Achizitie publica - Modernizarea drumurilor de exploatare agricola in comuna Grecesti, judetul Dolj
Detaliu pentru invitatia numarul 339110
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339110/09.11.2012
Denumire contract: Modernizarea drumurilor de exploatare agricola in comuna Grecesti, judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GRECESTI (CONSILIUL LOCAL GRECESTI)Cod fiscal: 5046750, Adresa: comuna Grecesti, judetul Dolj, Grecesti, Telefon: 0251/445.418, Fax: 0251/445.318
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Grecesti, judetul Dolj, Grecesti, Romania, cod postal: 207330, telefon: +4 0251445418, fax: +4 0251445318, persoana de contact: Corici Marcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Grecesti, Judetul Dolj, Sediu Primarie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea drumurilor de exploatare agricola in comuna Grecesti, judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea drumurilor de exploatare agricolape o lungime de9, 979km.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 902, 702 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da78.000, 00 lei.Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr. RO65TREZ2915006XXX012080, deschis la Trezoreria Craiova, cod fiscal 5046750;
- printr-un instrument de garantare emis: - de catre o societate bancara sau- de catre o societate de asigurari.Documentul se va prezenta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate.Instrumentul trebuie sa prevada conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului ;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 7.682, 7 lei conform art.278?1 lit. b) din OUG nr.34/2006.Modalitate de restituireConform art 88 din H.G 925/2006 reactualizata
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G.nr.925/2006. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretulcontractului fara TVA.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.1.2. Perioada de garantie acordata lucrarilorPerioada de garantie acordata lucrarilor se exprima in luni, si nu poate fi mai mica de 24 luni. Ofertele care contin perioade de garantie mai mica de 24 luni, se vor considera neconforme.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privindneincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006Documente solicitate: ? FORMULAR nr. 1 (din sectiunea FORMULARE).- Cazier judiciar pentru ofertantprezentat in oricare din urmatoarele forme : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Atentie!? In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.? Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.2. Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.Documente solicitate: a. FORMULAR nr. 2 (din sectiunea FORMULARE)b. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;c. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local in luna anterioara celei in care se depune oferta;Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor deplata.Nota: Documentelesolicitate in cadrul acestei sectiuni se vor prezentain oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana (daca este cazul).Atentie!In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.3. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform FORMULAR nr. 3 (din sectiunea FORMULARE)4. Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrulconsiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sauafini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Grecesti, dupa cum urmeaza: 1 Primar: Corici Marcel2. Viceprimar: Iordache George Sorin3. Secretar: Lapadatescu Lola-Victoria4. Contabil: Voinescu Aristica5. C.Arh.: Tutunel Gabriela5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform FORMULAR nr. 10 (din sectiunea FORMULARE) Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.Ofertantul va prezenta :1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii , cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Nota: Documentelesolicitate in cadrul acestei sectiuni se vor prezentain oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Pentru persoane juridice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - (2009, 2010, 2011) - mai mare sauegala cu 7.800.000 lei.Situatiile financiare intocmite la 31.12.2011, in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, Capacitatea ec. si fin. a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva., in conformitate cuprev. din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respectaprev. art. 186, al.(2) din OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Inf. privind capacitatea tehnica: Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 (cinci) ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, va fi insotita de max. 2 contracte de executie lucrari si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie finala - daca a expirat perioadade garantie acordata lucrarilor, prin care se confirma executarea lucrarilor invaloare de minim 3.902.702, 00lei, fara TVA.., Se solicita certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Inf. ref. la stud., pregat. profes.si calif.pers. de conducere, precum si ale pers. respons. pt exec. lucr.. Pers. min. sol.: a)Ing. drumuri- specialist in dom. calitatii , Exp. profesionala specifica: -particip.in calitate de specialist in dom. calitatii in cadrul unui proiect similarb)Resp. tehnic cu exec. atestat MLPAT in dom. drumuri si poduric) Coordonator sanatate si securitate in munca certificat, Exp.profesionala specifica: -part. in calit.de coordonator sanatate si securitate in munca in cadrul unui proiect similarSe sol. pers. de exec. in nr suf. pt indeplin. contr. de achiz pub.Se sol. CV, dipl., certif., atestate, etc., dupa cazPt. pers. de conducere si experti Doc. de confirm. ce tb. prez.: - CV-uri ale pers de conducere si expertilor;
- dipl., certif., atestate-Angaj. de particip. al pers. respons. pt indepl. contr.(daca ofert. nu are angaj.astf. de pers.).Op. ec. clasat pe prim. loc i se va sol. prez. de doc. care sa ateste exp.prez. in CV, Inf. ref. la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari, Inf. privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa osubcontracteze, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conf. cuprevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respectaprev. art. 190, al.(2) din OUG 34/2006. Sistem de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, Sistem de management de mediu ISO 14000 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 10:55