Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZAREA DRUMURILOR AGRICOLE DE EXPLOATATIE IN COMUNA PRUNDU, JUDETUL GIURGIU


Detaliu pentru invitatia numarul 332388
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Prundu (Primaria Comunei Prundu)
Numar invitatie: 332388/25.07.2012
Denumire contract: MODERNIZAREA DRUMURILOR AGRICOLE DE EXPLOATATIE IN COMUNA PRUNDU, JUDETUL GIURGIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Prundu (Primaria Comunei Prundu)Cod fiscal: 5123640, Adresa: comuna prundu , jud giurgiu, Prundu, Telefon: 0246245120, Fax: 0246245120
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna prundu , jud giurgiu, Prundu, Romania, cod postal: 087180, telefon: +4 0246245120, fax: +4 0246245120, persoana de contact: elena mituleasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Prundu , jud Giurgiu, Prundu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREA DRUMURILOR AGRICOLE DE EXPLOATATIE IN COMUNA PRUNDU, JUDETUL GIURGIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?MODERNIZAREA DRUMURILOR AGRICOLE DE EXPLOATATIE IN COMUNA PRUNDU, JUDETUL GIURGIU?, respectiv in satele Prundu si Puieni.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 629, 895 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 72.500.00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In sit. in care rezult. proced. de achizitie pub. este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din garantia de part. mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 4.770, 10 lei, calculata conform art. 278 indice 1, alin. (1), lit. b) din OUG nr. 34/2006. Perioada de valab. a garantiei de part.: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.. I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Of. decl. IMM ? uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Decl. privind incadr. intreprinderii in categ. IMM, in conf. cu Ord. nr. 27/26.01.2006, pentru modif. si complet. Lg nr. 346/2004. Modul de constit. a garantiei pentru part.: scrisoare de garantie bancara - sau virament bancar, plata se va face prin O.P. in contul RO28 TREZ 2715006XXX006323 ? Trezoreria Targoviste; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare polita de asig., se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prev. ca plata garantiei se va executa necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. ac. cu priv. la culpa persoanei garantate. In orice sit., dovada constit. garantiei de part. trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stab. pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din val. contractului, fara TVA. Termenul de valabilitate al garantiei de executie va fi de minim 5 (cinci) ani de zile.Modul de constituire: a) instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contract.b)retineri succesive din sumele dat. pentru fact. partiale.In acest caz, contractantul are oblig.de a deschide la unit. Trez. Statului un cont de disponibil distinct la dispoz. autorit. contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator, daca este cazul), formular F1; Prezentarea a oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006: cazier judiciar al administratorului si al societatii, in original sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectivaDeclaratie pentru neincadrarea in preved. art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul), formular F2;Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular F25;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul), formular F3Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Reprezentant legal: Corbea CatalinConsilieri locali: Cristescu Gigi;Burgui Alexandru;Buca Tudor;Mirea Ion;Stan Marin;Moescu Florentina;Sandu Elena;Preda Mariana;Ticu Ghe. Marin;Ticu D. Marin;Tanase Nicu;Lupu Marian;Macasoi PetricaComisia de evaluare: PRESEDINTE -CRISTESCU GIGI , Membrii: BURGUIALEXANDRU , OLTEANU ALEXANDRU, STOICA IOANA , NAVARGEAC IONCertificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depuneriiofertelor.Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelor.( Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate si implicate in derularea contractului). Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ;Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta Inf. generale / Declararea cifrei de afaceri? cuprinzand inf. privind op. ec. si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) precum si bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2009, 2010, 2011). Val. Min. a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie egala sau mai mare de 7.259.700, 00 lei., Documente doveditoare ( scrisoare de bonitate, scrisoare confirmare fonduri, declaratie bancara etc.): Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, vaavea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru arealiza cash-flow de executie a lucrariiin valoare de minim 907.473, 75 lei pe o perioada de 6 luni de derulare a contractului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va completa/prezenta Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani (F6) si Fisa de experienta similara(F8) si vor prezenta copie lizibila"conform cu originalul" dupa contract, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/partiale/finala, recomandare/document constatator beneficiar.Pt.indeplinirea cerintei de experienta similara executie lucrari, ofertantii vor prezenta cel putin 1 contractde lucrari executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani, al carui obiect este similar cu obiectul contractului , cu o valoare de cel putin 3.629.890, 00 lei fara TVA., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat siinformatii privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului, Decl privind personalul ce va fi angajat in contract: RTE atestat in dom drumuri;1 resp CQ atestat in dom drumuri;1 coordonator proiect/lucr ingCFDP cu exper in dom lucr de constr de drumuri de min.5 ani;1 sef santier ing/subing CFDP ;1 Manager/auditor de calitate, mediu, SSM.Ofertantul va prez F13, F14, F15 si in copie ?conf. cu orig.?: contr indiv ale personalului invocat vizat de ITM si/sau contr de serv, ori alte doc astfel incat sa rez indeplinirea cerintelor privind profilul/experinta sau acordul personalului propus ;diplome privind specializarea personalului(studiile, preg prof, calificarea si atestarea prof +CV;autorizatii/certif de ates prof si legitim(aflate in termen de valab), sau deciziile de numire pt pozitia respectiva si doc de specializare in baza careia s-a realizat numirea, angajam de particip(conf.art188, alin (3)lit.bOUG 34/2006).Se vor nominaliza pers diferite pt fiecare din poz mentionate., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic: Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele echipamente/utilaje: - statie de asfalt de minim 80 t/ora; - statie de betoane de minim 50 mc/ora; - autogreder - buldoexcavator - cilindru vibrator - incarcator frontal - repartizor-finisor de asfalt - autogudronator - autobasculanta- freza wirtgen 0.5 m latime- mas taiat rosturi - perie mecanica - tractor - picon - autoincarcatoare- laborator de gradul II. Ofertantul va prezenta F10.Pt a face dovada disponibilitatii utilajelor/echipamentelor, respectiv utilizarea acestora cu resp prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile pentru functionarea acestora, operatorul economic va trebui sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa contr de inchiriere, contr de concesiune, contr de colaborare/leasing etc.Dovada disponibilitatii se face si prin angajament de punere la dispozitie., Informatii privind subcontractantii: Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor, Autorizatiile Laboratoarelor de incercari in constructii si instalatii pentru constructii, gradul II conform Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii, aprobat prin H.G. 808/2005; Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.)Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru totiasociatii.)Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere de catre fiecare asociat privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Propunerea financiara (Pf) = 60 pct. Pentru cel mai mic pret al ofertei se va acorda punctajul maxim de 60 de puncte; Pentru alt pret al ofertei, punctajul se va acorda dupa urmatoarea formula: Pf= (Pf cel mai mic/Pf n ) x 60
Garantia lucrarii (exprimata in luni)
20
Descriere: Garantia lucrarii este intre: Min 60 -max 120 luni. Pt cea mai mare garantie oferita se va acordapunctajul max -20 pct. Pentru o garantie mai mica de 60 de luni- oferta este neconforma.Garantia mai mare de 120de luni nu va fi punctata suplimentar. Pg(n)=(perioada de garantie lucrari din oferta (n)/ perioada cea mai mare de garantie lucrari) x 20 pct
Durata de executie a lucrarii (exprimata in luni)
20
Descriere: Pt termenul cel mai mic de executie se acorda punctajul maxim de 20 puncte, iar pt celelalte oferte punctajul se acorda in felul urmator: Tn= t minim/t ofertat x 20 p, unde t minim este termenul de executie cel maimicdin ofertele considerateadmisibile si conforme d.p.d.v. tehnic , t ofertat este termenulde exec al of evaluate , iar Tn este punctjul obtinutde oferta cu al termen de exec decat cel mai scazut. Termenul de executie acceptat al investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 10 luni si maxim 24 luni. Termenul de executie ofertat sub termenul minim accepat nu se va punctaj suplimentar iar peste termenul maxim precizat oferta va fi declarata neconforma. Ptotal=Ppret+Pgarantie+Punctaj durata de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: INTREAGA DOCUMENTATIE SE REGASESTE IN SECTIUNEA GENERAL A INVITATIEI DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer