Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea Clinicii Anestezie ? Terapie Intensiva II- corp C


Detaliu pentru invitatia numarul 320368
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Numar invitatie: 320368/21.02.2012
Denumire contract: Modernizarea Clinicii Anestezie ? Terapie Intensiva II- corp C
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta TimisoaraCod fiscal: 4663448, Adresa: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Telefon: 0356433114, Fax: 0356433114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Romania, cod postal: 300736, telefon: +40 356433299, fax: +40 356433114, persoana de contact: Cosmin Sergiu Muntean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara - Timisoara, Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea Clinicii Anestezie ? Terapie Intensiva II- corp C
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari-Modernizarea Clinicii Anestezie ? Terapie Intensiva II- corp C
II.1.6) CPV: 45214710-0 - Lucrari de constructii de sali de intrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 361, 890 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 5.400 lei.Reducere 50% pt IMM-uri def. cf L346/2004 rep. Perioada de valab: 90 de zile de la termenul limita de primire a of-lor. Constituire: cf art.86 din HG nr.925/2006, SGB (orig) cf Formular 1, OP cu cond. confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschid of in contIBAN-RO91TREZ6215005XXX000320- Trezoreria Timisoara Retinere: cf art.87 din HG nr.925/2006 si contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata, suma calculata cf art. 278^1 din OUG. 34/2006. Restituire: cf art.88 din HG 925/2006 Gar de particip se ataseaza de plicul exterior al of-ei. Of-le care nu prez dovada gar de particip cf art.33, alin.3 lit.b din HG 925/2006 vor fi respinse la dechid. Daca of-tul a constituit gar de part la proced de achiz publica in calitate de IMM si nu face dov ca este IMM cf alin precedent, oferta va fi respinsa la deschidere. Pt a se putea prevala de preved art.16 alin.2 din L 346/2004 priv stimularea infiintarii si dezvolt intrepr-lor mici si mijlocii toti membrii unei asoc. vor avea oblig prez decl priv incadrarea in categ IMM.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin: -Virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de Executant, in conformitate cu prevederile HG nr.1045/2011, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, la dispozitia Achizitorului; Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului sau -Scrisoare de garantie bancara conform formularului nr.14 (model anexat) Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata. Pentru a se putea prevala de prevederile art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM. Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de maximum 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare cu oferta independentaDeclaratie privind eligibilitatea - Formularul 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata-Formularul 3Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante; se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante; se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata -Formular 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: -Asist. Univ. Dr. Noditi Gheorghe - Manager- ing.ec. Maria Saracan ? Director Financiar-Contabil-consilier juridic ?Ana PascondeaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura -Formular 5 Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul?.Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea autorizata in limba romana, in original sau copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul?,
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari de constructii executate in ultimii 5 ani, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii referitoare la personalul de conducere, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie de lucrariNota.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului de executie indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune)., Declaratia privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Informatii privind asociatii, Informatii privind tertul sustinator Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei ., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat sistemul de management al mediului ISO 14001 sau echivalent, in domeniul aferent obiectului prezentului contract, valabil la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in format electronic pe site-ul SEAP (http: //www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer