Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea ambulatoriului de specialitate integrat Spitalului Judetean de Urgenta Buzau


Detaliu pentru invitatia numarul 320361
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Buzau
Numar invitatie: 320361/17.02.2012
Denumire contract: Modernizarea ambulatoriului de specialitate integrat Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean BuzauCod fiscal: 3662495, Adresa: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Buzau, Telefon: 0238/414112, Fax: 0238/725507
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Buzau, Romania, cod postal: 120260, telefon: +40 238414112, fax: +40 238725507, persoana de contact: Catalin Botezatu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea ambulatoriului de specialitate integrat Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare a Ambulatoriului de specialitate integrat Spitalului Judetean de Urgenta Buzau.
II.1.6) CPV: 45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 833, 441 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 16.000 lei; Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate constituire: OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului de executie; Modalitate: unul din instrumentele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie eligibilitate (Formular B1) .- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Cazierul fiscal al societatii ? emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertei, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Cazierul judiciar al persoanei ce semneaza oferta;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG nr 34/2006. Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Victor MOCANU ? Presedinte; Flaminia NICOLESCU ? Manager Proiect; Catalin BOTEZATU ? responsabil procedura(Formular B11);
- Declaratie conformitate art 181 din OUG nr 34/2006 (Formular B12);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B15); Cerinta: Sa aibe in obiectul sau de activitate: Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, COD CAEN 4120.Documente doveditoare: - Constatator emis de ORC care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, situatia juridica a ofertantului precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc document emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.- Imputernicire legala (original/traducere autorizata si legalizata) ? in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul societatii prin care se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra de afaceri globala medie de cel putin: 1.500.000 RON, Cerinta: Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca au capacitatea financiara de a asigura executia lucrarilor fara eforturi financiare (avansuri) din partea autoritatii contractante, respectiv sa faca dovada existentei unor resurse reale negrevate de datorii de minim 250.000 RON reprezentand aprox. 30% din valoarea estimata a contractului, exclusiv TVA pentru intreaga perioada de executie;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: Sa fi perfectat si realizat in in ultimii cinci ani cel putin un contract de executie constructii civile cu o valoare de cel putin 800.000 lei, Cerinta: sa asigure (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) existenta acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari: - minim 1 laborator autorizat de efectuare incercari in constructii grad II, - 1 statie betoane, atestata cf Ordinului MLPAT 337/2000, cu autorizatie de mediu si cu certificate de atestare a calitatii materialelor produse in statia de betoane, certificate emise de un organism extern de autorizare/ certificare;
- 1 automacara cu autorizatie ISCIR in termenul de valabilitate;
- 2 autobetoniere- 1 autopompa turnare beton, atestata cf Ordinului MLPAT 337/2000, Cerinta: sa asigure din dotare proprie sau cu contracte de prestare servicii personalul de specialitate minimal necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari: - manager de proiect, - sef de santier ? absolvent studii tehnice construc?ii civile, vechime de cel putin 5 ani, experienta profesionala relevanta in proiecte similare, - RTE constructii civile vechime de cel putin 5 ani constr. civile, experienta profesionala relevanta in proiecte similare, - CQ constructii civile cu experienta profesionala relevanta in proiecte similare, - manager sisteme de management de mediu cu experienta profesionala relevanta in proiecte similare, - coordonator de securitate si sanatate al santierului, Cerinta: sa identifice clar si fara echivoc eventualii subcontracanti avuti in vedere pentru realizarea contractului., Cerinta: sa identifice clar si fara echivoc toti asociatii care participa cu oferta comuna. Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor civile (standard ISO 9001), Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al mediului privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor civile (standard ISO 14001)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer