Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZAREA DRUMURILOR DE INTERES LOCAL IN COMUNA TELCIU


Detaliu pentru invitatia numarul 327119
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TELCIU
Numar invitatie: 327119/16.05.2012
Denumire contract: MODERNIZAREA DRUMURILOR DE INTERES LOCAL IN COMUNA TELCIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TELCIUCod fiscal: 4512267, Adresa: Telciu , Str. Principala, Nr. 744. B , Jud Bistrita-Nasaud, Telciu, Telefon: 0263/369004, Fax: 0263/369004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Telciu , Str. Principala, Nr. 744. B , Jud Bistrita-Nasaud, Telciu, Romania, cod postal: 427355, telefon: +40 263369004, fax: +40 263369004, persoana de contact: MURESAN SEVER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Telciu, Str. Principala, Nr. 744. B , Jud Bistrita-Nasaud, Telciu, Romania, cod postal: 427355,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREA DRUMURILOR DE INTERES LOCAL IN COMUNA TELCIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin aceste lucrari se doreste modernizarea drumului comunal din localitatea Bichigiu, comuna Telciu. Refacerea drumului comunal va consta in lucrari de fundatie cu piatra sparta, apoi asezarea unui covor asfaltic.
II.1.6) CPV: 14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 002, 727.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In vederea participarii la licitatie, ofertantul va depune o garantie de participare in valoare de 15.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul RO53TREZ1035006XXX000090, deschis la Trezoreria Nasaud. Seprezinta ordinul de plata confirmat debanca emitenta;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea Comunei Telciu.In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie de participare va fi emisa pentru si in numele Liderului Asocierii si se va analiza pentru privire la fiecare membru al asocierii.Garantia pentru participare se pierde de catre ofertant in urmatoarele cazuri: 1 - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2 - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;3 - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.4 - In situatia Art. 278 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90alin. (3)*) din din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractuluiIn cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declara?ie privind neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile ?i completarile ulterioare - Formular 6;In cazul unei asocieri fiecareasociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania: se vor prezenta documete conform Art. 182din OUG nr. 34/2006;
-Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare - Formularul 5;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Prezentarea cazierului fiscal al societatii-Cazier judiciar al operatorului, din care sa reiasa ca administratorii nu au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. Se va prezenta de fiecare asociat in caz de asociere si in conditiile art. 186 alin. (2) si art. 190 alin (2), din OUG 34/2066, (daca este cazul)-Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile ?i completarile ulterioare -Formular 7;Formularul in cauza va fi semnat si de potentialii subcontractanti si de potentialii terti sustinatori.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii, sunt: Muresan Sever, Moldovan Octavian, Bumbu Ioan, Danciu Emilia, Danciu Marius Iulian. Persoanele ce fac parte din comisia de evaluare: Bumbu Ioan, Danciu Marius Iulian, Moldovan Octavian, Chindris Viorel, Chivaru Petru Gheorghe.-Certificat de atestare fiscala eliberat de Min. Finantelor Publice pe raza careia isi are sediul operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Primaria in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 3. -Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economicsi ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic are corespondent in obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pt. Persoane juridice /fizice straine - Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. Si completari ulterioare. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca media cifrei de afaceri globala ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani incheiati sa fie cel putin egala cu 1000000 lei. Se vor prezenta conform art. 185 din OUG 34: Documente doveditoare privind indeplinirea cerintei minime de calificare: media cifrei de afaceri globala ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani incheiati sa fie cel putin egala cu 1.000.000 leiConversia leu-valuta se face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte: Anul 2008, cursul Euro = 3, 6827 LeiAnul 2009, cursul Euro = 4, 2373 LeiAnul 2010, cursul Euro = 4, 2099 LeiAnul 2011, cursul euro = 4, 2379 leiPentru persoanele juridice straine se va prezenta situatia financiara anuala, pe ultimii trei ani incheiati, inregistrata laorganele fiscale competentedin tara de origine insotita de traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus, Identificarea financiara ? Privind contul deschis la Trezorerie, Angajament ferm (daca este cazul) ? in forma autentica (la notar) - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - in care ofertantul trebuie sa prezinte maxim 3 contracte prin care sa faca dovada ca a executatin ultimii 5 ani lucrari similare prezentei achizitii in valoare de minim800.000 lei, fara TVA-Declaratia privind experienta similara - Formularul nr. 12, completat pentru fiecare contract in parte;
-contractele nominalizate ca experienta similara ? in copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul": dupa partile relevante ale contractului., Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati/ subcontractanti, specializarea acestora si valoarea lucrarilor la care se angajeaza, completata de liderul asocierii ? daca este cazul;
-Formular 11 ? daca este cazul, Resurse tehniceOperatorul va face dovada detinerii utilajelor, instalatiilor, echipamentelor, (taloane/ facturi/ contracte de comodat sau de leasing, contracte de inchiriere pe perioada contractului) pentru utilajele si echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului: -Instalatii de preparare mixturi asfaltice cu Raport de Inspectie in stare de functionare amplasata in vecinatatea lucrarilor;
-Repartizator finisor de mixtura asfaltica;
-Cilindri compactori cu Raport de Inspectie;
-Mijloace de transport cu Raport de Inspectie;
-Autogreder cu Raport de Inspectie;
-Incarcator cu o cupa pe pneuri cu Raport de Inspectie;
-Excavator pe senile cu Raport de Inspectie;
-Buldozer cu Raport de Inspectie;
-Incarcator-excavator cu Raport de inspectie.Declaratie pe propria raspundere - Formular 15 - ca are dotarea necesara indeplinirii contractului;, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)1. Completarea si prezentarea Formular 19.2. Acordul de subcontractare ? Formular 24, Acorduri/contracte de asociere- se vor prezenta de catre ofertant? Formular4, in original sau copie legalizata la notar;
-Formular? ?Imputernicire lider asociatie?Se solicita legalizarea asocierii/subcontractarii numai in cazul in care oferta este castigatoare;In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei.Acordul de asociere trebuie sa stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator Standarde de asigurare a calitatiiCertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001:2001 sau echivalent in domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii, in copie conform cu originalul, semnata si stampilata de administratorul firmei., Standarde de protectia mediuluiCertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu in conformitate cu cerintele ISO 14001:2005sau echivalent, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcarea documentelor de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer