Achizitie publica - Modernizarea drumurilor de exploatare agricola in comuna Corcova
Detaliu pentru invitatia numarul 342240
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342240/31.01.2013
Denumire contract: Modernizarea drumurilor de exploatare agricola in comuna Corcova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Corcova (Primaria Corcova Jud. Mehedinti)Cod fiscal: 4818631, Adresa: Corcova, Corcova, Telefon: 0252383464, Fax: 0252383464
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Corcova, sat Corcova, judetul Mehedinti, Corcova, Romania, cod postal: 217125, telefon: +40 0252383464, fax: +40 0252383464, persoana de contact: Camelia Elena Enescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Corcova, sat Corcova, judetul Mehedinti, Corcova, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea drumurilor de exploatare agricola in comuna Corcova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia lucrarilor de executie pentru obiectivul ?Modernizarea drumurilor de exploatare agricola in comuna Corcova? ? DE- 9 0+000-0+924; DE-10 0+000-3+973; podete tubulare Dn600-5 buc; podet dalt-1 buc; ?anturi, siguranta circulatiei. Valoarea estimata fara TVA este de 2.331.944 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 331, 944 - 2, 559, 452 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 46.000 lei. In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC se va retine contestatorului, caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C., suma de 6.111, 94 lei, calculata conform prevederilor Art.278^1/OUG 34/2006.Data de referinta pentru calcularea echivalentei lei/euro este data publicarii anuntului de participare.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantum.garant.de buna exec.este de 5 % din val.contract.fara TVA.Garant.de buna exec.a contract.se constituie la alegere, confor.art.90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modif.si complet.ulterioare, prin(se alege): -instrument de garantare.sau-retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale.In acest caz contractantul are oblig.de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administr.acestuia, un cont distinct la dispoz.autorit.contractante-Comuna CORCOVA. Suma initiala care se depunde de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contract., fara TVA.Ofertantul declarat ca?tigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie cinform preved art 91-92 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareF 12A2) Declaratii privind calitatea de participant la procedura F 12C3) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F5.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului : Durac Adam ? Primar, Gologan Gheorghe Viceprimar, Coarda George Marian Secretar, Rosu Emanoil consilier juridic, Enescu Camelia Elena Consilier superior, Mindrut Aurica administrator public, Serban Ana referent, Mogosanu Emil Octavian Referent si consilieri responsabili cu aprobarea bugetului si contractelor: Barbu Robert, Bordei Ion, Buse Ilie, Chirculescu Emanoil, Lacatusu Ion, Giubega Ion, Faina Marin, Pitigoi Doina, Punic Benone, Vlad Vicentiu Constantin, Carceanu Petre, Coravu Cornel, Stoica Alina, Ivana Cornel4) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, F 31.5) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare F 12B;6) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;7) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;8) cazier fiscal al persoanei juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.9) cazier judiciar al persoanei juridice, eliberat de Inspectoratul de Politie al Judetului, respectiv Directia Generala de Politie de pe raza careia societatea isi are sediul socialDocumentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Pentru persoane juridice/fizice romane: certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator al ofertantilor, emis de ONRC .Mod de dovedire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului pentru licitatie, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;a. codul unic de inregistrare;b. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);c. structura actionariatului;d. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e. domeniul de activitate principal;f. domeniile de activitate secundare;g. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);h. activitatile autorizateDeclaratie pe propria raspundere care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din lege, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului de executie.Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).9) activitatile autorizateDocumentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertelor, Fisa de experienta similara. Se solicita ca nivel minim: PENTRU EXECUTIA DE LUCRARI - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract similar de executie lucrari, a carui valoarea sa fie cel putin egala cu 2.331.944 lei, exclusiv TVA. Cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Fisele de experienta similara vor fi insotite de documente/certificari/etc provenite de la beneficiarul lucrarilor, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor pentru executie, recomandare din parteabeneficiarului., Declaratie privind resursele umane si structura managementului. Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ala cadrelor de conducere in ultimii trei ani ? Formularul 12I, Pers nec EX-nivel min1 manager de contract ? studii superioare1 sef de sant ing/subing;1 sef pct lucru ing/subing1 resp(RTE)(atest.in vig la data limita depunerii ofertelor);1 resp contr calit drumuri(CQ)1 resp cu controlul tehnic de calitate pt dom produse pentru constructii1 ing/subing topo;1 coordonator securitate si sanatate in munca formarea specifica de Coordonator SSM actualizata la fiecare 3(trei) ani, in conf cu art 59 din HG nr. 300/2006;, 1 resp cu manag. mediului; - (atestat sau decizie interna de numire)Nu se accepta prop de pers de spec care sa ocupe 2 sau m. m. poz din cele ment.Pers.EXEC.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urm docum: acordul pentru participarea la derularea contractului- diplome privind specializ personalului; autorizi/ certific atestare profes; legitimatiile (aflate in termen de valab la data lim de depun oferte) sau, in lipsa acestora, decizii numire pt poz respec si docum de specializ in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare) . cv pers de conducere si de specialitate in orig semnate si datate, Pt.CQ se admite prez.dec.interne de numin f-ctie cf leg in vig. Se accepta prezent angajament particip (cf. prev. art. 188 alin.2 lit. c si alin.3 lit. b din OUG 34/2006), pe langa contracte de munca/etc .Nu se accepta prop de pers de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 80 de puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia : Punctaj = pretul ofertei cu pretul cel mai mic/pretul ofertei luate in calcul x 80 . Oferta castigatoare trebuie sa aiba o valoare egala sau mai mica decat bugetul alocat pentru contract . Daca toate ofertele admisibile depasesc bugetul alocat contractului , procedura de atribuire se anuleaza.
perioada de garantie a lucrarii
20
Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim (20 puncte); b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la punctul a) se acorda punctajul astfel : P garantie (n) = perioada (n) / perioada ofertei care a luat punctajul maxim x 20 puncte . Perioada minima de garantie este de 12 luni , oferta care propune o garantie de buna executie mai mica de 12 luni va fi declarata neconforma , perioada maxima fiind de 48 luni , oferta care propune o garantie de buna executie mai mare de 48 luni nu va fi punctata suplimentar . Perioada de garantie a lucrarii se va exprima in luni calendaristice .
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2013 11:12