Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizarea infrastructurii agricole a Asociatiei Intercomunale BUCOVAT-PODARI, judetul Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 333367
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PODARI (PRIMARIA PODARI)
Numar invitatie: 333367/07.08.2012
Denumire contract: Modernizarea infrastructurii agricole a Asociatiei Intercomunale BUCOVAT-PODARI, judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PODARI (PRIMARIA PODARI)Cod fiscal: 4553399, Adresa: COMUNA PODARI, Podari, Telefon: 0251339155, Fax: 0251339155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PODARI, str. Dunarii, nr. 67, Podari, Romania, cod postal: 207465, telefon: +40 251339155, fax: +40 251339155, persoana de contact: CONSTANTIN GHEORGHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA PODARI, str. Dunarii, nr. 67, Podari, Romania, cod postal: 207465, telefon: +40 251339155, fax: +40 251339155, persoana de contact: CONSTANTIN GHEORGHITA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea infrastructurii agricole a Asociatiei Intercomunale BUCOVAT-PODARI, judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul proiect are ca scop modernizarea unor drumuri de exploatare agricole situate pe raza comunelor Bucovat si Podari judetul Dolj.Drumurile de exploatare agricole sunt formate dintr-o succesiune de 4 drumuri de exploatare agricole, aflate in domeniul public al comunei Podari si in domeniul public al comunei Bucovat. Aceste drumuri sunt urmatoarele: De 270, De 225, De 2329, De 1761 a caror lungime totala masurata dupa geometrizarea si optimizarea traseului este de 5.228, 933 m.Contractul presupune servicii de proiectare: Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie, Executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Modernizarea infrastructurii agricole a asociatiei intercomunale BUCOVAT-PODARI, judetul Dolj?.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 840, 806 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 75.840 lei (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelor justificative corespunzatoare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor. Forma de constituire ? un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau ? ordin de plata in contul RO22TREZ296509802X002200 deschis la Trezoreria comunala nr 1 Craiova, din care sa rezulte ca garantia a fost virata in contul autoritatii contractante pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor (art. 86 alin. (6) din HG nr. 925/2006). Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, o parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului fara TVA printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in original) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, respectandu-se prevederile art. 90 din H.G. nr. 925. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi stabilita de comun acord. Restituirea garantiei de buna executie.: a)70% din valoare garantiei, in termen de14zile de la data incheierii PV de receptie; b) restul de30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarii executate, pe baza PV de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare F 12) Certificatul de cazier fiscal al ofertantului3) Declaratii privind calitatea de participant la procedura F 124) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F 2B.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt urmatoarele: 1.Vasile Constantin ? primar Comuna Bucovat2.Gheorghita Constantin ? primar Comuna Podari3.Radu Alexandru ? viceprimar comuna Bucovat4.Prodileanu Petre ? Viceprimar comuna Podari5.Stoian Stefan ? Consilier local Consiliul Local Bucovat6.Zidaru Marin - Consilier local Consiliul Local Bucovat7.Cioc Dumitru - Consilier local Consiliul Local Bucovat8.Truta Ion - Consilier local Consiliul Local Bucovat9.Rosca Catalin-Cornel - Consilier local Consiliul Local Podari10.Tudorascu Valeriu - Consilier local Consiliul Local Podari11.Dumitru Aurel - Consilier local Consiliul Local Podari12.Dobrica Petrisor - Consilier local Consiliul Local Podari13.Stefan Mihaela-Luci ? Consilier juridic Primaria Comunei Bucovat5) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, F 2A, .6) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare F 2;7) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;8) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta : Documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Autoritatea contractanta poate solicita operatorului economic clasat pe locul I acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea contractului de lucrari.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prez fisei de inf gen si decl cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie de min 7.400.000 leilei (exlusiv TVA).Valorile vor fi expr in lei, utilizandu-se cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: 2009:1 euro=4, 2373 lei2010:1 euro=4, 2099 lei2011:1 euro=4, 2379 leiPers jur romane vor atasa copii dupa sit fin anuale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), inregistrate la administratia financiara.Pers jur straine vor atasa, in copie insotita de trad certificata in lb romana, doc relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indepl cerintei obligatorii privind sit econ. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de doc sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o decl autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens., Prezentare scrisoare bonitate, scrisoare confort bancar sau orice alt document eliberat de banca din care sa reiasa indeplinirea cerinteiLa momentul semnarii contractului, ofertantul trebuie sa demonstreze faptul ca va avea acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realiz unui cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 1.640.000 lei, lei, pe o perioada de 6 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP, Tert sustinator (daca este cazul )Prezentare Angajament tert sustinator financiar, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari /servicii executate in ultimii 5 ani/3 aniPrezentare Declaratieprivind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Informatii privind experienta similaraPrezentare Fisa experienta similaraSe vor prezenta -min un contract/max 3 contracte de executie lucrari avand ca obiect constructie/modernizare drumuri in valoare/valoare cumulata de min 3.700.000lei fara TVA executat in ultimii 5 ani si min un contract/max 3 contracte avand ca obiect proiectare constructie/modernizare drumuri in valoare/valoare cumulata de minim 64.550 lei, fara TVA proiectata in ultimii 3 ani - sau min un contract/max 3 contracte avand ca obiect proiectare si executie constructie/modernizare drumuri, in valoare/valoare cumulata de min 3.764.550 lei, fara TVA, executat in ultimii 5 ani.Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR, Pt lucrarea/lucrarile prez drept experienta similara se vor prez: -copii dupa parti relevante a unui contract de lucrari(parti, durata, valoare, garantii, semnaturi); -copii dupa pr-vb de receptie la terminarea lucrarilor prin care sa se dem executarea lucrarilor prezentate, sau copii dupa pr-vb de receptie partiala a lucrarilor prin care sa se dem executarea lucrarilor prezentate, sau copii dupa pr-vb de receptie finala prin care sa se dem executarea lucrarilor prezentate;
-recomandarePt serviciile prez drept experienta similara se vor prez: -copii dupa parti relevante a unui contract de servicii (parti, durata, valoare, garantii, semnaturi); - doc care sa ateste receptia la sfarsitul prestatiei sau receptia partiala a serviciilor prin care sa se dem faptul ca proiectul tehnic si detaliile de executie au fost duse la bun sfarsit; -recomandare. Se mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Prezentarea Decl priv utilajele, instalatiile, echip th de care dispune operatorul ec pt indepl coresp a ctr de lucrari, Decl priv dotarile specifice, utilajele, echip th, mijl de trans si alte mijl fixe de care dispune operatorul ec pt indepl coresp a ctr de serviciiOfertantii vor prezenta copie lizibila , ,cf cu originalul? dupa doc de provenienta (facturi, declaratii vamale, contracte de inchiriere, contracte de leasing), autorizatiile de functionare. Asigurarea utilajelor, instalatiilor, echip tehnice pt indepl coresp a ctr de lucrari poate fi demonstrata prin prezentarea unei declaratii/angajament din partea unui posesor/proprietar, ca, in situatia in care ofertantul va fi declarat castigator, va incheia cu acesta un contract de punere la dispozitia acestuia a echipamentelor in cauza. In cazul utilajelor detinute prin contract/conventie de inchiriere/angajament de punere la dispozitie, declaratia va fi contrasemnata de catre locator., Nivel minim pentru executie lucrari: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie), de urmatoarele tipuri de echipamente: - Autobasculanta > 16 to (sau 2 autobasculante a 8 to fiecare) (cu raport de inspectie, ITP, RCA); - Autogreder (cu raport de inspectie): - Buldoexcavator (cu raport de inspectie); - Cilindru compactor terasamente (cu raport de inspectie); - Laborator incercari grad II, pentru materialele principale de constructie, - acces la produse de balastiera proprii sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare (sau angajament de punere la dispozitie), - acces la produse de cariera proprii sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare (sau angajament de punere la dispozitie). Nivel minim pentru proiectare Ofertantul trebuie sa dispuna de logistica, echipamente necesare realizarii serviciilor, tehnica de calcul si software adecvate., Informatii referitoare la personalPrezentare Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, Curriculum Vitae, Declaratie de disponbilitate, Angajamentului ofertantului privind resursele umaneOfertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: ? cartile de munca sau, dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului invocat si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective sau angajamente de participare prevazute de art. 188 OUG 34/2006 ? diplome privind specializarea personalului; autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor. Nu se accepta propunerea de persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate, Ptr fiec expert propus ofertantul va depune: -copii ale dipl de studii, autoriz si ale certif prof obtinute si ment in CV, relev pentru pr in cauza; -copii ?conf cu orig? ale ctr de munca/ctr de prest serv (daca e cazul) sau angaj de particip prev de art. 188 OUG 34/2006; -CV pentru pers resp pentru indeplctr de achiz publNivel min ptr executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urm personal de specialitate necesar pt indepl ctr: -1 sef santier cu studii de inginerie CFDP -1 resp th cu executia (RTE) -1 sef punct lucru inginer/subinginer CFDP -1 resp cu mg sanatatii si securitatii in munca -1 resp cu mg mediului ; -1 resp cu controlul th de calitate pt domeniile drumuri si produse pentru constr cu o exp gen de min 5 ani (CTTC/CQ/AQ); -1 topografNivel min ptr proiectare: -1 inginer cu studii de inginerie CFDP si o exp gen de min 5 ani -1 inginer geotehnician -1 inginer topo -1 inginer cu studii de inginerie CCIA si o exp gen de min 5 ani -1 verificator th, Informatii privind subcontractantiiPrezentare Decl priv subcontr, Date de recunoastere subcontractant, Decl priv neincadrarea in situatiile preva la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIn cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care il realizeaza, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica, Informatii privind asociereaPrezentare Acord de asociere, Imputernicire pentru semnatarul oferteiIn cazul unei asocieri acordul de asociere trebuie legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.In cazul asocierii mai multor prestatori, cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati., Tert sustinator (daca este cazul )Prez Angaj priv sustinerea th si prof, Decl tert sust lista echip si utilaje, Decl tert sust personal pt. indepl ctr, Decl priv eligib, Decl priv neincadr intr-o situatie de conflict de interese.In cazul in care cerintele de calif ref la capacitatea th si/sau prof se dem de catre operatorul ec prin invocarea sustinerii de catre o alta persona, indif de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana resp, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prez unui angaj ferm al persoanei resp, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din proced de atribuire, conform prev art. 180. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii), Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: .Punctajul maxim de 60 de puncte se va acorda ofertei cu pretul cel mai mic. 2.Pentru oferte cu alte preturi punctajul se va calcula folosind urmatorul algoritm Pn= ( Pretul cel mai mic / Pretul ofertei n) *60 puncte
Termenul de executie a lucrarilor
20
Descriere: 1.Pentru cea mai mica durata de executie se acorda 20 puncte; 2.pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la pct 1. se acorda punctajul astfel: Pn = (termen minim/termen(n)) * 20 puncte. TE va fi exprimat in luni. TE maxim acceptat este de 12 luni. Ofertele cu un TE mai mare de 12 luni vor fi considerate neconforme. Ofertele cu un TE mai mic de 3 luni, termen considerat minim realist, nu vor fi punctate suplimentar. Pentru sustinerea termenului ofertat, va fi prezentat graficul Gantt al lucrarii.
Termenul de prestare a serviciilor de proiectare
20
Descriere: 1.Pentru cea mai mica durata de prestare se acorda 20 puncte 2.Termenul de prestare a serviciilor de proiectare ( nr. de zile cuprinse intre data semnarii contractului si data pina la care se inainteaza beneficiarului PT , DDE, PAC conform caiet de sarcinii) =(t minim * 20 puncte / t ofertat ) se va exprima in nr. zile unde t minim este termenul de prestare a serviciilor de proiectare cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte; unde t ofertat este termenul de prestare a serviciilor de proiectare al ofertei evaluate. Oferta cu un termen de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 60 de zile va fi respinsa. Oferta cu un termen de executie mai mic de 5 de zile, considerat minim realist, nu se va puncta suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer