de lucrari (executie sau mdernizare statii de pompare apa, Cerinta nr.2A.2) Op. ec. va dovedi ca are in proprietate/ dispune de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicepentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune(proprietate, inchiriere, contract de leasing/ conventie) sau un angajament de punere la dispozitie a echipamentelor, instalatiilor, dotarilor necesare executiei contractului.mentionate si in Formularele C8 si C9 din cadrul proiecului tehnic., Cerinta nr. 3Ofertantii trebuie sa indice faptul ca vor tine cont de obligatiile legale referitoare la ?informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari?., Capacitatea profesionalaCerinta nr. 1A.1) Ofertantul trebuie sa dispuna de resurse umane necesare indepliniriicontractului.Personalul minim solicitat (experti cheie ? persoane responsabile pentruexecutarea lucrarilor): -1 sef de santier ? studii superioare instalatii in constructii-1 responsabil tehnic cu executia, cu legitimatie valabila la data limita dedepunere a ofertelor, -1 responsabil securitate si sanatate in munca-1 responsabil cu controlul calitatii, in domeniul instalatii in constructii-Inginer/subinginer - specializarea instalatii cu studii superioare tehnice-Personal muncitor de specialitate.- sudor in metale si sudori in PEHD atestati ISCIR., Informatii privind subcontractantiiCerinta nr. 1A.1)In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit vor fi indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, peratorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se vor prezenta documente relevante privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii declarati le vor folosi pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie atribuit.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., - Formularul nr. 16: Declaratie privind partea/partile din contract care suntindeplinite de asociati si specializarea acestora- Acordul de asociere (Formularul nr. 17), in original sau copie legalizata dincare sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contractpe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoareacontractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum siimputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. Incazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limbaromana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limbaromana dupa acestea. Acordurile care nu vor contine aceste date vor ficonsiderate incomplete.- Formularul nr. 18 ? Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuireMentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritateacontractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, panala data incheierii contractului de achizitie publica.Se solicita ca fiecare asociat sa indeplineasca conditiile prevazute laSituatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare aactivitatii profesionale.Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, se cumuleaza. Cerinta nr. 1A.1.)Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide.In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sadetina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta., Cerinta nr. 2A.2.)Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide.In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sadetina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Garntia de buna executie
40
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 11:53