Achizitie publica - ?Modernizarea infrastructurii agricole prin reabilitarea drumurilor agricole de exploatatie in Municipiul Fetesti?
Detaliu pentru invitatia numarul 341221
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341221/19.12.2012
Denumire contract: ?Modernizarea infrastructurii agricole prin reabilitarea drumurilor agricole de exploatatie in Municipiul Fetesti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL FETESTICod fiscal: 4365077, Adresa: str. Calarasi, nr. 544, Fetesti, Fetesti-Gara, Telefon: 0243/206039, Fax: 0243/361206
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Calarasi, nr. 595, bl.CF3, sc.A, etaj II-IV, Fetesti, Fetesti-Gara, Romania, cod postal: 925150, telefon: +40 0243206039, fax: +40 0243361206, persoana de contact: Luminita Ilie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Calarasi, nr. 595, bl.CF3, sc.A, etaj II-IV, Fetesti, Fetesti-Gara, Romania, cod postal: 925150, telefon: +40 0243206039, fax: +40 0243361206, persoana de contact: Luminita Ilie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizarea infrastructurii agricole prin reabilitarea drumurilor agricole de exploatatie in Municipiul Fetesti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de servicii de proiectare si executie de lucrari pentru obiectivul ?Modernizarea infrastructurii agricole prin reabilitarea drumurilor agricole de exploatatie in Municipiul Fetesti?consta in: - prestarea serviciilor de proiectare: elaborare proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor- executia lucrarilor aferente obiectivuluiModernizarea infrastructurii agricole prin reabilitarea drumurilor agricole de exploatatie in Municipiul Fetesti?Proiectul ?Modernizarea infrastructurii agricole prin reabilitarea drumurilor agricole de exploatatie in Municipiul Fetesti? este finantatprin FEADR, Programul National De Dezvoltare Rurala ?Masura 125 a2Valoarea estimata a contractului ce face obiectul procedurii este de 3.995.499 lei-fara TVA, valoare in functie de care se vor evalua ofertele.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 122, 373 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 79.000 lei-Perioada de valabilitate a garantiei ?90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.-Modalitati de constituire: conform art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006. actualizata.-Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.-Restituirea garantiei de participare. Garantia de participare se restituie conf. Art.88 din HG 925/2006-Retinerea garantiei de participare. Ofertantul pierde garantia de participare, daca se afla in una din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006In cazul unei contestatii depuse si respinse de catre C.N.S.C., autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 7.775, 5 lei, conform art.2781 din OUG 34/2006, actualizata.Nota: In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM, se aplica reduceri de 50% pentru garantia de participare. In acest sens, ofertantii vor prezenta o Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii? Formular nr. 35-Pentru echivalenta si raportare unitara ale cuantumului aferent garantiei de participare depusa in Euro se face la cursul BNR din data anteriara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului (Formular nr. 34) se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea estimata a contractului (fara TVA).Modalitati de constituire: conform art. 90, alin.1 si alin.3 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul retinerilor succesive intr-un cont deschisla trezorerie, se va face o depunere initiala de 0, 5% din valoarea estimata a contractului fara T.V.A.Nota: In cazul ofertantilor IMM, se aplica reduceri de 50%. In acest sens, ofertantii vor prezenta o Declaratie privind incadrarea in categoria IMM ? Formular nr. 35. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza individual.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr.1.Nota: Documentul va fi prezentat si de asociat/tert sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2.Nota: Documentul va fi prezentat si de asociat/tert sustinator, daca este cazul, cu mentiunea neincadrarii in dispoz.art. 181, punct.a, c^1, d din OUG 34, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta, potrivit Ordinului 314/2010 al presedintelui ANRMAPModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Declaratie CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 3Cerinta nr. 4Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.4, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Gheorghe Catrinoiu -primar, Gheorghe Tutuianu-director economic, Felicia Bordusanu -Director investitii si proiecte europene, Luminita Ilie ?sef serviciu investitii si proiecte europene, Claudia Ciuciula -inspector de specialit in ap.de spec. al primarului, Buzila Daniela ?sef birou contabilitate, Parvan Aurica ?consilier in cadrul compartimentului de achizitii publice si Consilieri locali : Cenusa Grigori; Corbu Radu; Dugala Nicolae; Fratila Gigi Marius;Gheorghiu Alexandru; Iancu Iulica; Mihalache Angela; Mitache Gheorghe; Mitu-Tarat Gheorghe;Necula Valerica; Nita Sebastian George; Petcu Olga; Petrescu Dinu Dorin;Sima Ion; Soare Gheorghe; Spinu Lodredana; Stoian Dorin Catalin; Soldan Gheorghe;Tudor Silica Vali.Nota: Documentul va fi prezentat de catre subcontractant si de catre asociat/tert sustinator (daca este cazul).Cerinta nr. 5Ofertantul nu inregistreaza datorii (la bugetul general consolidat si datorii la bugetul local) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Note: (1) Fiecare dintre documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(2)In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.(3)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata, la care se va alatura traducerea legalizata acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractului .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul? din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului -care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCcu obiectul contractului.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Mediacifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractuluipeultimii 3 ani cel putin egala cu 188.000 lei pentru serviciile de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului , respectiv mediacifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractuluipeultimii 3 ani cel putin egala cu 7.800.000 lei pentru realizarea lucrarilor de executie, continuare Cerinta nr.1- Bilantul contabil pe ultimii 3 ani insotit de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente) sau orice alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare trebuiesa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana documentelor solicitate mai sus, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, vaavea acces la sau are disponibile surse reale, negrevate de datorii, linii decredit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pt. a realizaun cash-flow de executie a lucrarilor, pentru 3 luni, in valoare de min. 1.300.000 lei.Perioada de derulare contract este de 9 luni-(scrisoare de bonitate sau alte documente adresate A.C.si nominalizate pt contract)Se va atasa o declaratie pe propria raspundere prin care se angajeaza ca, in situatia in care va fi declarat castigator, suma respectiva va fi destinata indeplinirii viitorului contract.Declaratia pe propria raspundere va fi data de cel care va indeplini aceastacerinta indiferent de calitatea pe care o are ca participant la procedura., Cerinta nr.3Cpacitatea ec.si financ.poate fi sustinuta si de un tert. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art. 180 din OUG 34/2006si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006(b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute in Anexa 2 la Ordinul ANRMAP nr.509/2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani cel putin un contract de servicii similar, in valoare de minimum 94.000 lei fara TVA.Lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani.Se vor prezenta copii dupa certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii care trebuie sa contina valori, perioada si locul de prestare, beneficiari si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2Ofertantul a executat cel putin un contract de lucrari similar (de constructiede drumuri), de drumuri), in valoare de min. 3.900.000 lei fara TVA. Se va lua inconsiderare valoarea cumulata a maximum 2 contracte.Lista principalelor lucrariprestate in ultimii 5ani.Se vor prezenta copii dupa certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care trebuie sa contina valori, perioada si locul de executie, beneficiari si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., NOTA: Pentru experienta similaraAvand in vedere natura achizitiei, se permite dovedirea experientei similare atat prin ineplinirea intrun singur contract a tuturor activitatilor proiectului/contractului ceurmeaza a fi derulat , cat si prin prezentarea de contracte ce au ca obiect orice combinatie a componentelor similare ce fac obiectul proiectului/contractului in speta in valoare de minim 3.994.000 lei., Cerinta nr.3Ofertantul va dovedi ca asigura (din dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) echipamente, utilaje, mijloace de transport pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari prin completare uneideclaratii privind utilajele, instalatiile echipamentele tehnice printre care: , Soft-uri proiectare si ofertare, statie totala, nivela electronica, buldozer, autogreder, cilindru compactor, autobasculante, trailer, statie asfalt(cel putin cate 1 buc. din fiecare). Laborator de incercari propus pentru efectuarea testelor si incercarilornecesare indeplinirii contractului, Cerinta nr. 4a) Asigurarea de personal responsabil de controlul calitatii: responsabil cucontrolul tehnic de calitate in constructii (CQ) ? absolvent studii superioarecu specializare constructii drumuri ? 1 persoana- cu respectarea prevederilor Legii 10/1995b) Asigurarea de personal responsabil de indeplinirea contractului.Cerinte minime: ~ Pentru servicii: - Inginer proiectant, cu experientapepozitie similara de 3 ani-1 persoana-Inginer topograf-1 persoanaNOTA: Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta urmatoarelor documente: -CV- uri(mentiunile din CV trebuie sustinute de : diplome de studii, atestate, decizii de numire , autorizatii, certificate profesionale necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile la data deschiderii ofertelor.- Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care pers. nominalizata o are cu ofertantul (ex: contr. de munca, contr. de colaborare, angajament ferm, etc), Cerinta nr.4 - continuare~ Pentru lucrari: - Sef santier (inginer specializarea constructii drumuri), cu experienta pe opozitie similara de 3 ani? 1 persoana;
- Loctiitor sef de santier (inginer specializarea constructii drumuri) ? 1persoana- Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul contractului ? 1 persoana- Responsabil coordonator in materie de sanatate si securitate in munca ?atestat conform legii pentru SSM ? 1 persoana- cu respectarea prevederilor Legii 319/2006 !c) Asigurarea de personal de executie ? personal muncitor de specialitate(personal calificat): lucratori pt. drumuri (cod COR 712924). Se va prezentaun nr. de muncitori necesar si suficient pentru executia lucrarilor., Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul)Pentru subcontractanti se vor mentiona partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora.Pentru asociatise vor mentiona liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat. Acordul de asociere trebuie samentioneze si faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului., Cerinta nr.6a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(b) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sauprofesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederilealin. (a), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, informa autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptulca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate Cerinta nr. 1Documente care atesta implementarea standardelor de management alcalitatii pentru activitatea ce face obiectul contractului in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, valabil la data deschiderii ofertelor.- Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 9001 sau echivalente, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor., Cerinta nr. 2Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pentru activitatea ce face obiectul contractuluiin conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001, valabil la data deschiderii ofertelor.- Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 14001 sau echivalente, nu vor fi calificati inetapa de evaluare a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara.Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 40 puncte.Pentru preturile ofertate diferit, in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (40 puncte), unde: P(n) = punctajul ofertei
Durata de executie a proiectului
20
Descriere: Pt.oferta cu term. cel mai mic (in zile)se acorda punctaj maxim, 20 puncte. Pentru term. ofertate diferitse va aplica formula: P(n) = (termenul minim /termen(n)) x 20, unde: P(n) - punctajul ofertei Nota: Durata maxima de executie a proiectuluiacceptata de catre autoritatea contractanta este de 30 zileiar durata minima considerata realista este de 10 zile. Peste durata de excutie max.acceptata oferta va fi declarata neconforma ? si sub durata de exec.minima realista oferta nu va fi punctata suplimentar.
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Oferta cu term. cel mai mic(in luni )-punctaj maxim, 20 pct. Pt term. ofertate diferit se va aplica formula: P(n) = (term.min. /term.(n)) x 20, unde: P(n) ? punct. ofertei Nota: Dur. max.de exec. acceptata este-8 luniiar dur.min considerata realista -3 luni. . Peste dur. de excut. max.acceptata oferta va fi declarata neconforma si sub dur. de exec.min. realista oferta nu va fi punctata suplimentar ? Dur. de executi. va trebui justificata prin Prop. tehnica . Dur. de exec.in conform. cu Caietul de sarcini va fi sustinuta prin prezentarea drumului critic alaturi de graficul tip Gantt
Garantia lucrarilor
5
Descriere: Term. min. de garantie acceptat - 24 luni. Sub acest termen oferta este decl.neconforma.Term.de garant.maxi. realist.-60 luni- perioda de monitorizare Peste acest termen nu se va puncta suplimentar .Oferta cu term. garant. cel mai mare(in luni) ?punct. max-5 pct. Pentru term. ofertate diferit se va aplica formula: P(n) = (termenul minim /termen(n)) x 5 , unde: P(n) = punct.ofertei. Nota: Term. de garantie max. acordat lucrarii, trebuie justificat prin Prop. tehnica si prin Prop. financiara,
Costuri de intretinere si reparatie a lucrarii
15
Descriere: Costurile se vor stabilii pt. o durata de viata de 25 ani si vor fi calculate cu respectarea prevederilor Normativuluiprivind intretinerea si repararea drumurilor publice nr.554/2002.Pentru oferta cu costul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 15 puncte.Pentru costurile ofertate diferit, in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (cost minim/cost(n)) x punctajul maxim acordat(15 puncte), unde: P(n) = punctajul ofertei
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 14:16