Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizarea drumurilor forestiere din comuna Corund, judetul Harghita?


Detaliu pentru invitatia numarul 341914
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Corund
Numar invitatie: 341914/21.01.2013
Denumire contract: ?Modernizarea drumurilor forestieredin comuna Corund, judetul Harghita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CorundCod fiscal: 4246084, Adresa: 537060 CORUND, NR. 589, JUD. HARGHITA, Corund, Telefon: +40 266249101, Fax: +40 266249344
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 537060 CORUND, NR. 589, JUD. HARGHITA, Corund, Romania, cod postal: 537060, telefon: +40 266249101, fax: +40 266249344, persoana de contact: ALBERT VAGASI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: 537060 CORUND, NR. 589, JUD. HARGHITA, Corund, Romania, cod postal: 537060
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizarea drumurilor forestieredin comuna Corund, judetul Harghita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul ?Modernizarea drumurilor forestieredin comuna Corund, judetul Harghita? include modernizarea a 6 drumuri forestiere de maxima importanta din comuna Corund. Lungimea totala a drumurilor propuse pentru modernizare este de 14.257, 00 ml
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 999, 020 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
119.500 lei. Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata, in contul nr. RO82 TREZ 3525 006X XX00 1299, cod fiscal 4246084 deschis la Trezoreria Odorheiu Secuiesc;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pebaza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (Formular 11). Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 8.159, 90 Lei, conform art.278?1 lit. c) din OUG nr.34/2006.Cursul la care se va face echivalenta leu/EUR este cursul BNR din data de 04.01.2013, 1 EUR =4.4251 lei (RON).
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: - instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada cel putin egala cu durata contractului. (Formularul 19).sau- Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului.La prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.b) Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor, inclusiv pentru tert sustinator.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior.Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa situatia , ,obligatiilor scadente? in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3.Cerinta nr.4Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4 .Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Corund, dupa cum urmeaza: 1. KATONA MIHALY -primarul comunei2. RAVASZ FERENC - viceprimarul comunei3. MATE BERTA -secretarul comunei4. MATE KATALIN - contabil sef5. FARKAS- HEGYI DENES - referent urbanism6. MOLNOS ZSUZSANNA ? referent economic7. Fodor Hunor-Attila - consilier local8. Mako; Ferenc - consilier local9. Biro; Lajos - consilier local10. To;falvi Albert - consilier local11. Piros Tamas - consilier local12. Mathe Istvan - consilier local13. Mathe Marton - consilier local14. Gyorfi Jo;zsef -consilier local15. Balazs Istvan-consilier local16. Gyorfi Lajos - consilier local17. Molnos Ferenc - consilier local18. Gabor Rupi - consilier local19. Molnos Marton - consilier local20. So;falvi Arpad- consilier localCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va completa Formular 5Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a uneiasociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane - Cerinte obligatorii: Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului - informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie conform cu originalul sau copie legalizata, din care sa rezulte: - Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte penale si la alte fapte aflate sub incidenta art.21 lit. d)- g) din Legea nr. 26/1990, republicata.In etapa evaluarii, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de la ofertantul clasat pe primul loc, in cazul in care acesta in oferta sa a prezentat documentul in copie conform cu originalul, se va solicita prezentarea acestuia pentru conformitate in original sau in copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceriMedia Cifrei de afaceri care vizeaza activitatea a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari(2010, 2011, 2012), trebuie sa fie mai mare sau egala cu 11.990.000, 00 lei.Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EU comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catreBanca Centrala Europeana. (www.ecb.int), Cerinta nr. 2Documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economicofinanciara de sustinere a executiei lucrarilor. Valoarea disponibilitatii de sustinere a lucrarii va fi de minim 3.999.346, 66 lei si se va asigura pe operioada de 8 luni., Cerinta nr. 3Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic/grupului de operatori economici (dupa caz).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conf. art.186 din OUG nr.34/2006, cu modif. si compl.ult.), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea decare beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm la deschiderea ofertelor al persoanei respective, incheiat in formaautentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Tertul care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea dinprocedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006., In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cuprevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneirespective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Pentru sustinerea nivelului minim al indicatorului cifra de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractual prin implicarea sa directa.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita tertului sustinator, documentele prin care acesta face dovada existentei resurselor pe care le va pune la dispozitie conform angajamentului propus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopulparticiparii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere dinpartea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneirespective. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatiile caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 1Experienta similaraDetinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari similare de drumuri, investitii noi sau modernizare in valoare minima de 5.990.000 lei fara TVA.Dovada experientei similare se va face si prin: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau - lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.In situatia in care experienta specifica a fost dobandita in calitate de subcontractant/asociat se va prezenta contractul de subcontractare/ asociere precum si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor incheiat de catre contractantul general., Recomandarea daca este obtinuta de la contractantul general va avea viza beneficiarului lucrarilor (autoritatea contractanta. Pentru confirmarea indeplinirii cerintei se va avea in vedere un contract executat si finalizat in ultimii 5 ani (se va raporta valabilitatea la data limita de depunere a ofertelor).Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, va fii insotita de: copii dupa certificate/ documente care sa confirme executia lucrarilor respective, certificari de buna executie de la beneficiar pentru cele mai importante lucrari. Certificarile vor indica lucrarile, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere in ultimii 3 anib) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, ,Cerinta nr. 2.1 Personalul minim propus pentru executie : A. Personal responsabil de indeplinirea contractului: - Sef de santier, inginer cu studii de lunga durata, in domeniul constructii dedrumuri si poduri, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- sef de punct de lucru, diploma de inginer cu studii de lunga durata, indomeniul constructii de drumuri si poduri, cu experienta profesionala inconstructii de infrastructura de transport rutier dovedita prin participarea lacel putin un proiect similar- un Responsabil cu controlul calitatii;
- un Responsabil tehnic cu executia;
- un Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca;
- un Inginer specialitatea topografie/geodezie, Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.Pe langa formularele precizate mai sus se vor depune si- CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original.- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecareipersoane pentru participarea in contract;
- copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate;
- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract.- Decizie de numire pentru Responsabilul cu controlul calitatii, se va raporta valabilitatea la data limita de depunere a ofertelor;
- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Responsabilul Tehnic cu Executia, in domeniul lucrarilor de drumuri, Cerinta nr. 2.2.Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate inproiect.B. Personal de executie de specialitateSe va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza - anexa 2 la Formularul 8, Cerinta nr. 3.Informatii despre dotarile specifice: Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: - statie de betoanePentru statia de betoane se va prezenta adresa unde este amplasata statia de betoane. In cazul in care nu detine in proprietate o astfel de statie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de beton de ciment necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare.Asigurarea cantitatilor de beton de ciment va fi demonstrata prin: posibil acord pentru livrarea cantitatilor solicitate, incheiat cu un producator de betoane; prin contract de inchiriere sau concesiune a unei statii; prin faptul ca ofertantul detine in proprietate o statie de betoane., - laborator gradul II autorizat I.S.C. sau contract cu un laborator gradul II, autorizat ISC.Se accepta si prezentarea unui contract de colaborarea sau prezentarea unui angajament de colaborare, urmand ca ofertantului declarat castigator sa i se solicite prezentarea documentelor justificative respective in acestsens.Ofertantii vor face dovada accesului la produse de balastiera si cariera, din exploatari autorizate.Ofertantii vor face dovada accesului la produse de balastiera, din exploatari autorizate (cu toate avizele si autorizatiile prevazute de legislatie, valabile la data stabilita pentru depunerea ofertei - permis de exploatare, autorizatie de gospodarire a apelor, autorizatia de mediu).Ofertantii vor face dovada accesului la produse de cariera, din exploatari autorizate (cu toate avizele si autorizatiile prevazute de legislatie, valabile la data stabilita pentru depunerea ofertei - permis de exploatare, autorizatia de mediu)., In cazul in care nu detine in proprietate o astfel de statie, ofertantul trebuiesa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de agregate necesare, inconditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare.Asigurarea cantitatilor de agregate va fi demonstrata prin: posibil acordpentru livrarea cantitatilor solicitate, incheiat cu un producator de agregate.In cazul in care nu detine in proprietate o astfel de cariera, ofertantultrebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de macadamnecesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare.Asigurarea cantitatilor de agregate de cariera fi demonstrata prin: posibil acord pentru livrarea cantitatilor solicitate, incheiat cu un producator de agregate de cariera., Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarele utilaje si echipamente: - buldoexcavator- Buldozer- excavator- autogreder- cisterna- cilindru compactor- cilindru terasamente- autogudronator- autobasculante, autobetoniere- Repartizator finisor asfalt, - Cilindru compactor pt asfaltPentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate respectiv facturi, contracte de leasing sau certificate de inmatriculare, iar pentru cele asigurate de la terti se vorprezenta documentele privind inchirierea ? in copie.Referitor la detinerea a statiei de betoane si accesul la produse de balastiera, pe langa variantele mentionate, se permite si prezentarea unui angajament al ofertantului privind asigurarea cantitatilor necesare, urmandca ofertantului declarat castigator sa i se solicite prezentarea documentelorjustificative respective in acest sens., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii / asociatii / furnizoriiSe va prezenta - formularul 11, anexa la formularul 11 si acordul desubcontractare (formularul D3.1).Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de aprezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vorindeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe careacesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora., In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere (formularul D3), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numeleAsocierii pentru indeplinirea contractului.In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea siinregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinteprivind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Liderul partenerului va desemna Seful punctului de lucru, care va fi selectat din randul personalului sau. Cerinta nr. 1Informatii privind standardele de asigurare a calitatii. Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat inconformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniile de activitate al contractului? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie( proiectare si executie) precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalentSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie ( proiectare si executie) precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata dereprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Propunere financiara P 1 = (pret minim / pret ofertat X 60 puncte), in care : ? pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 60 de puncte; ? pret ofertat este pretul ofertei evaluate.
Durata de garantie acordata lucrarilor
40
Descriere: Durata de garantie acordata lucrarilor (luni) P2 = (g ofertat / g max X 40 puncte), in care : ? g maxim este durata de garantie cea mai mare, din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 40 de puncte; ? g ofertat este durata de garantie a ofertei evaluate. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 24 luni, iar durata maxima este de 60 luni. Peste durata maxima, oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se va obtine in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro, aceasta fiind atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.01.2013 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer