Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea ambulatoriului de specialitate integrat Spitalului Judetean de Urgenta Buzau


Detaliu pentru invitatia numarul 328951
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Buzau
Numar invitatie: 328951/07.06.2012
Denumire contract: Modernizarea ambulatoriului de specialitate integrat Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean BuzauCod fiscal: 3662495, Adresa: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Buzau, Telefon: 0238/414112, Fax: 0238/725507
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea ambulatoriului de specialitate integrat Spitalului Judetean de Urgenta Buzau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare a Ambulatoriului de specialitate integrat Spitalului Judetean de Urgenta Buzau.
II.1.6) CPV: 45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 704, 907 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 14.000 lei; Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate de constituire: OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006. IN cazul utilizarii OP, contul este RO70TREZ1665006XXX000351, Trezoreria Buzau.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari; Modalitate: unul din instrumentele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie eligibilitate (Formular B1) .- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte ca nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006 (Formular B11). - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Victor MOCANU ? Presedinte; Flaminia NICOLESCU ? Manager Proiect; Catalin BOTEZATU ? responsabil organizare procedura, - Vicepresedinti: Emilian DRAGOI si Petre-Emanoil NEAGU, Consilieri judeteni: Gabriel-Paul BACIU, Mariana BARNA, Adrian BITA, Gheorghe BODEA, Adrian BURDUCEA, Gheorghe CIRLAN, Stefan DAVID, Dmitru DOBRICA, Bogdan Corin DUTA, Dumitru ENE, Liviu-Adrian ENESCU, Ioan FAIFER, Constantin GHINIOIU, Marcela GRIGORESCU, Alina ILIES, Stefan ISTRATE, Danut IVASCU, Ioan-CatonMATEESESCU, Liviu-MihaiMOCANU, Viorel MOCANU, Mariana-Anuta MUNTEANU, Vasile OLARIU, Cornel PITIS, Aurelian PODEANU, IonD. POPESCU, Dan RINCIOG, Claudia Cecilia ROSIORU, Eduard ROTARU, Mariana-Carmen TUDOR, Constantin VOICU (Formular B11);
- Declaratie conformitate art 181 din OUG nr 34/2006 (Formular B12);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B15);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular B5). Cerinta: Sa aibe in obiectul sau de activitate: Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, COD CAEN 4120.Documente doveditoare: - Constatator emis de ORC care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, situatia juridica a ofertantului precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc document emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. In situatia in care a depus o copie certificata pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ORC, ofertantul cistigator are obligatia prezentarii acestuia in original sau in copie legalizata cel mai tirziu la data transmiterii adresei de comunicare a rezultatului aplicarii procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie globala de afaceri cel putin egala cu 1.400.000 RON., Cerinta: Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca au capacitatea financiara de a asigura executia lucrarilor fara eforturi financiare (avansuri) din partea autoritatii contractante, respectiv sa faca dovada existentei unor resurse reale negrevate de datorii de minim 250.000 RON reprezentand aprox. 35% din valoarea lucrarilor, pentru intreaga perioada de executie;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera a) se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta: Sa fi finalizat in prealabil cel putin un contract executie lucrari similare cu valoare cel putin egala cu 700.000 lei., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera f) se va prezenta o lista a utilajelor/echipamentelor utilizate pentru realizarea contractului., Cerinta: sa asigure (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) existenta acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari: - minim 1 laborator autorizat de efectuare incercari in constructii grad II, - 1 statie betoane, atestata cf Ordinului MLPAT 337/2000, cu autorizatie de mediu si cu certificate de atestare a calitatii materialelor produse in statia de betoane, certificate emise de un organism extern de autorizare/ certificare;
- 1 automacara cu autorizatie ISCIR in termenul de valabilitate; - 2 autobetoniere - 1 autopompa turnare beton, atestata cf Ordinului MLPAT 337/2000., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera c) se va prezenta o declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor., Cerinta: Sa asigure personalul necesar pentru realizarea contractului - un manager de proiect pentru coordonarea intregii lucrari cu experienta in managementul proiectelor de infrastructura, un sef santier absolvent studii tehnice construc?ii civile, un Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor civile, un Responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor civile, un manager al sistemelor de management de mediu ?i un responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI, toti cu experien?a in cel pu?in un proiect in domeniul acestor lucrari., Cerinta: Sa declare eventualii sucontractanti avuti in vedere pentru realizarea contractului. Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor civile (standard ISO 9001), Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al mediului privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor civile (standard ISO 14001)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 17:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer