Achizitie publica - Modernizarea drumurilor forestiere FE011 ?Tolgyes ? Szaldobos? si FE029 ?Kovacsok?, com. Bradut
Detaliu pentru invitatia numarul 320920
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320920/28.02.2012
Denumire contract: Modernizarea drumurilor forestiere FE011 ?Tolgyes ? Szaldobos? si FE029 ?Kovacsok?, com. Bradut
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRADUTCod fiscal: 4404400, Adresa: COM. BRADUT, SAT. BRADUT, NR. 171, JUD. COVASNA, Bradut, Telefon: 0040-267-377222, Fax: 0040-267-377222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. BRADUT, SAT. BRADUT, NR. 171, JUD. COVASNA, Bradut, Romania, cod postal: 527055, telefon: +40 267377222, fax: +40 267377222, persoana de contact: DENES BALAZSI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COM. BRADUT, SAT. BRADUT, NR. 171, JUD. COVASNA, Bradut, Romania, cod postal: 527055, telefon: +40 267377222, fax: +40 267377222, persoana de contact: DENES BALAZSI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea drumurilor forestiere FE011 ?Tolgyes ? Szaldobos? si FE029 ?Kovacsok?, com. Bradut
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste achizitionarea lucrarilor de executie aferente proiectului ?Modernizarea drumurilor forestiere FE011 ?Tolgyes ? Szaldobos? si FE029 ?Kovacsok?, com. Bradut, jud. Covasna?.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 846, 410 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 62.000 RON, cu valabilitatea minim egala cu durata de valabilitate a ofertei, incepand de la data depunerii acestora. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de buna executie conforma cu art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitati de participare la licitatie1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Subcontractantul nu este considerat partener.Documente solicitate: Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitateasi/sau prezentarea Cazierului judiciar /certificat echivalent. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Documente solicitate: 1. Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul;2. Completare si prezentare Formular nr. 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura.3. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;4. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similaral unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;5. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular nr. 21).Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificat prin Legea Nr. 279 din 7 decembrie 2011. Se va prezenta si de catre subcontractant si/sau tertul sustinator, daca este cazul. Persoane cu drept de decizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: Balazsi Denes, primar, Kolumban Sandor, viceprimar, Kolumban Erika, referent, Varga Annamaria, inspector. Cerinte obligatorii: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire, emis cu max. 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor.Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de lucrari.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu oroginalul?.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.Documentele solicitate in sectiunile anterioare vor fi depuse in original copie legalizata sau copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (respectiv 2008, 2009 si 2010) va fi mai mare decat 11.690.000 RON, (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). In cazul in care ofertantul a depus bilantul pentru anul 2011, media se va calcula pentru anii 2009, 2010, 2011., Capaciatea de sustinere financiara a lucrarii: Ofertantul va face dovada ca dispune la data deschiderii ofertei pe perioada executarii contractului de 40% din valoarea estimata a contractului fara TVA. Se va prezenta o dovada de la banca (declaratie bancara) privind disponibilitatile financiare din care sa rezulte o capacitate de sustinerefinanciara a ofertantului care asigura prefinantarea, din fonduri proprii a lucrarii pana la limita de minim 2.338.564 RON pe intreaga durata de executie a lucrarii propusa de catre ofertant.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completarea si prezentarea formularului 12F -Lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani. Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demostreze ca in ultimii 5 ani (raportati la data depunerii ofertelor) a/au executat cel putin cate un contract similar cu investitia ofertata. Se vor prezenta lucrari similare a caror valoare insumata sa fie de minim 5.845.000 RON (se va lua in considerare valoarea finala a lucrarilor, prin insumarea contractului initial si a actelor aditionale subsecvente, valoare care trebuie precizata si in procesul verbal la terminarea lucrarilor). Se vor considera lucrari similare lucrarile de infiintare, reabilitare, modernizare de drumuri forestiere. Documente justificative: Contractele de executie lucrari (pagini relevante); Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor/receptie finala; Recomandari semnate de beneficiar, in conformitate cuFormularul nr. 22 din Sectiunea Formulare., Completarea si prezentarea formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Se vor asigura utilajele: 1. Cilindru compactor terasamente (lis-cauciuc) ? 2 buc.;2. Autogreder ? 1 buc.;3. Autocisterna ? 1 buc.;4. Autobasculanta de 20t ? 6 buc. Tonajul autocamioanelor este limitat de capacitatea portanta a podurilor din satele Filia si Doboseni.5. Autobetoniera ? 2 buc.6. Excavator pe pneuri ? 2 buc.;7. Buldoexcavator ? 1 buc.;8. Statie de betoane, cu autorizatiile solicitate de prevederile legale in vigoare, (minim 1, iar capacitatea corelatacucantitateasolicitata prin PT).9. Incarcator frontal pe pneuri ? min. 210. Statie de asfalt, (minim 1, iar capacitatea corelata cu cantitatea solicitata prin PT)11. Linie de asternere asfalt, formata din: repartizator asfalt 1 buc., cilindru compactor 2 buc.12. Laboratoare autorizate minim gradul II., Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pentrupersonalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului; - Persoanele cheie responsabile de indeplinirea contractului sunt acele persoane care vor avea un rol esential in realizarea lucrarilor de constructii de drumuri, solicitate prin specificatiile tehnice.Cerinte minime: - Responsabil tehnic cu executia, (RTE) cel putin 1 persoana autorizata pentru lucrari de drumuri, cu o experienta profesionala de minimum 5 ani.- Manager de proiect, inginer specializarea CFDP, 1 persoana.- Sef santier, inginer specializarea CFDP, 1 persoana.- Inginer topometrist, cel putin 1 persoana.- personal de executie angajat, corelat cu durata de executie si capacitatea tehnica propusa., Completarea si prezentarea formularului 12G cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora. Standarde de asigurare a calitatii. Sistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO9001: sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari de drumuri., Standarde de protectia mediuluiSistemul de Management de Mediu : Certificat ISO14001: sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari de drumuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 50 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 50 Oferta castigatoare trebuie sa aiba o valoare egala sau mai mica decat bugetul alocat pentru contract. Daca toate ofertele admisibile depasesc bugetul alocat contractului, procedura de atribuire se anuleaza.
Durata de executie
20
Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mica obtine 20 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = durata ofertei cea mai mica/durata ofertei luate in calcul X 20. Durata de executie se va exprima in luni calendaristice. Ofertele cu o durata de executie peste 18 luni vor fi declarate neconforme. ofertele cu o durata de executie mai mica de 9 luni vor fi considerate nerealiste si vor fi declarate neconforme.
Perioada de garantie a lucrarii
20
Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim (20 puncte);b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = ((perioada (n) ? 2) / 3)) x punctajul maxim acordat;Perioada de garantie a lucrarii se va exprima in ani. Formula a fost stabilita astfel, incat oferta admisibila cu o Perioada de garantie a lucrarii de 2 (doi) ani va primi ?zero? puncte, iar oferta cu o Perioada de garantie a lucrarii de 5 (cinci) ani inclusiv, va primi punctajul maxim. Ofertele cu perioada de garantie intre 2 si 5 ani primesc punctajul proportional cu perioada de garantie ofertata. Perioada minima de garantie admisibila este de 2 ani. Pentru o perioada de garantie peste 5 ani nu se va acorda punctaj suplimentar.
Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie
10
Descriere: Oferta admisibila cu durata de interventie cea mai mica obtine 10 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = timpul de mobilizare cel mai mic/timpul de mobilizare al ofertei luate in calcul X 10 Timpul de mobilzare se considera timpul scurs de la momentul notificarii defectiunii si momentul in care in care ajunge la fata locului si constata defectiunea. Nu se include perioada de remediere, care nu poate fi estimata la data derularii procedurii. Se va exprima in ore.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare de pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 16:02