Achizitie publica - Modernizarea drumului comunal DC 130 tronson 1, comuna Sanmartin, jud. Harghita
Detaliu pentru invitatia numarul 329895
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329895/20.06.2012
Denumire contract: Modernizarea drumului comunal DC 130 tronson 1, comuna Sanmartin, jud. Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SANMARTINCod fiscal: 4245887, Adresa: SANMARTIN NR.40, Sanmartin, Telefon: 0266 332242, Fax: 0266 332122
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SANMARTIN NR.40, Sanmartin, Romania, cod postal: 537280, telefon: +40 266332242, fax: +40 266332122, persoana de contact: ANDRAS GERGELY
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA SANMARTIN NR.40, jud. HARGHITA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autotitate publ;ica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea drumului comunal DC 130 tronson 1, comuna Sanmartin, jud. Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea drumului comunal DC 130 tronson 1, comuna Sanmartin, jud. Harghita, cu o lungime de 1464 m. Latimea drumului este variabil , pe o portiune de 750 m are 9, 00 m si este compusa dintr-o parte carosabila de 7, 00 m si acostamente pe ambele parti de cate 1, 00 m , pe o portiune de 100 m are 5, 00 m si este compusa dintr-o parte carosabila de 4, 00 m si acostamente pe ambele parti de cate 0, 50 m Si pe o portiune de 614 m are 7, 00 m si este compusa dintr-o parte carosabila de 6, 00 m si acostamente pe ambele parti de cate 0, 50 m.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 673, 209.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de4.453, 21 RONPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Suma ce va trebui sa fie retinuta in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 este de 4.453, 21 RON.Modul de constituire a garantiei pentru participarea la procedura: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie se va realiza astfel: se va retine 10% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.- prin retineri succesive din suma datorata pentru factura partiala.- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariContractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretulcontractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii Si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorDeclaratii privind eligibilitatea, completare formularnr. 1Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completare formularnr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completare formular nr. 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691, completarea formular nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Persoanel care vor face parte in comisia de evaluare sunt: Gergely Andras presedinte comisie de evaluare, Both Piroska Sarolta membru, Sallo Ferenc membru, Katona Anton Gavril expert cooptat, Fejer-Kiraly Gergely-expert cooptat. Se va completa formular nr. 5 Certificatului de participare cu oferta independenta. Informatii Si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Prezentare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate, modificarile in legatura cu obiectul de activitate, sediul ofertantului etc. precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni conform art.21 din Legea nr.26/1990 (in original, copie legalizata sau stampilat conform cu originalul, valabile la data depunerii ofertei).Se va cere de la ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: Documenteedificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau semnat si stampilat de ofertant ?CONFORM CU ORIGINALUL? pe fiecare pagina, insotite de traducerea autorizata in limba romana..
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor face dovada finalizariiin ultimii 5 ani a cel putin uncontract care a avut ca obiect lucrari similare. Aceasta poate fi dovedit prin contract sau/si prin proces verbal de predare primire si/sau proces verbal de punere in functiune.Se va permite si prezentarea de contracte distincte.Completare formulare nr. 7: Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5ani, Ofertantul trebuie sa demonstreze existenta personalului responsabil de indeplinirea contractului, din care: - 1inginer, absolventcustudiisuperioare tehnicedelungaduratainconstructiicu specializareaCFDP?pentrufunctiadesef santier.Completarea formularului nr. 15. Se vor prezenta CV-uri., Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in dotare sau prin inchiriere a unui parc de utilaje, compus din minim urmatoarele utilaje: -excavatoare pe pneuri 1 buc.-autobasculante 8 ? 20 t.2 buc.-autogreder1 buc.-buldoexcavator1 buc.-autobetoniere2 buc.-Cilindru compactor terasamente 1 buc.Se solicita prezentarea raportului de inspectie tehnicapentru toate utilajele incluse in Lista privindutilajele, instalatiilesiechipamentele tehnice. Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia carecontineinformatiileprivinddotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, alte mijloace fixe, cu specificareaexpresaaacelorapecarese angajeazasa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. (Formularul nr.16), In cazul invocarii si sustinerii de catre alta persoana se va prezenta angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate - Formularul nr. 10.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG nr.34/2006. Pentru a dovedi ca sustinatorulnu se afla in situatia prevazuta de art.180 din OUG nr.34/2006.Formularul nr. 10. FORMULARUL 1 dupa caz certificate care atesta implementarea managementului de calitate ISO 9001 sau echivalent si valabile la data deschiderii ofertei.Prezentarea certificat ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pentru factorul Pretul oferit in lei fara TVA se calculeaza astel: a) pentru cel mai scazut pret din oferte se acorda 70 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ?Pn? punctajul se acorda astfel: Ppret=(Pretul minim/Pn)x70
Durata de executie a lucrarilor exprimat in zile
15
Descriere: Punctajul pentru Durata de executie a lucrarilor se acorda astfel: a) Pentru cea mai scurta durata (cea mai mica durata de realizare a lucrarii: durata minima) se acorda 15 puncte b) pentru alta durata d(n) (alte durate de realizare a lucrarii ofertate de participanti) se acorda punctajul astfel: Pdurata=(durata minima/durata(n)) x 15 Durata minima sub care nu se mai acorda puncte este de 20 zile, perioada maxima este de 5 luni, peste care se considera oferta neconforma.
Perioada de garantie acordata exprimata in luni
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Perioada de garantie a lucrarilor executate se acorda astfel: Garantia este de minim 2 ani (Gmin), nu se accepta perioade de garantie mai mici de 2 ani. Perioada de garantie maxima(Gmax) este 5 ani, se puncteza cu 10 puncte. Pentru perioade de garantiimai mari de 5 ani se acorda tot 10 puncte.Punctajul pentru factorul de evaluare perioada de garantie se acorda astfel: a)Pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare (Gmax), se acorda punctajul maxim 10 puncte.b)Pentru oferte cu alta perioada de garantiedecat cel prevazut la lit. a) (Gn) se acorda: Pgarantie=(Gn/Gmax) x 10. Garantia maxima peste care nu se acorda punctaj este 5 ani.
Durata de mobilizare pentru interventie
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare durata de mobilizare pentru intervenie se va acorda astfel: a) Pentru cea mai mica durata de mobilizare se acorda punctajul maxim de5 puncte. b) Pentru alta durata se acorda punctaj dupa urmatorul algoritm: Pdurata=(durata de mobilizare minima/ durata de mobilizare n) x 5.Prin durata de mobilizare se intelege perioada de timp necesar de la primirea reclamatiei si inceperea interventiei si durata se va exprima in zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin salvarea documentelor de pe pagina SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 09:06