Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate C.F. Tg. Mures- instalare ascensor persoane


Detaliu pentru invitatia numarul 333145
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul General C.F. Brasov
Numar invitatie: 333145/06.08.2012
Denumire contract: Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate C.F. Tg. Mures- instalare ascensor persoane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul General C.F. BrasovCod fiscal: 4443280, Adresa: B-dul 15 Noiembrie Nr. 60, Brasov, Telefon: 0268/475949 int.103, Fax: 0268/475268
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 15 Noiembrie Nr. 60, Brasov, Romania, cod postal: 500097, telefon: +40 268475949, fax: +40 268475268, persoana de contact: Ovidiu Mon
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul General C.F. Brasov, Bd. 15 Noiembrie nr. 60
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate C.F. Tg. Mures- instalare ascensor persoane
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de instalare ascensor persoane, in cadrul Ambulatoriului de Specialitate C.F. Tg. Mures, sunt necesare a se executa deoarece ascensorul existent este uzat din punct de vedere fizic si moral, actuala instalatie nu prezinta siguranta in functionare, existand pericol de accidentare prin vatamare corporala pentru personalul care il utilizeaza.
II.1.6) CPV: 45313100-5 - Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.419, 00 lei. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare).Perioada de valabilitate a ofertei: 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar- numerar la caseria unitatii sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86 (1) din HG 925/2006 O.P. in contul RO26TREZ1315005XXX000151.Conform art.278ยน alin. (1) lit.a) din OUG nr. 34/2006, in cazul in care CNSC respinge contestatia operatorului economic ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea contractului sumele prevazute. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Garantia pentru participare se va returna de catre autoritatea contractanta astfel : -pentru ofertantii declarati necastigatori dupa atribuirea contractului de achizitie publica;
-pentru ofertantul declarat castigator in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de executie.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie: - prin scrisoare bancara (fiind valabila pe toata perioada derularii contractului), prin retineri succesive din sumele datorate din facturi partiale, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurati conform art. 90 din HG nr. 925/2006, contul se deschide numai la Trezoreria statului.Garantia de buna executie va fi eliberata in cel mult 14 zile de la data indeplinirii obligatiilor asumate prin contract, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la aceasta data pretentii asupra acesteia, conform prevederilor O.U.G. nr. 34/2009.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea formularului nr. 1 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Cerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1)Completarea formularului nr. 2 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea formularului nr. 3 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?Daca exista asociati declaratia se va completa de asociereCerinta nr. 4Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea formularului nr. 4 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.-Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de atribuire: Manager- Dr. Lucia GuzunDirector Medical- Dr. Cristina ColtDirector Financiar-Contabil Ec. Rozalia BalcaCerinta nr. 5Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se desfasoara cererea de ofertaDepunerea unui Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se desfasoara cererea de oferta (original sau copie stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?);Cerinta nr.6Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se desfasoara cererea de oferta) Depunerea unui Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se desfasoara cererea de oferta), in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorul economic va fi exclus de la procedura in urmatoarele situatii: -este in stare de faliment;
-nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la bugetul general consolidate si la bugetul local;
-a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare judecatoreasca definitiva; Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalulDaca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.Documentele mentionate mai sus se solicita respectandu-se prevederile art. 183 dinOrdonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara: Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat de organele de resortDepunerea Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat de organele de resort - in copie certificata pentru conformitate cu originalulDaca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia., Cerinta nr. 2Informatii privind completarea formularului nr. 5- din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire. Fisa informatii generaleDeclararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani; cifra de afaceri sa nu fie mai mica de 241.935, 48 lei.Pentru echivalent se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuata comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Obligativitatea prezentarii amaxim 3 lucrari similare proiectate si executate in ultimii 5 ani. Lista lucrarilor similare va contine valori, perioade de executia, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Experienta similara, cu obligativitatea prezentarii a cel putin unui contract similar-valoarea minima impusa este de 120.967, 74 lei - conform formularului nr. 6 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.Experienta lucrarilor se va confirma prin prezentarea de recomandari din partea beneficiarilor/clientilor- minim 1 recomandare maxim 2 recomandari.Completarea formularului nr. 7- din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Pentru echivalent se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuata comunicat de BNR., Cerinta nr. 2Obligativitatea asigurarii personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului care va cuprinde minim: a) Responsabil tehnic cu executia (R.T.E.) atestat pentru domeniul constructii civile, industriale si agricole.Pentru specialisti sunt solicitate copii ale atestatelor, autorizatiilor pentru controlor/controlori de calitate (CQ), unde este suficienta decizia de numire interna, Cerinta nr. 3Obligativitatea prezentarii listei cuprinzand subcontractantii, a partilor din contract care sunt indeplinite de acestia si a specializarilor, a acordurilor de subcontractare.Prezentarea Declaratiei privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Obligativitatea prezentarii Certificatului privind implementarea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor standard SR-EN-ISO 9001 sau echivalent, in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer