Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizarea drum comunal 17 Ungureni ? Epureni ? Iacobeni ? Strahotin - Hulub, in comunele Ungureni si Dangeni, judetul Botosani?


Detaliu pentru invitatia numarul 340411
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA UNGURENI
Numar invitatie: 340411/04.12.2012
Denumire contract: ?Modernizarea drum comunal 17 Ungureni ? Epureni ? Iacobeni ? Strahotin - Hulub, in comunele Ungureni siDangeni, judetul Botosani?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA UNGURENICod fiscal: 3571583, Adresa: Sat Ungureni, Ungureni, Telefon: +40 0231543000, Fax: +40 0231543555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eugen Neculau nr. 116, Sat Ungureni, comuna Ungureni, judetul Botosani, Ungureni, Romania, cod postal: 717415, telefon: +40 0231543000, fax: +40 0231543555, persoane de contact: dl. Ivanache Ilie sau dl. Batir Rares
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Ungureni, Str. Eugen Neculau nr. 116, Sat Ungureni, comuna Ungureni, judetul Botosani, Ungureni, Romania, cod postal: 717415, telefon: +40 0231543000, fax: +40 0231543555.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizarea drum comunal 17 Ungureni ? Epureni ? Iacobeni ? Strahotin - Hulub, in comunele Ungureni siDangeni, judetul Botosani?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica se refera la lucrari de constructie de drumuri si poduri, implicand EXECUTIA DE LUCRARI pentru obiectivul ?Modernizarea drum comunal 17 Ungureni ? Epureni ? Iacobeni ? Strahotin - Hulub, in comunele Ungureni siDangeni, judetul Botosani?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 016, 814 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in numele ofertantului in cuantum de 50.000 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, prin virament bancar in contul RO80TREZ1195006XXX000067, deschis la Trezoreria Saveni, Cod de inregistrare fiscala :3571583, beneficiar : COMUNA UNGURENI, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM cf Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din solicitat.Atentie! In cazul in care un ofertant depune Contestatie, iar CNSC respinge contestatia ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma dupa cum este prevazut in art. 278ยน, lit. c din OUG nr. 34/2006.Restituirea garantiei se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
In procent de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul primului contract subsecvent.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92, alin.4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta urmatoarele documente: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 - prezentare Formular nr. 3 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 ? Prezentare Formular nr. 4 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Tertul sustinator trebuie sa dovedeasca neincadrarea in lit. a), c1) si d) ale art. 181 din OUG 34/2006. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3. Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, din care sarezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Aceasta conditie este considerata indeplinita in situatia in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catrebugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.4. Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate) din care sa rezulte situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte document echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Aceasta conditie este considerata indeplinita in situatia in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, vor fi exclusi din procedura de achizitie.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Prezentare Formular nr. 5, in original. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va prezenta de toti ofertantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului de investitii.6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Prezentare Formular nr. 6 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 - Prezentare Formular nr. 7 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Ofertantii care se afla in situatiile prevazute de art. 691 vor fi exclusi din procedura. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, subcontractantii, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Reprezentant legal ? primar ? Ivanache Ilie, Viceprimar ? Chiparus Georgel - membru, Administrator public ? Batir Rares (responsabil achizitii)-membru; Secretar ? Huiala Dan - membru, Sef Birou Contabilitate ? Bompa Laurentiu ? membru, consilieri locali (membri) - Axinciuc Costache, Badale Liliana, Batir Vasile, Cojocaru Mihai, Dascaliu Alexandru, Dutca Cristian, Harabagiu Petru, Humelnicu Constantin, Isachi Paul, Juravle Traian, Leonte Dorin Corneliu, Stefan Florin, Tinu Sorin, Vasilcu Mihai PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANE - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul acordului cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.PERSOANE JURIDICE/FIZICE STRAINE - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte aceste documente.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita a depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de minim 1.825.000 lei.Se vor prezenta documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente, pentru anul 2009, 2010 si 2011 - in copie lizibila conform cu originalul.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, adica pentru : - 2009 - 4, 2373 lei, - 2010 - 4, 2099 lei- 2011 ? 4, 2379 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele lucrari executate in ultimii 5 aniIn cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului acord cadru / contracte subsecvente trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii., Informatii privind experienta similaraLucrari: Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima executarea, in ultimi 5 ani, a cel putin unui contract avand ca obiectconstructie/modernizare drumuri in valoare de cel putin 1.825.000 lei fara TVA .Pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele documente : - fisa privind experienta similara ? Formularul 10- certificari din partea beneficiarilor pentru cele mai importante lucrari- procese verbale partiale/la terminarea lucrarilor / finale - pentru contractulde lucrari- recomandare din partea beneficiaruluiIn cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului acord cadru / contracte subsecvente trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executia respectivei activitati., Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani precum sipersonalul tehnic de specialitate responsabil cu indeplinirea acordului cadruOfertantul trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pentru indeplinirea contractului (angajati proprii sau colaboratori), respectiv: - sef de santier :1 inginer/subinginer cu specializarea CFDP (cai ferate drumuri si poduri)- 1 inginer/ subinginer topometrist- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) specializat in lucrari de drumuri si poduri, atestat MDRT- 1 responsabil cu controlul calitatii, CQ.Pe langa angajati proprii sau colaboratori, vor fi acceptati si ofertantii care prezinta un "angajament de participare", pentru personalul care nu are relatii contractuale cu ofertantii., Se vor prezenta anexat actele doveditoare specialitatii fiecarui specialist, respectiv: - CV-ul;
- diploma de studii in copie conform. cu originalul pentru fiecare persoana propusa;
- documente in copie conform cu originalul pentru tot personalul propus din care sa rezulte angajamentul de participare impreuna cu ofertantul la indeplinirea contractului - conform art.188 alin.(3) lit. b), alin (2) lit. c) din OUG 34/2006;
- pentru RTE: certificat de atestare tehnico-profesionala valabil la data depunerii ofertelor, pentru domeniul ? drumuri;
- pentru CQ : se admite si decizie interna de numire a responsabilului cu controlul de calitate.In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului acord cadru / contracte subsecvente trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executia respective, Informatii privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necesare pentru indeplinirea contractului.Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima dispunerea (sub orice forma, in proprietate sau inchiriere, contract de colaborare / prestari servicii, etc.) cel putin a urmatoarelor utilaje: - Statie/statii de preparat mixturi asfaltice- Laborator autorizat ISC , minim gradul II (xerocopie autorizatii)- Repartizor mixturi asfaltice pentrucarosabil cu palpator- Compresor de aer- Cilindru vibrocompactor cu rulouri netede- Cilindru compactor cu pneuri- Autobasculante- Autogreder.- Buldoexcavator (dotat cu cupa de excavare si lama frontala)- Excavator cu cupa- Mai mecanic- Raspanditor emulsie- Perie mecanica, Pentru toate utilajele se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare cumparare /facturi pentru cele aflate in proprietate sau contracte de inchiriere, de colaborare / prestari servicii, etc., cu mentiunea ?conform cu originalul?/ angajament de punere la dispozitie a utilajului. Pentru statia/statiile de preparat mixturi asfaltice, se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare cumparare / facturi pentru cele aflate in proprietate saucontracte de inchiriere, de colaborare / prestari servicii/alte forme de punere la dispozitie, etc., cu mentiunea ?conform cu originalul?. Vor fi acceptate si precontracte de furnizare mixturi asfaltice., Pentru utilajele inchiriate si pentru cele pentru care dispunerea se demonstreaza prin contract de colaborare / prestari servicii, la ofertare se poate prezenta un precontract (acord) de inchiriere / colaborare / prestariservicii, urmand ca, pana la data semnarii acordului cadru de lucrari, sa se prezinte contractele ferme de inchiriere /colaborare / prestari servicii autilajelor.Pentru mijloace de transport (autobasculante) se va prezenta dovada privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare cumparare / facturi pentru cele aflate in proprietate sau contracte de inchiriere, de colaborare /prestari servicii, etc., cu mentiunea ?conform cu originalul?/ angajament de punere la dispozitie a utilajului., In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fiindeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii inexecutarea viitorului acord cadru / contracte subsecvente trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executia respectivei activitati., Informatii privind partea/partile din acord care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.In cazul in care parti din acord urmeaza sa fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractori, ofertantul ce va fi desemnat castigator, va prezenta la incheierea acordului cadru de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta. Aceste contracte vor fi in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la acordul cadru de achizitie publica., Informatii privind asociatiiAtentie!.!! In cazul in care o oferta comuna, depusa de o asociere de operatori economici, este declarata castigatoare, acordul de asociere incheiat in vederea executarii acordului cadru de lucrari, va fi autentificat si prezentat beneficiarului inainte de semnarea acordului cadru. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 (sau echivalent), Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 (sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara - Descriere: Punctajul pentru acest factor se acorda astfel : pentru cel mai scazut din preturile ofertate se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 80 puncte. Pentru un alt pret , punctajul se acorda astfel: Punctajpret oferta n = (pret min/pret ofertantului n) x 80, unde pret min este pretul cel mai mic ofertat, iar pret ofertant n este pretul ofertantului n. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara (formularul 18) fara TVA.
Perioada de garantie a lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica - Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Perioada de garantie a lucrarilor? se calculeaza numai pentru duratele de garantie mai mari de 24 luni calendaristice. Durata de garantie minima acceptata este de 24 luni, sub care oferta va fi declarata neconforma; pentru durate ofertate ale garantiei de peste 72 luni, oferta nu va fi punctata suplimentar. Punctajul se calculeaza astfel : pentru cea mai mare durata se acorda 20 de puncte, iar pentru alta durata se acorda punctajul astfel : P(n) =( durata (n)/durata maxima) x 20, unde durata (n) este durata ofertantului n; iar durata maxima este durata cea mai mare oferita.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 09:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer