Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea infrastructurii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Petresti , judetul Dambovita?


Detaliu pentru invitatia numarul 349091
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Petresti
Numar invitatie: 349091/25.06.2013
Denumire contract: Modernizarea infrastructuriide acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comuneiPetresti , judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna PetrestiCod fiscal: 4449410, Adresa: Str. Principala; Nr. 1, Petresti, Telefon: 0245730084, Fax: 0245730100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala; Nr. 1, Petresti, Romania, cod postal: 137350, telefon: +40 245730084, fax: +40 245730100, persoana de contact: Primaria Petresti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala; Nr. 1, Petresti, Romania, cod postal: 137350, telefon: +40 245730084, fax: +40 245730100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea infrastructuriide acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comuneiPetresti , judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale, pentru obiectivul de investitii ?Modernizarea infrastructuriide acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Petresti, judetul Dambovita?: ? drumurile de exploatare care fac obiectul investitiei se grupeaza in trei trasee: traseu 1-DE 304, DE 314, DE 309/1, DE 324 cu o lungime totala de 2449 m, traseu 2- DE 939 si DE 558 in lungime totala de 2546m sitraseu 3- DE 890/1 in lungime de 1311m.Toate cele trei trasee insumeaza 6306m. Aceste drumuri descriu un traseu de ocolire al comunei Petresti, formand o ruta alternativa pentru traficul rutier de pe DN 61.Nota: Nu se accepta oferte partiale ale proiectuluiCantitatea totala sau domeniul (inclusiv, dupa caz, toate loturile si toate optiunile): Lungimea drumurilor comunale propuse spre reabilitare este de 6.306 m.Dupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 1.870.976Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬RONDin care valoarea estimata la executia lucrarii: 1.663.516 RON fara TVAValoare estimata pentru organizare de santier: 33.368 RON fara TVAValoare estimata pentru diverse si neprevazute: 174.092 RON fara TVAsau intervalul: intre _______________ si _______________Moneda: __________Nota: Sumelemaxime disponibile prevazute in bugetul indicativ aprobat nu pot fi depasite de ofertanti in ofertele financiare depuse.Depasirea acestor sume va conduce la declararea ofertei ca inacceptabila, in conformitate cu Art.36 alin.1 lit.e) din HG nr.925/2006.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 870, 976 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip.- 33.000 lei.Mod. de constit. acceptate: 1.Scris.de garantie bancara, in original, in fav. Autoritatiicontractante, pt. val. de 33.000 RON si un termen de valab. de min. 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor (Form. 19 ). 2. ordin de plata in contul RO78TREZ2735006XXX000061 deschis la Trez. Gaesti benef. ComunaPetresti, confirmat de catre banca pana la data limita de primire a ofertelor3. orice alta modalitate, conf. legislatiei in vigoare.In cazul asocierii gar. de particip. poate fi constituita de catre unul sau mai multi asoc.Gar. de particip. nu poate sa fie constit. de catre subcontract.Ofertantii pot constit. gar. de particip. conf. art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stim.IMM, in aceasta sit. au oblig. de a face dovada ca reprez. IMM, conf. Se va atasa Form.20completat.In cazul asocierii, este necesar ca toti asoc. sa faca dovada ca reprez.IMM.Modalitatea de restituire a gar. de particip.: conf. art. 88 al HG nr. 925/2006.Ofertele depuseneinsotite de dovada constituirii gar. de particip. vor fi respinse conf. art. 33 alin (3)lit b) din HG nr. 925/2006.NOTA: Pt.pers.juridice straine- garantia bancara, se va prezenta in original sitraducerea autoriz. in lb rom. Conf. art. 87 alin.1 din HG nr. 925/2006 si HG 76/2010, ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va retine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
a) 10% din valoarea contr. de lucr. (excl. TVA).Modalitati de constituire: 1.prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigatorla o unitate a TrezorerieiStatului conf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 modif. prin HG.1045/2011.2. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 din H.G. 925/2006.b) ACva restitui gar. de buna executie cf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.NOTA: IMM beneficiazade reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1A.1) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa: Formularul 1 ? Declaratie privind eligibilitatea completat.B.1.b) Se va atasa de catre fiecare operator economic participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri) certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice, valabil la data limita de depunere aofertelor.B.1.c) Se va atasa cazierul judiciar al reprezentantilor legali (administratori) ai fiecarui operator economic participant la procedura, ? independent, lider al unei asocieri, membru al unei asocieri.Cerinta nr.2A.2) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006NOTA: 1. Certificatele de taxe si impozite locale eliberate de APL se vor prezenta pentru sediile si punctele de lucru implicate in derularea contractuluiModalitatea de indeplinireB.2.a) Se va atasa: Formularul nr. 2 ? Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din OUG nr. 34/2006, B.2.b.I) Persoanelejuridiceromane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederilelegale in vigoare in Romania.Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.B.2.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa certificat/document eliberat de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operatoreconomicsi-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Din respectivele certificatede atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa achitarea obligatiilor exigibile la ultimul termen de plata prevazut in legislatia tarii unde respectiva persoana juridica isi are sediul principal.Documentele se vor atasa in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr.3A.3) Operatoriieconomici vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinireB.3) Se va atasa de catre toti operatoriieconomici participanti la procedura: Formularul nr. 3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Cerinta nr.4A.4) Operatoriieconomici trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din OUG 34/2006(evitarea conflictului de interese).Nota: Persoanele care detin functie de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt : -Primar ? Andrei Lucian DanielMembrii comisiei de evaluare: - Secretar: Zamfirescu Mihaela- Contabil Stanescu Daniela- Insp. Gherghiceanu Razvan- Membrii Consiliului Local: Ban Constantin, Constantin Nicolae, Dumitru Liliana, Georgescu Gheorghe, Gheorghe Dorinel, Ilie Dumitru, Ilie Gheorghe Iulian, Ion Constantin, Marin Florin, Marin Nicolae, Radu Cristina, Ena Nicu, Stan Viorica, Stanculeanu Lucian siTrifu Ana MariaModalitatea de indeplinireB.4) Se va completa Formularul nr. 4 ? Declaratie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006Cerinta nr.5A.5) Operatoriieconomici trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la proceduraModalitatea de indeplinireB.5) Se va atasa Formularul nr. 5 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneA.1.a) Se va atasa copie cu mentiunea , ,conform cu originalul? dupa Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.A.1.b) informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straineA.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistratiA.2.a) Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.A.2.b) Se vor atasa documentele relevante, echivalente celor solicitate persoanelor juridice / fizice romane si in traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte capacitatea persoanei juridice / fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul este stabilit/ are sediul principal.NOTA: Autoritatea contractantaisis rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1A.1) Cifra de afaceri anuala medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 3.300.000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in EURO la cursul BCE valabil pentru data de 28.03.2012 (pentru persoanele juridice straine) (1 euro = 4, 3733 lei), Cerinta nr. 2A.2) Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au capacitatea financiara sa execute lucrarile ce urmeaza a fi contractate.Astfel operatorul economic trebuie sa faca dovada ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la/sau are disponibile resurse financiare reale, negrevate de datorii / acces la o linie de credit/ depozite bancare suficiente, de minim 560.000 leipentru a realiza cash ? flow-ul de executie a lucrarii pentru primele 2 luni de la data ordinului de incepere a lucrarilor.NOTA: - Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1A.1) Op. econ. trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat si finalizat cel putin un contract de lucrari similare de o valoare cumulata de min.1.600.000 lei (fara TVA)sau echiv.in EURO la cursul BCE val.la 28.03.2012Pentru demonstrarea experientei similare, ofertantul va prezenta: o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document(contract(e)/proces(e) verbal(e) de receptie etc.) prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoarede min. 1.600.000 lei (fara TVA).Nota: pentru sintagma ?contract finalizat? se va avea in vedere prev. art. 14 alin.(1) din Ord. 509/2011-? Prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se intelege: ? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala?B.1.a) Se va atasa Form.7 si anexaB.1.b) Se va atasa Form.7aCapacit.tehn/ prof. poate fi sustinuta si de tert.In acest sens, se va atasaForm. 34 - 36 (Anexele 20-22) ? in forma autenticaTertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din proceduraconf. art.180, art. 181 lit.a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006. De asemenea tertul sustinator trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)., Cerinta nr. 2A.2) Ofertantulva dovedi ca are in proprietate/ dispune de echipamentele, utilajele mentionatein Formularul 8- Excavator- Buldoexcavator- Autogreder- Buldozer pe senile- Freza rutiera- Vibrator de interior pentru beton actionat electric- Compactor autopropulsat cu rulouri (valturi)- Compactor static autopropulsat, cu rulouri(valturi)- Compactor static autopropulsat pe pneuri- Repartizator finisor mixturi asfaltice motor termic fara palpator- Autobasculanta- Autogudronator- Autocisterna cu dispozitiv de strop cu m.a.j.- Macara pe senile- Incarcator frontal pe senile- Statie totala- Instalatie preparat mixturi asfaltice- Statie de betoane- Statie de sortare agregate.2.a)Se vor atasa Formularul nr.8B.2.b) Pentru utilajele / echipamentele / autovehicule declarate in Formularele nr.8 ca fiind ?in proprietate?, se vor atasa extrase din listele de inventar sau facturi sau contracte de vanzare ? cumparare din care sa rezulte dreptul de proprietate asupra acestora.B.2.c) Pentru utilajele/echipamente declarate in Formularul nr.8 ca fiind ?in chirie? se vor atasa extrase din listele de inventar ale locatorilor sau copii dupa contracte de inchiriere, leasing, etc. din care sa rezulte dreptul de folosinta a operatorului economic asupra utilajelor/ echipamentelor / autovehiculelor respective ., Cerinta nr. 3A.3. Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cuprinzand lucrarile pe care le are in desfasurare.Se va completa Formularul nr. 9., Cerinta nr. 4A.1) Ofertantul trebuie sa dispuna de resurse umane necesare indeplinirii contractului: -1 sef santier - 1 sef santier - studii superioare ?specializarea drumuri si poduri- cu experienta in cel putin un proiect similar ? Dovada experientei profesionale se va face cu decizii de numire/orice alte documente eliberate de firma care a executat lucrarea la care a participat persoana respectiva, lucrare mentionata in CV-ul acesteia, recomandare. Dovada relatiei contractuale cu ofertantul se va face cu: contract individual de munca sau contract de prestari servicii sau angajament de participare conf. art.188 alin 3 lit.b) din OUG 34/2006, etc.Dovada pregatirii profesionale se va face cu diploma de studii.-1 responsabil SSM- Dovada experientei profesionale se va face cu decizii de numire/orice alte documente eliberate de firma care a executat lucrarea la care a participat persoana respectiva, lucrare mentionata in CV-ul acesteia, recomandare.Dovada pregatirii profesionale se va face certificat absolvire cursuri SSM. Dovada relatiei contractuale cu ofertantul se va face cu: contract individual de munca sau contract de prestari servicii sau angajament de participare conf. art.188 alin 3 lit.b) din OUG 34/2006, etc.- 1 RTE in domeniul constructiei de drumuri si poduri, studii superioare tehnice - Dovada experientei profesionale se va face cu decizii de numire/orice alte documente eliberate de firma care a executat lucrarea la care a participat persoana respectiva, lucrare mentionata in CV-ul acesteia, recomandare.Dovada pregatirii profesionale se va face cu certificat atestare RTE in domeniul care face obiectul contractului. Dovada relatiei contractuale cu ofertantul se va face cu: contract individual de munca sau contract de prestari servicii sau angajament de participare conf. art.188 alin 3 lit.b) din OUG 34/2006, etc.- 1 responsabil cu asigurarea/controlul calitatii, in domeniul constructiei de drumuri si poduri - Dovada experientei profesionale se va face cu decizii de numire/orice alte documente eliberate de firma care a executat lucrarea la care a participat persoana respectiva, lucrare mentionata in CV-ul acesteia, recomandare.Dovada pregatirii profesionale se va face cu certificate/atestateresponsabil AQ. Dovada relatiei contractuale cu ofertantul se va face cu: contract individual de munca sau contract de prestari servicii sau angajament de participare conf. art.188 alin 3 lit.b) din OUG 34/2006, etc..- Personal muncitor de specialitateB.1.a) Se va atasa Formularul nr.10B.1.b) Se va atasa Formularul nr.11B.1.c) Se va atasa Formularul nr.27: Lista cu personal muncitor de specialitateB.1.d) Pentru persoanele declarate in Formularul 11, se va atasa: Formularul nr. 12 - CV-model Europass, datat si semnat in originalMentiunile din CV-trebuie confirmate cu diplome, autorizatii/ atestate/ certificate/decizii/ dispozitii, etc.B.1.e) Se va atasa Formularul nr. 13? Angajamentul ofertantului privind resursele umane.B.1.f) Se va atasa Formularul nr. 14 - Declaratia de disponibilitate. Cerinta nr.1A.1) Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului, valabilla data limita de depunereaofertei., A.2) Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertei.Nota: In cazul in care exista asociati toti operatorii economici implicati trebuie sa detina aceste certificat sau echiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata efectiva de executie a investitiei
20
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer