Achizitie publica - Modernizarea infrastructurii agricole a asociatiei intercomunale BUCOVAT-PODARI, judetul Dolj
Detaliu pentru invitatia numarul 352933
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352933/23.08.2013
Denumire contract: Modernizarea infrastructurii agricole a asociatiei intercomunale BUCOVAT-PODARI, judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA INTERCOMUNALABUCOVAT - PODARICod fiscal: 25589042, Adresa: COMUNA BUCOVAT, SATUL BUCOVAT, STR. PRINCIPALA, NR. 223, Bucovat, Telefon: +40 251360285, Fax: +40 0251360257
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PODARI, SAT PODARI, JUDETUL DOLJ, Str. DUNARII, Nr.67, Cod postal: 207465,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA PODARI, SAT PODARI, JUDETUL DOLJ, Str. DUNARII, Nr.67, Cod postal: 207465,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarea infrastructurii agricole a asociatiei intercomunale BUCOVAT-PODARI, judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul proiect are ca scop modernizarea unor drumuri de exploatare agricole situate pe raza comunelor Bucovat si Podari judetul Dolj. Drumurile de exploatare agricole sunt formate dintr-o succesiune de 4 drumuri de exploatare agricole, aflate in domeniul public al comunei Podari si in domeniul public al comunei Bucovat. Aceste drumuri sunt urmatoarele: De 270, De 225, De 2329, De 1761 a caror lungime totala masurata dupa geometrizarea si optimizarea traseului este de 5.228, 933 m.Contractul presupune servicii de proiectare: Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Modernizarea infrastructurii agricole a asociatiei intercomunale BUCOVAT-PODARI, judetul Dolj?.In cadrul Devizului General al lucrarii sunt prevazute Cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 388.568 lei, (din care 382.926 lei cheltuieli eligibile si 5.642 lei cheltuieli neeligibile)- procentul maxim al cheltuielilor diverse si neprevazute este de 9, 3 % din valoarea totala a lucrarilor asa cum este prevazuta la cap.II.2.1.Total executie lucrari = 3.795.980 lei (din care 3.733.344 lei cheltuieli eligibile si 62.538 lei cheltuieli neeligibile) - fara Cheltuieli diverse si neprevazute.Valoare estimata proiectare = 64.550 lei (din care 63.457 lei cheltuieli eligibile si 1.093 lei cheltuieli neeligibile)Total executie + proiectare = 3.795.980 + 64.550 = 3.860.530 lei (fara Cheltuieli diverse si neprevazute)Durata maxima a contractului este de: 10 luni; pentru executia lucrarilor 8 luni si servicii proiectare 2 luni.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 249, 098 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 77.210 lei. In cazul in care ofertantul va depune garantia de participare in alta valuta, data la care se face echivalenta lei/alta valuta este cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. (IMM-urile beneficiaza prevederile legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.Forma de constituire? In conformitate cu art 86 din HG 925/2006; sau? ordin de plata in contul RO22TREZ296509802X002200 deschis la Trezoreria Comunala nr 1 Craiova, CUI 25589042.Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, suma de = 7.640 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, (IMM-urile beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Decl pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conf cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 12) Certif de cazier judiciar al societatii3) Decl privind calitatea de participant la proceduraF 124) Decl pe proprie raspundere, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 2B.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului: 1.Vasile Constantin ? Primar Comuna Bucovat2.Gheorghita Constantin ? Primar Comuna Podari3.Predescu Florian Viorel ? Viceprimar Comuna Bucovat4.Prodileanu Petre ? Viceprimar Comuna Podari5.Stoian Stefan ? Consilier local Consiliul Local Bucovat6.Zidaru Marin ? Consilier local Consiliul Local Bucovat7.Cioc Dumitru ? Consilier local Consiliul Local Bucovat8.Cretu Filip ? Consilier local Consiliul Local Bucovat9.Rosca Catalin Cornel ? Consilier local Consiliul Local Podari10.Tudorascu Valeriu ? Consilier local Consiliul Local Podari11.Dumitru Gheorghe ? Consilier local Consiliul Local Podari12.Mihai Tudor ? Consilier local Consiliul Local Podari13.Stefan Mihaela Luci ? Consilier juridic Primaria Comunei Bucovat5) Certif de participare la licitatie cu oferta independenta conf prev Ordin nr. 314 din 12.10.2010, F 2A;6) Decl privind neincadrarea in situatiile prev la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - F 2;7) Certif de atestare fiscala eliberat de Admin Finant Publice pt obligatiile de plata catre buget, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;8) Certif privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Docum edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certif, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certif trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Docum vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana .Nota: ?Neprez sau prez intr-o forma necorespunzatoare a acestor doc va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Prez Certif constatator emis de ORC cu informatiile reale/actuale la data limita de depunere ofertei, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. AC poate solicita op ec selectat acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea raportului procedurii.Opec nerezidenti (straini): vor prezenta docum care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care op ec este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organele competente ? copie ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) care sa fie de minim: 7.721.060 lei (exlusiv TVA).Daca un grup de op economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupului.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unuicash-flow de executie a lucrarii, in valoare de: 1.500.000 lei pe o perioada de 4 luni, conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP. Termenul de executie a contractului este de10 luni (8 luni executie si 2 luni proiectare).Documente angajante eliberate de banca sau alta institutie financiara din care sa reiasa indeplinirea cerintei - in original.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari /servicii executate in ultimii 5 ani/3 ani, Cerinta 1Experienta similaraExp similara pt executie un contract de executie avand ca obiect lucrari similare in domeniul modernizare, constructie sau reabilitare drumuri in valoare minima totala de 3.795.980 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani. Pentru servicii: Exp similara pt proiectare un contract de prestari servicii avand ca obiect prestarea de servicii similare in domeniul modernizare, constructie sau reabilitare drumuri in valoare minima de 64.550 lei fara TVA realizata in ultimii 3 ani.Sau un contract proiectare+executie lucrari similare in valoare minima de 3.860.530 lei fara TVASe mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Pentru calculul echivalentei, se va aplica cursulBNR 1 euro = 4, 1285 lei;, Continuare cerinta 1Pt lucrarile si serviciile prez drept exp similara se vor prezenta: -copii dupa certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective sau copie dupa pv de receptie partiala, la terminarea lucrarilor/serviciilor sau pv de receptie finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor sau recomandare care trebuie sa precizeze cel putin urmat aspecte: -modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contr respectiv;
-daca pe parcursul executiei lucrarilor/serviciilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari/servicii, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitateDocumentele se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor docum va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 2
Decl refer la utilaj, instal, echip tehn de care dispune op ec pt indepl coresp a contr de lucrari
Nivel min pt executie:
Ofert trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune (proprietate, leasing sau prin contr/conv de inchir) sau un angaj de punere la disp a urm tipuri de echip:
- Autobasculante
- Autobetoniere
- Buldoexcavator
- Excavator
- Incarcator frontal
- Pompa beton
- Autogreder
-Compactor terasamente
- Compactor autopropulsat rulouri(valturi)
- Automacara- Autocisterna
- Repartizator finisor mixturi asfaltice
- acces la produse de balastiera proprii sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare,
- acces la produse de cariera proprii sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare
- Statie de betoane- Statie preparare mixturi asfaltice- Laborator incercari grad II, Continuare cerinta 2
Nivel min pt proiectareOfert trebuie sa dispuna de logistica, echipam necesare realiz serviciilor, tehnica de calcul si soft adecvate (soft devize, soft proiectare, echip editare).
Ofertantii vor prez copie lizibila , ,conf cu originalul?. dupa docum care atesta detinerea, punerea la dispozitie, inchirierea etc.echipamentelor;
-in cazul statiilor de betoane si preparare mixturi asfaltice copie conf a angajament de punere la dispozitie, daca este cazul ;
-in cazul balastierei si carierei copie conf a contr de prestari sevicii, daca este cazul ;
Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 3
Informatii referitoare la personalul angajat si la personalultehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractuluiNivel minim pentru executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
- 1 sef santier cu studii de inginerie CFDP;
- 1 responsabil tehnic cu executia pentru domeniul drumuri (RTE);
- 1 sef punct lucru inginer /subinginer CFDP
- 1 responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca ;
- 1 responsabil cu managementul mediului ;
- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate pt domeniile drumuri si produse pt constructii (atestat sau decizie interna de numire);
Nivel minim pentru proiectare:
-1 inginer cu studii de inginerie CFDP- verificator tehnic atestat domeniul drumuri, Continuare cerinta 3
Nu se accepta propunerea de persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;Ofert va prez in copie certificata pentru conf cu orig urm doc:
?cv-urile personalului propus in original semnate si datate (cu exceptia expertilor-RTE, verificator);
?extras REVISAL, si/sau contractele de prestari servicii;?diplome privind specializarea personalului (cu exceptia expertilor-RTE, verificator);
?autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor pt. experti.
?Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conf cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare in contract.
AC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.
Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial .In cazul in care ungrup de op ec depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului, Cerinta 4
Informatii privind asociereaNota:
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ? economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele:
?faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiileasumate prin acesta;
?nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
?comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;, Continuare cerinta 4
in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat decatre liderul asociatiei;
?partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Informatii privind asocierea:
AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)
In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.
Pers care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conformprev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, emise de organisme acreditate aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, emise de organisme acreditate aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2013 17:49