Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizarea drumurilor agricole din Comuna Glodeni, Judetul Mures?


Detaliu pentru invitatia numarul 333363
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GLODENI (PRIMARIA GLODENI)
Numar invitatie: 333363/07.08.2012
Denumire contract: ?Modernizarea drumurilor agricole din Comuna Glodeni, Judetul Mures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GLODENI (PRIMARIA GLODENI)Cod fiscal: 4322734, Adresa: GLODENI, PRINCIPALA NR. 133, Glodeni, Telefon: 0265338101, Fax: 0265338256
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GLODENI, PRINCIPALA NR. 133, Glodeni, Romania, cod postal: 547275, telefon: +40 265338101, fax: +40 265338256, persoana de contact: ILONA NAGY-SZAKACS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Primariei GLODENI, str. PRINCIPALA NR. 133, Glodeni, Romania, cod postal: 547275
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizarea drumurilor agricole din Comuna Glodeni, Judetul Mures?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectului ?Modernizarea drumurilor agricole din Comuna Glodeni, Judetul Mures? include modernizarea a 4 drumuri agricole avand o lungime totala de 5.750 m.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 918, 881 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituit in valoare de 78.000 lei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: sunt cele precizate in cuprinsul art. 86 din H.G. nr. 925/2006, modificata si completata prin HG 834/2009: Art. 86. - (1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire Garantia de participare se poate constitui inclusiv la banca/institutia ofertanta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare = minim 90 zile. Perioada de valabilitate a ofertelor se va raporta la termenul LIMITA stabilit pentru depunerea ofertelor. NOTA: Conform Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii interprinderilor mici si mijlocii, operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor, beneficiaza de o reducere cu 50% a garantiei de participare. Atentie! Documentele care atesta constituirea garantiei de participare, se prezinta in original si vor fiatasate la coletul care contine oferta. Acestea vor fi insotite, dupa caz, de documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
Garantie de buna executie
De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10 % din valoarea contractului, (fara TVA) .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratii privind eligibilitatea: Prezentare Declaratie privind eligibilitatea, completata pe propria raspundere conform formularului nr. 1.Prezentare: - cazier judiciar- cazier fiscalAtentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Acordul si/sau Scrisoarea preliminara de asociere, in original, in copie conforma cu originalul sau copie legalizata.Atentie! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 vor fii depuse si de tertul sustinator daca este cazul.Atentie ! Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tert sustinator in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publicaCerinta nr.2. Declaratie privind neincadrare in prevederile art. 181: Prezentare: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - Formular nr. 2 din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.2. Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata fata de: - Bugetul de stat (bugetul consolidat)- Bugetul localSe vor atasa: certificate eliberate de autoritatile legale competente, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Atentie! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit c)1, si lit. d) din OUG nr. 34/2006 vor fii depuse si de tertul sustinator daca este cazul.Atentie ! Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tert sustinator in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentare Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu formular nr. 3 completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta nr. 4 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 actualizata: Ofertantii/ofertantii asociati/subcontractantii participanti la procedura trebuie sa completeze formularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 modificata si completata ? In sensul prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Kozma Barna - primar, Boga Ana - presedinte comisie de evaluare, Miholcsa Julia - membru comisie de evaluare, Banga Monika -membru comisie de evaluare, - Kozma Barna - primar- Berekmeri Edmond-Krisztian - consilier local- David Mihaly - consilier local- Farcas Valentina - consilier local- Fodor Ferenc - consilier local- Gabor Rudolf - consilier local- Gabor Zsolt - consilier local- Kanci Ioan - consilier local- Lako Kiss Levente - consilier local- Modi Mihaly Attila - consilier local- Mozes Sandor - consilier local- Palcu Ovidiu - consilier local- Palko Sandor - consilier local- Sarkany Endre - viceprimarCerinta nr. 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular nr. 5 Persoane juridice/fizice romane - Cerinte obligatorii: Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului - valabil la data deschiderii ofertelor, in original, copie conform cu originalul sau copie legalizata, din care sa rezulte: - Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte penale si la alte fapte aflate sub incidenta art.21 lit. d)- g) din Legea nr. 26/1990, republicata.Mentiune: In etapa evaluarii, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de la ofertantul clasat pe primul loc, in cazul in care acesta in oferta sa a prezentat documentul in copie conform cu originalul, se va solicita prezentarea acestuia pentru conformitate in original sau in copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: 1. Autorizatia de functionare emisa de autoritatea competenta din statul respectiv, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic/grupului de operatori economici (dupa caz).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conf. art.186 din OUG nr.34/2006, cu modif. si compl.ult.), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm la deschiderea ofertelor al persoanei respective, incheiat in formaautentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Tertul care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34., Bilantul contabil. Ofertantul trebuie sa prezinte bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011, vizate si inregistrate de organele competente in copie certificata ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Declaratie privind cifra medie de afaceri si profitul.Se vor completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?, . Se solicita realizarea unei cifre de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract pe ultimii 3 ani (2010, 2010, 2011) de minim 7.837.000 lei, echivalent cu 1.854.779 EURO la cursulBCE in ziua de04.01.2010.In cazul asocierii criteriile de calificare si capacitatea tehnico-economica vor fi indeplinite prin cumul. Operatorii economici sustinuti de o alta persoana juridica vor dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective care pune la dispozitie resursele financiare pe durata derularii contractului, conform prevederilor legislatiei in vigoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita ca experienta similara prezentarea a cel putin un contract similar executat cu Proces verbal la terminarea lucrarii sau Proces verbal receptie finala. Vor fi luate in considerare lucrare / lucrari similara de drumuri de clasatehnica corespunzatoare, in ultimii 5 ani, cu valoare egala sau mai mare de 3.918.881 RON fara TVA, dintr-un contract de lucrari sau din mai multe contracte., Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertentul trebuie sa faca dovada existentei in dotare / inchiriere sau sa prezinte angajamentul de punere la dispozitie a unui parc de utilaje compus din: Repartizator finisor asfalt, Cilindru compactor pt asfalt, Autobasculanta, Autocisterna cu apa, Excavator pe pneuri, Cilindru terasamente, Cilindru acostamente, Autogreder. Pentru toate instalatiile si utilajele trebuie prezentat Raport ICECON., Lista personalului tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii strict necesar pentru indeplinirea contractului , care trebuie sa cuprinda minim: - Inginer Topograf autorizat - cu diploma de studii superioare, CV si declaratie de disponibilitate, cu lucrare similara(drum agricol sau forestier)1 pers - Inginer CFDP - cu diploma de studii superioare tehnice, cu experienta similara (Drum forestier sau agrigol), declaratie de disponibilitate 1 pers, Manager de proiectspecializarea CFDP, 1 pers, Responsabil tehnic cu executia cu experinta cu diploma de studii superioare tehnice (CV si Declaratie de disponibilitate- Responsabil pentru calitate: inginer cu autorizatie CQ pentru domeniile drumuri si poduri, respectiv lucrari tehnico-edilitare (CV si Declaratie de disponibilitate) 1pers, - Asfaltator cu diploma - 6 persPentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia conf. legislatiei in vigoare., Informatii privind subcontractantii/asociatii: In caz de asociere se desemneaza liderul asociatiei. Certificatul care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie, Certificatul care atesta implementarea sistemului de protectie a mediului ISO14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara. Punctajul pentru factorul pret se calculeaza astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 80 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ?Pn? punctajul se acorda astfel: Ppret = (Pretul minim / Pn) X 80. Preturile care se compara in scopul intocmirii clasamentului este pretul total oferta exclusiv T.V.A., indicat in Formularul de oferta.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
20
Descriere: Durata de garantie acordata vafii exprimata in luni calendaristice.Durata de garantie minim acceptata este de 24 luni (Gmin), (sub acest termen ofertele vor fi considerate neconforme) iar termenul maxim va fi de 60 de luni (peste acest termen se considera ca acesta este ofertat doar pentru obtinerea unui punctaj mai mare, neavand o baza reala).;Punctajul pentru factorul de evaluare perioada de garantie se acorda astfel: a). Pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare (Gmax), cel mult 60 luni, se acorda punctajul maxim 20 puncte. Pentru garantii mai mari de 60 de luni se acorda tot 20 puncte, adica peste durata maxima oferta nu va fi punctata suplimentar urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.b). Pentru oferte cu perioada de garantie Gn mai mica decat Gmax si mai mari decat Gmin se acorda: Pgarantie =(Gn/Gmax)x 20.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP atasat prezentei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer