Achizitie publica - ?Modernizarea drumuri agricole, comuna Pauca, jud. Sibiu?
Detaliu pentru invitatia numarul 353302
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353302/02.09.2013
Denumire contract: ?Modernizarea drumuri agricole, comuna Pauca, jud. Sibiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PAUCA (PRIMARIA)Cod fiscal: 4241206, Adresa: Sat Pauca, nr. 96, Pauca, Telefon: 0269/580101, Fax: 0269/580111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Pauca, nr. 96, Pauca, Romania, cod postal: 557175, telefon: +40 269580111, fax: +40 269580111, persoana de contact: NICOLAE DANCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sat Pauca, nr. 96, Pauca, Romania, cod postal: 557175, telefon: +40 269580111, fax: +40 269580111, persoana de contact: NICOLAE DANCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizarea drumuri agricole, comuna Pauca, jud. Sibiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de modernizare privind caile de comunicatii din cadrul proiectului ?Modernizarea drumuri agricole, comuna Pauca, jud. Sibiu?.Valoarea supusa licitatiei pentru executialucrarii este de4.294.896 TVA , format din sumele aferente urmatoarelor capitole/subcapitolede cheltuieli : Cap.4. Cheltuieli pentru investitia de baza (eligibil + neeligibil) 4.226.821 leiCap.5.1 Organizare de santier 43.733leiCap.5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute (0, 57% din val. estimate a contractului fara diverse si neprevazute) 24.342 lei
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 294, 896 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8.124 lei .Perioada de valabilitate :120 zile de la data limita de depunere a ofertei. Per. de valab. si numele procedurii pentru care se constituie vorfi mentionate pe instrumentul prin care se face dovada constituirii garantiei de participare. Garantia de participare se constituie in lei, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, se vor mentiona toate situatiile de retinere (executie) cf. art.87 din HG nr.925/2006 , resp. art.278?1 din OUG 34/2006 .Gar. de part. se const. conf. art 86 din HG 925/2006 . Date pentru const. gar. de part.: cont IBAN: RO40 TREZ 5842 14750 2040 1XXX, deschis la Trezoraria Ocna Sibiului. Dovada constit. gar. de part. se va prezenta in original.In temeiul art. 278^1din OUG 34/2006 , in cazul form. unei contestatii respinse de catre CNSC, aut.contract. va retine contestatoruluidin garantia de part. suma de 7.982 lei.Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88 .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie, fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: conf. art.90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul variantei: A. ?retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale?, op. ec. vadeschide un cont la dispozitia aut. contr. conf. prev.H.G. nr.1045/2011. Suma initiala care se depune in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului;B. ?instrument de garantare, emis in conditiile legii? de o socitate bancara sau de o societate de asigurari conf. Art.90 din HG 925/2006.Restituirea gar. de buna executie se va face in conf. cu prevederileart. 92 din Hotararea nr. 925/2006 .In cazul ofertei din categoria IMM(care prezintadocumente in acest sens prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind eligibilitatea- Completare Formular 1Note: a.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;b.In cazul depunerii unei oferte individuale / comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre terti sustinatori , fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor, inclusiv pentru tert sustinator.Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr.2Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006.Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Completare Formular 22.1.Persoane juridice romane vor prezenta : A.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de la toate punctele de lucru de pe teritoriul Romaniei, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele -in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.B.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.2.2Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic, , insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Note: Vor fi exclusi ofertantii care figureaza cu obligatii restante la bugetul de stat sau la bugetul local , cu exceptia cazuluiin care s-a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, in acest caz se vor prezenta extrase de contdoveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original sau copie conform cu originalul .Cerinta nr.3Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006 -Completare Formular 3.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante: - Primar: DANCU NICULAE;
- Vice Primar: GUSAN VASILE;
- Presedinte: DANCU;
- Sef serviciu economic: MITEA OCTAVIAN;Deasemenea declar, ca membrii cooptati ai comisei de evaloare sunt urmatori: - Responsabil tehnic: Burlacu Iulian;
- Responsabil financiar: Cristea Cristina Mihaela;Consilieri locali: GUSAN VASILE; NATEA PETRU; MITEA OCTAVIANDANCU ELISABETA; BEREA LIVIU; BOABES OCTAVIAN; CIOROGAR IOAN; COZMA IOANDANCU GHEORGHE; DAJU NICOLAEDAVIDIOAN; RAULEA IOAN; GANCEA IOANGLIGOR GHEORGHESe va prezenta de catre Ofertant / Ofertantul asociat/Subcontractantul /Tertul sustinator .Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Completare Formular 4Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie se va completa Acordul de asociere, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formular 5 (Acord de asociere dupa caz)Asociere conf. art. 44 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Cerinta 1.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.1 Persoanelejuridice romane vor prezenta : Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului valabil la data limita a depunerii ofertelor ? informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic1.2Persoane juridice straine vor prezenta: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic , insotite de traduceri autorizate in limba romana. Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Cifra de afaceri medie globala , pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) , sa fie cel putin egala cu 8.500.000 lei.-Fisa de informatii generale - Formular 7Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent.Cerinta nr.2La momentul semnarii contractului ofertantul trebuie sa demonstreze capacitate de sustinere financiara a lucrarilor pe o perioada de 6 luni , respectivpentru suma de 2.000.000 lei;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte executia de lucrari similar la nivelul a cel putin unui contract cu o valoare cumulate de minim 4.270.554 lei fara TVA.Formular 8- Se vor prezenta : certificari din care sa reiese beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.- Fisa/fise de informatii privind experienta similara Formular 9Cerinta nr.2Resurse tehnice: ?Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere) deutilaje si echipamente tehnice necesare realizarii investitiei: -Ofertantul va face dovada detinerii in propietate sau in inchirie a urmatoarelor utilaje: - 6buc Autobasculante 8X4;
- 3buc Autogreder;
- 2buc Compactor ? Vibrator ? Terasamente;
- 2 buc Buldoexcavator;
- 2 buc Repartizator mixturi asfaltice. Instalatie mixturi asfaltice .- Ofertantul va demonstra ca are dreptul de folosinta sau detine un laborator minim categ.2, cu profile corespunzatoare.Pentru utilajele si mijloacele de transport inchiriate se va face dovada inchirierii cu contracte valabile la data limita de depunere a ofertelor.SAUDepunerea unui angajament de punere la dispozitie pentru utilaje. Valabilitatea documentelor de punere la dispozitie a utilajelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor.? Declaratie privind echipamentele, utilajele, mijloacele de transport de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp. a contr.de lucrari. Formular 10.Cerinta nr.3Resurse umane: - Operatorii economicivor face dovada cadispunde personal tehnic de spec necesarpt. indeplinirea contr. de lucrari: a) Manager proiect -studii superioare cu experienta specifica de minim 3 ani.b) Sef Santier - studii superioare vechime cu experienta specifica de minim 3 ani;c)Responsabil tehnic cu executia cu atestat;d) Responsabil CQ ? numit prin dispozitie interna;e) Responsabil cu protectia muncii cu studii superioare.Pentru personalul atestat/autorizat se solicita doar prezentarea atesttatului conf art.22 din instructiuni nr.1din Mof 371/21.06.2013;Pentru tot personalul solicitat mai sus se solicita extras REVISAL, copie dupa contractual de munca, copie dupa diploma de inginer si CV ? copile vor avea mentiune ? conform cu originalul?SAUDepunerea unui angajament de participare din partea personalului.- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pentru ultimii 3 ani Formularul 11- Lista personalului tehnic de de specialitate propuspentru indeplinirea contractului de achizitie publicaFormularul 12Se vor prezenta pentru membrii echipei CV si Declaratie de disponibilitate - Formularul 12b .Pentru tot personalul mai sus propus se va prezenta declaratia de disponibilitate in original. Cerinta nr.1Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001Dovada certificarii se face prin depunerea copiilor conforme cu originalul semnate si stampilate, pentru fiecare asociat al ofertantului, corespunzator activitatilor ce se vor executa de catre acesta in cadrul asocierii. Se accepta ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primii certificarea.Cerinta nr.2Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii de mediu ISO 14001 Dovada certificarii se face prin depunerea copiilor conforme cu originalul semnate si stampilate, pentru fiecare asociat al ofertantului, corespunzator activitatilor ce se vor executa de catre acesta in cadrul asocierii. Se accepta ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primii certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata lucrarilor
25
Descriere: ? P2- Durata de garantie acordata lucrarilor?
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2013 15:40