Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea caminului cultural in satul Galsa, nr.113, comuna Siria, judetul Arad.


Detaliu pentru invitatia numarul 345063
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SIRIA
Numar invitatie: 345063/11.04.2013
Denumire contract: Modernizarea caminului cultural in satul Galsa, nr.113, comuna Siria, judetul Arad.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SIRIACod fiscal: 3518920, Adresa: Siria, str. Calea Aradului, nr.516, judetul Arad, siria, Telefon: 0257-531101, Fax: 0257-531449
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Siria, str. 85 Infanterie, nr. 184, judetul Arad, siria, Romania, cod postal: 317340, telefon: +40 257531101, fax: +40 257531449, persoana de contact: VALENTIN BOT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Siria, str. Regiment 85 Infanterie, nr. 184, jud. Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea caminului cultural in satul Galsa, nr.113, comuna Siria, judetul Arad.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste reabilitarea caminului cultural din Galsa, prin refacerea acoperisului, a pardoselilor si zugravelilor interioare, refacerea exteriorului, construirea unei magazii, toalete, etc.Procentul de diverse si neprevazute este de 8, 5% din valoarea estimata a contractului respectiv 29.835 lei.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 380, 835 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da7000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Dovada constituirii garantiei pentru participare, se depune cel mai tirziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se poate constitui: a) sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform Formularului nr. 2 din Sectiunea Formulare. Aceasta va fi depusa in original.b) prin Ordin de plata in contul organizatorului procedurii.Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii pentru care se constituie.Date bancare Primaria Siria: Banca: Trezoreria PincotaIBAN: RO92TREZ0275006XXX000026CIF: 3518920Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei.Potrivit art. 2781 ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului?, respectiv 3510 lei.Nota: Neprezentarea garantiei de participare la procedura, in forma si cuantumul solicitate, atrage dupa sine returnarea ofertei nedeschise.Nota: In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii(IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile cu privire la cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine. In acest scop se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea fiecarui membru al asocierii privind incadrarea in categoria I.M.M.(Formularul nr. 3)Nota: Pentru garantia de participare constituita in alta moneda se va avea in vedere cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Da5% din valoarea contractului(fara TVA).Conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006 garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -certificat participare la licitatie, Formular nr.4.-declaratie neincadrarea art.69^1, Formular.nr.5.Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.-declaratie eligibilitate, Formular nr.6.Se va prezenta si de catre tertul sustinator-declaratie neincadrarea art.181 din OUG.34/2006, Formular nr.7, certificate atestare fiscala bugetul local si bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta si de catre tertul sustinator.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii ontractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -BOT VALENTIN, primar-PINTEAN COSMIN CATALIN, administrator public-GAJDO TUNDE, jurist-SUCIU CATALIN RAZVAN, inspector-OPREA DAN, responsabil urbanism-MIHAICUTA OANA, consilier economic;
-RENTZ MELINDA, contabil sef.Consilieri locali: Buzdugan Viorel, Stoiconi Laurentiu, Bradean Dorin, Nedea Vlad, Back Gheorghe, Crisan Samirel, Pacurar Camelia, Trif Ioan, Rosca Cozmin, Priescu Marcel, Olariu Sofron, Potre Florin, Petica Valentin, Seviciu Teodor, Rapasan Pavel.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006. Prezentare Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare.Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. certificat constatator ORC, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Declaratie privind cifra deafaceri globala din ultimii 3 ani sa fie minim 700.000 lei.Operatorul economic poate dovedi indeplinirea cerintei prin raportare laultimii trei ani financiari incheiati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele lucrari efectuate in ultimii 5 ani.Lista cu principalele lucrari efectuate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.- prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie din care sa rezulte finalizarea de lucrari similare a caror valoare sa fie de mimim 350.000 lei.Se poate dovedi cu: proces verbal de receptie partiala, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie finala in conformitate cu aert.14 din Ordinul ANRMAP 509/2001. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta al BNR., Informatii privind subcontractantiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2013 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer