Achizitie publica - Modernizarea centralei de climatizare ce deserveste imobilul B.N.R. din str. Lipscani nr. 16
Detaliu pentru invitatia numarul 330918
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330918/03.07.2012
Denumire contract: Modernizarea centralei de climatizare ce deserveste imobilul B.N.R. din str. Lipscani nr. 16
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Doamnei, nr. 8, Bucuresti, Romania, cod postal: 030051, telefon: +40 311323216
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: imobil BNR str. Lipscani nr.16, sector 3 , Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea centralei de climatizare ce deserveste imobilul B.N.R. din str. Lipscani nr. 16
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dezafectarea agregatului de racire si a condensatorului frigorific (existente), procurarea si montarea agregatului de racire si a condensatorului (noi), umplerea instalatiei cu agent de racire si punerea in functiune.
II.1.6) CPV: 42500000-1 - Echipamente de racire si de ventilare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 326, 872 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6.537 lei.Garantia pentru participarea la procedura de achizitie va fi valabila timp de 95 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia se constituie prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze modul in care se va putea executa garantia si situatiile in care BNR va putea solicita executarea garantiei, conf.HG925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participa 1% din valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 2 ani de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.Garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze modul in care se va putea executa garantia, conform HG925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, completata in conformitate cu Formular A - Sectiunea FORMULARE;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006.Se vacompleta Formular B ? Sectiunea FORMULARECertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul general consolidat al statului, emis de Administratia Finantelor Publice care sa ateste inexistenta de obligatii restante;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de organismele competente ale Administratiei Publice Locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante;Certificatele se vor prezenta in original sau in copii semnate de conformitate cu originalul.Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 509 / 2011 emis de presedintele Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Certificat de participare la licitatii- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULAREDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULAREIncadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei: Guvernator - Academician Mugur IsarescuPrim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin Georgescu *Viceguvernator - Bogdan OlteanuViceguvernator - Dr. Cristian PopaMembru - Prof. univ. dr. Marin DinuMembru - Prof. univ. dr. Nicolae DanilaMembru - Prof. univ. dr. Virgiliu StoenescuMembru - Conf. univ. dr. Agnes NagyMembru - Dr. Napoleon Pop* Prin Hotararea Parlamentului Romaniei nr. 15/2012 pentru acordarea increderii Guvernului, prim-viceguvernatorul BNR, dl. Florin Georgescu, a fost suspendat din functia de vicepresedinte al Consiliului de administratie si de prim-viceguvernator al BNR, incepand cu data depunerii juramantului si pana la incetarea mandatului de viceprim-ministru si de ministru al finantelor publice.Vasile Ifrim ? director Directia AchizitiiNiculae Dumitrache ? director adjunct, Directia AchizitiiIulia Stanciu ? director, Directia ContabilitateDaniela Costina Ilie ? director adjunct, Directia ContabilitateMihai Dascalescu ? director, Directia Patrimoniu si InvestitiiCatalin Belghiru ? director adjunct, Directia Patrimoniu si InvestitiiComisia de evaluarePresedinte: Eugen Constantin Teodorescu- expert, Directia AchizitiiMembri: George Adrian Ratoiu - referent de specialitate, Directia AchizitiiEftode Catalin Mihai ? referent de specialitate, Directia Patrimoniu si InvestitiiMembri inlocuitori: Dan Durleci - sef serviciu, Directia AchizitiiSorin Stanoiu ? referent de specialitate, Directia AchizitiiCristina Mihaela Raducan - expert, Directia Patrimoniu si Investitii Persoane juridice/fizice romane1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorieEliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: In xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Cerinta obligatorie.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie.Rezultatul exercitiului financiar la 31 decembrie 2010 - Bilant contabil la 31 decembrie 2010, depus la organele competenteSe va completa Fisa de informatii generale ? Formular E - Sectiunea FORMULARE. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie.Declaratie privind lista principalelor livrari de agregate de racire efectuare in ultimii 3 ani. Se va completa Formular F - Sectiunea FORMULARE., Se va prezenta cel putin 1 contract de furnizare, montare si punere in functiune agregat de racire insotit de document constatator/recomandare emis/a de beneficiar, inclusiv proces verbal de receptie si punere in functiune.Se va completa Formular G - Sectiunea FORMULARE., Declaratie referitoare la personal tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; aceste persoane vor prezenta palmaresul propriu de realizari sub forma de CV.Se va completa Formular H ? Sectiunea FORMULAREOfertantul va asigura personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului., Daca este cazul se va completa Formularul I, cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita datele de identificare a subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti. Contractantul va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Ofertantul va prezenta un certificat valabil prin care i se atesta faptul ca are implementat sistemul de calitate ISO 9001, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Se va prezenta o copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 11:46