Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea campurilor de captare Timisesti (Verseni si Zvoranesti)


Detaliu pentru invitatia numarul 320373
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Apavital SA Iasi
Numar invitatie: 320373/21.02.2012
Denumire contract: Modernizarea campurilor de captare Timisesti (Verseni si Zvoranesti)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialApavital SA IasiCod fiscal: 1959768, Adresa: str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Telefon: 0332-413257, Fax: 0332-413230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REGISTRATURA S.C. APAVITAL S.A., str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Romania, cod postal: RO-700495, telefon: +40 332-413269, persoana de contact: ing. Ion Mihailescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL S.C. APAVITAL S.A., str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea campurilor de captare Timisesti (Verseni si Zvoranesti)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea campurilor de captare Timisesti (Verseni si Zvoranesti)
II.1.6) CPV: 45221230-3 - Puturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 120.000 lei. Forma de constituire a gar. de part. care va fi acceptata: -virament bancar: cont RO81ABNA2400264100189525 deschis la Cont RBS Bank Iasi -instrument de garantare emis in conditiile legii de societate bancara (scrisoare de garantie bancara - Formularul 4) ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original; -ordin de plata sau fila CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Gar. de part. va fi prezentata doar in original cel mai tarziu la data si ora limita de deschiderie a ofertelor. In cazul in care un operator economic depunde contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, aut. contr. va retinde contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8.709, 99 lei, in conformitate cu prevederile art. 278ยน din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de const. a gar. de buna executie: - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(scrisoare de gar.bancara - Form. 9) sau de o soc. de asigurari, in favoarea aut. contr.S.C. APAVITAL S.A.; - retineri succesive din val. lunara a fact. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la disp. aut. contr. Deoarece aut. contr. este operator economic cu capital integral de stat, contr. are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (Hotararea 1045/19.10.2011). Prima depunere va fi de minim 0, 5% din valoarea totala a contractului si precede acestuia. Ofertantul va opta pentru una din modalitati in oferta financiara. NOTA: Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Eligibilitatea operatorului economic, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 11 Declaratie privind eligibilitatea;
- Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocieri si asociatii) trebuie sa prezinte: -Formularul nr. 12 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine: -Certificatul de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.- Neincadrarea operatorului economic in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (pesoanele care detin functii de conducere in cadru S.C. APAVITAL S.A. sunt mentionate in modelul de formular).- Participarea la licitatie cu oferta independenta - operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii ) trebuie sa completeze Formularul nr.6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. - Forma de inregistrare a persoanelor juridice romane - Operatorul economic ofertant trebuie sa prezinte Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.Nota: Ofertantul ce va fi clasat pe primul loc, va prezenta inainte de comunicarea rezultatului procedurii pentru conformitate (la cererea autoritatii contractante), certificatul constatator in original sau copie legalizata.- Forma de inregistrare a persoanelor juridice straine - Operatorul economic ofertant trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 6 luni, in valoare de minim 2.500.000 Lei, independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare., Media cifrei de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani, fara a se lua in calcul anul in curs, sa fie mai mare sau egala cu 10.000.000 Lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta ca operator economic in lucrari de constructii finalizate in ultimii in 5 ani/ principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani.- cel putin 1 contract de lucrari finalizat, care sa cuprinda lucrari de reabilitare pentru un front de captare apa prin puturi puturi, incluzand lucrari pentru deznisiparea puturilor si cel putin un contract care sa fi presupus lucrari civile/mecanice/electrice/ automatizari., Personalul principalangajat in contract, precum si experienta profesionala a personalului principal., Declaratie privind partea/partile din contract care suntindeplinite deasociati / subcontractanti si specializarile acestora. Certificat ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului)., Certificat ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Cost operational maxim garantat
50
Descriere: Vezi Sectiunea VI, pct. VI.3. Alte informatii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer