Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizarea drumurilor forestiere din comuna Corund, judetul Harghita?


Detaliu pentru invitatia numarul 344093
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Corund
Numar invitatie: 344093/20.03.2013
Denumire contract: ?Modernizarea drumurilor forestiere din comuna Corund, judetul Harghita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CorundCod fiscal: 4246084, Adresa: 537060 CORUND, NR. 589, JUD. HARGHITA, Corund, Telefon: +40 266249101, Fax: +40 266249344
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 537060 CORUND, NR. 589, JUD. HARGHITA, Corund, Romania, cod postal: 537060, telefon: +40 266249101, fax: +40 266249344, persoana de contact: ALBERT VAGASI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: 537060 CORUND, NR. 589, JUD. HARGHITA, Corund, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizarea drumurilor forestiere din comuna Corund, judetul Harghita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul ?Modernizarea drumurilor forestiere din comuna Corund, judetul Harghita? include modernizarea a 6 drumuri forestiere de maxima importanta din comuna Corund. Lungimea totala a drumurilor propuse pentru modernizare este de 14.257, 00 ml
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 999, 020 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
119.500 lei. Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata, in contul nr. RO82 TREZ 3525 006X XX00 1299, cod fiscal 4246084 deschis la Trezoreria Odorheiu Secuiesc;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pebaza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (Formular 11). Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 8.159, 90 Lei, conform art.278?1 lit. c) din OUG nr.34/2006.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare. In acest caz, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze Declaratie privind incadrarea in categoria IMM.Nota: Echivalenta garantiei de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: - instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada cel putin egala cu durata contractului. (Formularul 19).sau- Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului.La prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.Garantia de buna executie se va consititui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA pentru IMM-uri.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta urmatoarele documente: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 - prezentare Formular nr. 1 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2. Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 ? Prezentare Formular nr. 2 ? in original.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economicicare depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Tertul sustinator trebuie sa dovedeasca neincadrarea in lit. a), c1) si d) ale art.181 din OUG 34/2006. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare4. Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Aceasta conditie este considerata indeplinita in situatia in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Ofertantii din a carorcertificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.5. Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte document echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele deatestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Aceasta conditie este considerata indeplinita in situatia in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, vor fi exclusi din procedura de achizitie.6. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3.7. Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul este obligat sa prezinte acest formular.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Corund, dupa cum urmeaza: 1. KATONA MIHALY -primarul comunei2. RAVASZ FERENC - viceprimarul comunei3. MATE BERTA -secretarul comunei4. MATE KATALIN - contabil sef5. FARKAS- HEGYI DENES - referent urbanism6. MOLNOS ZSUZSANNA ? referent economic7. Fodor Hunor-Attila - consilier local8. Mako; Ferenc - consilier local9. Biro; Lajos - consilier local10. To;falvi Albert - consilier local11. Piros Tamas - consilier local12. Mathe Istvan - consilier local13. Mathe Marton - consilier local14. Gyorfi Jo;zsef -consilier local15. Balazs Istvan-consilier local16. Gyorfi Lajos - consilier local17. Molnos Ferenc - consilier local18. Gabor Rupi - consilier local19. Molnos Marton - consilier local20. So;falvi Arpad- consilier local8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va completa Formular 5Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane - Cerinte obligatorii: Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului - informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunerea ofertelor, in original, copie conform cu originalul sau copie legalizata, din care sa rezulte: - Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;In etapa evaluarii, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de la ofertantul clasat pe primul loc, in cazul in care acesta in oferta sa a prezentat documentul in copie conform cu originalul, se va solicita prezentarea acestuia pentru conformitate in original sau in copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri in domeniul care face obiectul prezentului contract.Media Cifrei de afaceri care vizeaza activitatea a ofertantului pe ultimii 3 anifinanciari (2010, 2011, 2012), trebuie sa fie mai mare sau egala cu 11.990.000, 00 lei.Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anualede schimb LEI/EU comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int)pentru anii respectivi.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int), Cerinta nr. 2Documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economicofinanciara de sustinere a executiei lucrarilor. Valoareadisponibilitatii de sustinere a lucrarii va fi de minim 3.999.346, 66 lei si se vaasigura pe o perioada de 8 luni., Cerinta nr. 3Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic/grupului de operatori economici (dupa caz).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinereaacordata de catre o alta persoana (conf. art.186 din OUG nr.34/2006, cu modif. si compl.ult.), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm la deschiderea ofertelor al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Tertul care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006., In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cuprevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneirespective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiilecare determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare., Pentru sustinerea nivelului minim al indicatorului cifra de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in carecontractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractual prin implicarea sa directa.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita tertului sustinator, documentele prin care acesta face dovada existentei resurselor pe care le va pune la dispozitie conform angajamentului propus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere dinpartea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneirespective. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 1Experienta similaraDetinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari similare de drumuri, investitii noi sau modernizare in valoare minima de 5.990.000 lei fara TVA.Dovada experientei similare se va face si prin: - lucrari receptionate partialsau- lucrari receptionateIn situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Este lasat la latitudinea ofertantilor documentul/documentele prezentat/e pentru probarea cerintei, cu conditia ca acestea cuprind informatiile prevazute la art 188, alin 3, lit a /OUG34/2006, Cerinta nr. 2
Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.
a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 anib) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea
personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor., Cerinta nr. 2.1 Personalul minim propus pentru executie :
A. Personal responsabil de indeplinirea contractului:
- Sef de santier, inginer cu studii, in domeniul constructii de drumuri si poduri, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- sef de punct de lucru, inginer cu studiiin domeniul constructii de drumuri si poduri, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar
- un Responsabil cu controlul calitatii;
- un Responsabil tehnic cu executia;
- un Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca; studii: formare specifica de coordonator in materie de securitate si sanatate actualizata la fiecare 3 ani in conformitate cu prevederile art. 59 din HG nr. 300/2006.
- un Inginer specialitatea topografie /geodezie
Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.
Pentru functiile de mai sus se vor depune:
- CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original.
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;
- copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate;
- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract.
- Decizie de numire pentru Responsabilul cu controlul calitatii, se va raporta
valabilitatea la data limita de depunere a ofertelor;
- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Responsabilul Tehnic cu Executia, in domeniul lucrarilor de drumuri
- pentru coordonator SSM se va prezenta document din care sa rezulte ca a absolvit/ participat la un curs / program de formare specifica de coordomnator in materie de securitate si sanatate in munca.
Se vor prezenta copii dupa diplome de ablovire, autorizatii, contracte de munca/ colaborare, decizii de numire, Cerinta nr. 2.2.Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.
B. Personal de executie de specialitateSe va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe specializari,
conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza - anexa 2 la Formularul 8, Cerinta nr. 3.
Informatii despre dotarile specifice:
Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice:
- statie de betoane
In cazul in care nu detine in proprietate o astfel de statie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de beton de ciment necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in
vigoare.Asigurarea cantitatilor de beton de ciment va fi demonstrata prin: posibil acord pentru livrarea cantitatilor solicitate, incheiat cu un producator de betoane; prin contract de inchiriere sau concesiune a unei statii; prin faptul ca ofertantul detine in proprietate o statie de betoane., - laborator gradul IIsau contract cu un laborator gradul II.
Se accepta si prezentarea unui contract de colaborarea sau prezentarea unui angajament de colaborare, urmand ca ofertantului declarat castigator sa i se solicite prezentarea documentelor justificative respective in acest sens.
Ofertantii vor face dovada accesului la produse de balastiera si cariera., In cazul in care nu detine in proprietate o astfel de statie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de agregate necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare.Asigurarea cantitatilor de agregate va fi demonstrata prin: posibil acord pentru livrarea cantitatilor solicitate, incheiat cu un producator de agregate.In cazul in care nu detine in proprietate o astfel de cariera, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de macadam necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare.Asigurarea cantitatilor de agregate de cariera fi demonstrata prin: posibil
acord pentru livrarea cantitatilor solicitate, incheiat cu un producator de
agregate de cariera., Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarele utilaje si echipamente: - buldoexcavator- Buldozer- excavator- autogreder- cisterna- cilindru compactor- cilindru terasamente- autogudronator- autobasculante, autobetoniere- Repartizator finisor asfalt, - Cilindru compactor pt asfaltPentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietateiar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea ? in copie.Referitor la detinerea a statiei de betoane si accesul la produse de balastiera, pe langa variantele mentionate, se permite si prezentarea unui angajament al ofertantului privind asigurarea cantitatilor necesare, urmand ca ofertantului declarat castigator sa i se solicite prezentarea documentelorjustificative respective in acest sens., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii / asociatiiSe va prezenta - formularul 11, anexa la formularul 11 si acordul de subcontractare (formularul D3.1).Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora., In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere (formularul D3), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnareacontractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numeleAsocierii pentru indeplinirea contractului.In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinteprivind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Liderul partenerului va desemna Seful punctului de lucru, care va fi selectatdin randul personalului sau., Valabilitatea tuturor documentelor de calificare se va raporta la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Cerinta nr. 1Informatii privind standardele de asigurare a calitatii. Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat inconformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform culegislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privindcertificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul prezentei proceduri precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor. Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Sunt admise standarde echivalente celor mentionate anterior, cu indeplinirea conditiei privind dovedirea asigurarii lor la un nivel corespunzator. Nu se admit ofertantii care la data depunerii ofertelor au aceste certificate in curs de implementare., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent - pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul prezentei proceduri precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Propunere financiara P 1 = (pret minim / pret ofertat X 60 puncte), in care : ? pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 60 de puncte; ? pret ofertat este pretul ofertei evaluate.
Durata de garantie acordata lucrarilor
40
Descriere: Descriere: Durata de garantie acordata lucrarilor (luni) P2 = (g ofertat / g max X 40 puncte), in care : ? g maxim este durata de garantie cea mai mare, din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 40 de puncte; ? g ofertat este durata de garantie a ofertei evaluate. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 24 luni, iar durata maxima este de 60 luni. Peste durata maxima, oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2013 17:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer