Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZAREA DRUMULUI COMUNAL DC 231 HOTAREL-LUNCA SI STRAZI IN LOCALITATEA LUNCA


Detaliu pentru invitatia numarul 326294
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA LUNCA
Numar invitatie: 326294/10.05.2012
Denumire contract: MODERNIZAREA DRUMULUI COMUNAL DC 231 HOTAREL-LUNCA SI STRAZI IN LOCALITATEA LUNCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LUNCACod fiscal: 4935186, Adresa: LOCALITATEA LUNCA STRADA PRINCIPALA NR.1, JUDETUL BIHOR, Lunca, Telefon: 0259/332540, Fax: 0359/814413
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA LUNCA STRADA PRINCIPALA NR.1, JUDETUL BIHOR, Lunca, Romania, cod postal: 417320, telefon: +40 0259/332540, fax: +40 0359/814413, persoana de contact: IOAN POPA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA LUNCA STRADA PRINCIPALA NR.1, JUDETUL BIHOR, Lunca, Romania, cod postal: 417320, telefon: +40 0259/332540, fax: +40 0359/814413, persoana de contact: IOAN POPA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREA DRUMULUI COMUNAL DC 231 HOTAREL-LUNCA SI STRAZI IN LOCALITATEA LUNCA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Traseul drumului proiectat se suprapune in totalitate peste cel existent, lungimea drumului studiat fiind 2, 82 km. Sistemul rutier existent pe partea carosabila se va ranforsa cu urmatoarele straturi rutiere: -7 cm strat de uzura din beton asfaltic BAPC16-10 cm strat de baza din piatra sparta-scarificare pe 5 cm a pietruirii existente, nivelare si completarea cu balast grosime variabila 0-10 cm.Acostamentele se vor realiza din piatra sparta in grosime de 10 cm (completare).Pentru zonele de largiri, puncte de incrucisare si in zonele unde este necesar, sistemul rutier se va reface: - 7 cm strat de uzura din beton asfaltic BAPC16- 10 cm strat de baza din piatra sparta- 30 cm balastPe toata lungimea se vor executa sau se vor decolmata santuri pentru colectarea apelor meteorice.Traseul strazilor proiectat se suprapune in totalitate peste cel existent. Lungimea strazii nr.1 este de 427 ml, iar a strazii nr.2 de 626 ml.Sistemul rutier existent pe partea carosabila se va ranforsa cu urmatoarele straturi rutiere: -7 cm strat de uzura din beton asfaltic BAPC16-10 cm strat de baza din piatra sparta-scarificare pe 5 cm a pietruirii existente, nivelare si completarea cu balast grosime variabila 0-10 cm.Acostamentele se vor realiza din piatra sparta in grosime de 10 cm pe o fundatie din balast de 37 cm grosime.Pe toata lungimea se vor executa sau se vor decolmata santuri pentru colectarea apelor meteorice, mentinandu-se podetele existente.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 484, 694.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de participare este de: 28.000leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita prin una din modalitatile de mai jos: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;
- prin virament bancar, va fi depusa in contul nr. RO92TREZ0785006XXX001229, cod fiscal 4935186, deschis la Trezoreria Beius;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare la ofertare va fi respinsa.Garantia de participare se pierde in cazurile in care ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, - ofertasa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, - in cazul prevazut la art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Garantia se elibereaza pentru ofertantii declarati necastigatori dupa semnarea contractului de achizitie publica, cu ofertantul/ofertantii ale carei/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Pentru ofertantul castigator dupa semnarea contractului de achizitie publica.Garantia de participare si Declaratia de incadrare in categoria I.M.M.-urlior se ataseaza ofertei la vedere intr-o folie, cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertantii care se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor vor face dovada in acest sens, vor beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, art.16.(Anexa nr. 19).Neprezentarea in documentele de inscriere la procedura a garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Va repr.5% din val.fara tva a contr.conf.art.90 din H.G.925/2006 se va constit.prin una din urm.modalit.: 1.scris.de garantie bancara(Anexa nr.17);2.instrum.de garant.emis in cond.legii de o societ.de asig.;3. retineri succes.(se vor avea in ved.prev.H.G.1045/2011)din sumele dator.pt.facturi part.Contractantul are oblig.de a desch.la Trez.Statului din cadrul org.fiscal compet.un cont disponib.distinct la disp.aut.contr.Suma init.care se depune de contractant va fi de 0, 5% din pretul contractului.Pe parc.indeplin.contractului, aut.contr.urmeaza sa alim.acest cont prin retin.succes.in cuantum de 5% din sumele dator.si cuven.contractantului in baza factur.pana la concur.sumei stabil.drept gar.de buna exec.in doc.de atrib.;In cazul ofertant.din categ.intrepr.mici si mijlocii(facand dovada in acest sens prin prezent.docum.prevaz.in Legea 346/2004 priv.stimul.infiint.si dezv.intrepr.mici si mijl. cu modific.ulter.)gar.de buna exec.se constit.in procent de 50% din cuantum.precizat mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conform Anexei nr. 6.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, conform Anexei nr. 7.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul;3. Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local din luna precedenta depunerii ofertei- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata scadente in luna precedenta depunerii ofertei la bugetul general consolidat. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii din luna precedenta depunerii ofertei;
-Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata scadente in luna precedenta depunerii ofertei, la bugetul local. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu din luna precedenta depunerii ofertei.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Se va avea in vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea O.M.F.P. nr.752/2006 privind procedura de eliberare a certificatelor de atestare fiscala pentru persoane juridice si fizice.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Anexei nr. 5.5. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, conform Anexei nr. 8.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul; Cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Popa Ioan-Primarul Comunei Lunca, Cuc Craciun, Lobont Marcel, Micula Valer, Borna Niculin, Pop Emil.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Anexei nr. 4. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul supus ofertarii, in original, copie legalizata sau sub forma de copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se accepta ca cel putin unul dintre asociati sa fie autorizat pe domeniul de activitate ce face obiectul procedurii de atribuire.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul nedepunerii de catre operatorul economic initial in oferta a Certificatului constatator emis de O.N.R.C., autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, in etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original, copie legalizata sau sub forma de copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globalein ultimii 3 ani (fara a se lua in considerare anul in curs) trebuie sa fie de minim 2.900.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: - Declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat lucrari similare cu obiectul contractului de achizitie publica prin prezentarea cel putin a unui contract cu o valoare de minim 1.484.000lei fara TVA., Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.Operatorul economic va prezenta dovada atestarii tehnice la echipamente tehnice -respectiv inspectia tehnica periodica pentru autovehicule aflate in termen de valabilitate.Operatorul economic trebuie sa prezinte rapoarte de inspectii aflate in termen de valabilitate, pentru urmatoarele utilaje ce vor fi angajate in executarea lucrarilor: buldoexcavator, autogreder, cilindru compactor, instalatie preparat mixturi asfaltice, repartizator mixturi asfaltice.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un Laborator autorizat grad II, valabil pe perioada executarii lucrarilor., Personal: Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate: Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor.Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului.: -responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana-inspector protectia muncii si responsabil PSI, cel putin 1 persoana- inginer sef santier, cel putin 1 persoana- responsabil cu controlul calitatii, cel putin 1 persoana, Informatii privind subcontractantii Standarde de asigurare a calitatii- certificat: SR EN ISO 9001sau echivalent, Standarde de asigurare a protectiei mediului- certificat: SR EN ISO 14001sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 19:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer