Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea drumurilor de exploatare agricola comuna Topraisar


Detaliu pentru invitatia numarul 347391
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TOPRAISAR
Numar invitatie: 347391/27.05.2013
Denumire contract: Modernizarea drumurilor de exploatare agricola comuna Topraisar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TOPRAISARCod fiscal: 5459919, Adresa: SOS. NATIONALA, NR. 52, Topraisar, Telefon: +40 241785238, Fax: +40 241785118
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Scolii nr. 15, Topraisar, Romania, cod postal: 907285, telefon: +40 241785238, fax: +40 241785118, persoana de contact: ANANMARIA-CRISTINA GUZGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Caminului Cultural Topraisar, pe DN 38.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea drumurilor de exploatare agricola comuna Topraisar
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie executia lucrarii: ?Modernizarea drumurilor de exploatare agricola comuna Topraisar?.Valoarea estimativa a lucrarilor este 4.738.102 lei din care diverse si neprevazute 425.858 lei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 738, 102 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? Cuantumul garantiei de participare: 80.000 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 ind.1 este 7.991 lei.? Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de data limita primire oferte.? Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederililor art. 86 din H.G. nr. 925/2006:1. un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire. Sau2. ordin de plata: in contul RO71TREZ2365006XXX001026, deschis la Trezoreria Eforie, beneficiar Comuna Topraisar, Cod de Identificare Fiscala 5459919 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. In cazul constituririi garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 8 cap.Formulare sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, dovada constituirii garantiei de participare prin viramentbancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor cu viza Compartimentului Buget-contabilitate din cadrul Primariei Topraisar care sa confirme viramentul.In situatia in care garantia de participare se achita/depune in euro suma stabilita drept garantie de participare se va calcula la cursul euro anterior cu trei zile datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 8 % din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie prin depunerea unor sume in numerar la caseria autoritatii contractante si/sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau prin retineri Statului.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, se aplica reduceri de 50% pentru garantia de buna executie. succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Conform HG 1045/2011 aveti obligatia de a deschide cont la Trezoreria de care apartine.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: - Ofertantul va completa formularulul nr. 2 de la cap. Formulare (Declaratie privind eligibilitatea), in original.Tertii sustinatori vor depune si ei declaratia in original.- Se va atasa cazier fiscal al ofertantului;
- Forma de depunere: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006Cerinta 2: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: -Ofertantul va completa formularulul nr. 3 de la cap. Formulare (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare in vigoare la data dechiderii ofertelor), in original.Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG34/2006, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006Cerinta 3: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta, potrivit Ordinului 314/2010 al presedintelui ANRMAPModalitatea de indeplinire: - Se va atasa Formularul nr. 5 completat (? conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2012), in original. Certificatul se va depune de catre toti asociatii in cazul unei asocieri. In situatia in care reiese ca ofertantul face obiectul punctelor 5, 6, 7, 8 sectiunea II ?a mai sus mentionatului certificat, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 4: Neincadrarea in prevederile art. 46 din OUG 34/2006: Modalitatea de indeplinire: Operatorul economic (ofertant independent sau asociat), trebuie sa completeze si sa prezinte Formularul 4 - in original ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, din Capitolul FORMULARE.Nota: In situatia in care reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 46 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 5: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006.Tertii sustinatori vor depune si ei declaratia in original.Modalitatea de indeplinire: - Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr. 6.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sau implicate in procedura de atribuire sunt: Primar: Dl. Gheorghe Stelian; Presedinte comisie evaluare cu drept de vot / Responsabil cu achizitia publica: D-na ? Aurelia Balanescu. Membrii in comisia de evaluare: Guzga Cristina-cons.jur. secretar comuna; Paraschiv Sofiea-inspector contabilitate, Anghel Stefan-referent superior, Mihalache Camelia-referent superior, membrii rezerva-Botaru Mioara consilier si Paun Vasilica Liliana- inspector. Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Datcu Matei, Ghindeanu Ion, Simion Mircea, Raileanu Doru-Radu, Gani Daniar, Zavelca Ion, Chituc Constantin, Cocef Gheorghe, Axinte Toader, Gheorghe Gabriel, Tarina Florinel-Virgil, Scinteie Vladimir, Paun Nicolae, Puscasu Daniela.Nota: Documentul va fi prezentat de catre tertul sustinator si de catre subcontractant/subcontractanti (daca este cazul).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 6:1. Prezentarea CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Prezentarea CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Modalitatea de indeplinire: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Note: (1) Aceste doua certificate de atestare fiscala vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.(2) Fiecare dintre documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, la care se va alatura traducerea legalizata acestora in limba romana.(4) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.(5) Declaratia initiala pentru indeplinirea criteriilor de calificare prevazute la art. 176-Conform H.G. 834/2009 pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006 actualizata, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o Declaratie pe propria raspundere, (formular nr. 28 semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o Anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.- In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Cerinta 1: Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractului.Modalitatea de indeplinire: Persoanele juridice/fizice romane: 1. CERTIFICAT CONSTATATOR ? obiect de activitate (cod CAEN) ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, Autorizatie de functionare /altele echivalente. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare, structura actionariatului, reprezentant legal);
- obiectul principal si secundare de activitate;
- reprezentantii legali, asociati, actionari;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice/ fizice straine: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse in limba romana de traducator autorizat.Persoanele juridice/fizice straine: 2. Se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la CAP III.2.1.a, III.2.1.b orice document considerat edificator din acest punct de vedere in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, si fiscale sau orice alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva.3. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctul III sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la punctul III se accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.ATENTIE!!!!Toate documentele care vor fi prezentate vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana. Documentele care vor fi prezentate altfel vor fi considerate lipsa.Nota: In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Cifra medie de afaceri globale din ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 8.600.000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in Euro la cursul mediu BNR aferent anilor 2012, 2011 si 2010.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata iin limba romana a documentelor solicitate mai sus.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 2: Prezentare Bilant contabil pe ultimii 3 ani, insotit de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente).Bilanturile aferente ultimilor 3 ani (2010, 2011 si 2012) sau in conditiile in care bilantul corespunzator anului 2012 nu este finalizat, conform termenelor legale, se vor depune si alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 3: In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, se aplica reduceri de 50% pentru nivelul minim al cifrei de afaceri., Cerinta 4: Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conformitate cu prevederile art.186?alin.1 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana- prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180 din OUG 34/2006 si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.a) Operatorii economici?persoane juridice straine pot beneficia de reducerea nivelului minim al cifrei de afaceri, precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta, din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania.b) In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza individual, pentru fiecare membru al asocierii. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM. Reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri nu se va aplica daca unul dintre asociati nu se incadreaza in categoria IMM.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul a executat cel putin: ?o lucrare similara, in ultimii 5 ani, avand ca obiect constructii de drumuri, in valoare de cel putin 4.300.000 lei fara TVA;Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta urmatoarele documente: A. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie/documente constatatoare/recomandari/procese verbale de receptie( prin care sa se confirme executarea de lucrari similare, continand referiri la: beneficiarul contractului; tipul lucrarilor executate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului ) pt cele mai importante lucrari.Forma de depunere a acestor documente: cf art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta contractul de subcontractare sau asociere.Nota: Neindeplinirea cerintelor minime solicitate a fi indeplinite de catre ofertanti, in privinta experientei similare, conduce la descalificarea ofertantuluiVor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care prezinta sau primesc, la solicitarea autoritatii contractante, referinte negative din partea beneficiarilor (autoritati contractante)., Cerinta 2: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- Se vor prezenta documente suport din care sa reiasa ca ofertantul dispune (in dotare proprie, prin contracte sau acorduri de inchiriere, un angajament ferm) cel putin utilajele/echipamentele tehnice precizate, considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari: a) Statie producere mixturi asfaltice (sau contract de furnizare pentru prezentul contract cu o statie de producere mixturi asfaltice);b) Laborator minim gradul II cu profile corespunzatoare pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier;c) Autogreder;d) Placa vibratoare cu motor ardere interna;e) Autocisterna cu dispozitiv de stropire;f) Compactor autopropulsor cu rulouri/(valturi);g) Automacara;h) Incarcator frontal;i) Autogudronator/similar;j) Repartizator finisor mixturi asfaltice motor termic fara palpator;k) Excavator pe senile cu o cupa cu motor termic;l) Compactor static autopropulsor pe pneuri;m)Raspinditor de criblura autopurtat fara motor (eclusiv autovehicol)/ echivalent;n) Buldozer pe senile;o) Macara pe pneuri;p) Perie mecanica pentru curatat fundatii drumuri;q) Cilindru compactor terasamente;r) Autobasculante;s) Trusa tratamente bituminoase/ echivalent: autogudronator/echivalent, raspanditor criblura/echivalent, cilindru compactor pe pneuri);t) Acces la produse de balastiera proprii, sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare (sau angajament de punere la dispozitie);u) Acces la produse de cariera proprii, sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare (sau angajament de punere la dispozitie).- Se va completa Declaratie privind utilajele, de utilaje si mijloace de transport pe care o va intocmi ofertantul trebuie sa fie corelata cu numarul de ore de functionare /cantitatile de materiale transportate din extrasele de utilaje si transporturi.- Ofertantul va asigura (din dotare proprie/inchiriere sau alte forme de contractare) toate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport si materialele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011., Cerinta nr.3Ofertantul va furniza informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta urmatoarele documente: - CV-uri - conform Formular nr. 42 - Model de CV ;, Cerinta nr.4: Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) considerat necesar in executia contractului: - Manager proiect-inginer drumuri- Sef santier-inginer drumuri- Responsabil Tehnic cu Executia- Responsabil CQ-Esponsabili SSM, PSI, PM.Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta urmatoarele documente: - CV-uri - conform Formular nr. 42 - Model de CV ;
- Diplome de studii;
- Atestate, autorizatii, certificate profesionale necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile pe la data limita de depunere a ofertei;
- Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care persoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm etc.);
- Prezentare Declaratie de disponibilitate (formular nr. 37) pentru fiecare dintre specialistii desemnati, in cazul in care acestia sunt angajati ai ofertantului cu timp partial (fractiune de norma), sunt angajati pe perioada determinata sau contract de colaborare, etc., Cerinta nr.5: Ofertantul va furniza informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal considerat necesar in executia efectiva a contractului: - Masinist excavator;
- Masinist autoincarcator;
- Masinist compactor terasamente;
- Sofer autotomacara;
- Sofert autobasculanta;
- Masinist autobasculanta;
- Masinist buldoexcavator;
- Masinist autogreder .Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta urmatoarelor documente: - Diplome de studii, calificari, atestate/similare;
- Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care persoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm etc.);
- Prezentare Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 41- pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 24 si 38, in cazul in care acestia sunt angajati ai ofertantului cu timp partial (fractiune de norma) sau sunt angajati pe perioada determinata., Cerinta nr.6: Informatii privind subcontractantii/asociatii(daca este cazul)Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.- In cazul depunerii unei oferte comune, ofertantii vor prezenta Acordul de asociere ? Formular nr. 26, in care se mentioneaza liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat. Acordul de asociere trebuie sa mentioneze si faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului. Ofertantii asociati vor stipula toate clauzele contractuale care consfintesc intelegerea acestora pentru derularea prezentului contract., Cerinta nr.7: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate., Cerinta nr.8: In cazul in care sustinerea tertului se refera la indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, reflectata prin prezentarea unor liste de servicii/lucrari, atunci angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.prev. art. 180 din OUG 34/2006 si nici in sit. prev. la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.- Se va prezenta un angajament ferm in forma autentica., Cerinta nr.9: In cazul in care sustinerea tertului se refera la resurse precum utilaje, echipamente, personal, care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului.- Prezentarea unui angajament ferm ce trebuie sa prevada care sunt aceste resurse si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului.- Se va prezenta un angajament ferm in forma autentica. STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII - Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent pentru lucrarile ce formeaza obiectul achizitiei (constructie drumuri)., STANDARDE DE PROTECTIE A MEDIULUI - Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management de mediu, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru lucrarile ce formeaza obiectul achizitiei (constructie drumuri)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Punctajul pentru perioada de garantie acordata lucrarii se calculeaza si se acorda astfel: Pentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii ? maxim 60 luni in conformitate cu Clasa tehnica a drumului care va fi dobandita dupa modernizare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 puncte.Pentru perioade de garantie mai mici acordate lucrarii se acorda punctajul astfel: P2 (n) = (perioada de garantie acordata lucrarii din oferta evaluata (n)/ perioada cea mai mare de garantie acordata lucrarii) x20. Perioada de garantie acordata lucrarilor nu va putea fi mai mica de 36 luni calendaristice.Nota: In cazul in care se depun doua sau mai multe oferte care intrunesc punctaj egal si totodata cel mai mare punctaj din totalul punctajelor intrunite de ofertele depuse, departajarea ofertelor (cu punctaj egal) se va face cu raportare la pretul cel mai mic ofertat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2013 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer