Achizitie publica - "MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE ACCES LA EXPLOATATIILE AGRICOLE DE PE TERITORIUL COMUNEI COMANA,JUDETUL GIURGIU"
Detaliu pentru invitatia numarul 325194
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325194/26.04.2012
Denumire contract: "MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE ACCES LA EXPLOATATIILE AGRICOLE DE PE TERITORIUL COMUNEI COMANA, JUDETUL GIURGIU"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COMANA (PRIMARIA COMANA)Cod fiscal: 5755124, Adresa: SERBAN CANTACUZINO NR 50, Comana, Telefon: 0246283303, Fax: 0246283303
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT COMANA STR.SERBAN CANTACUZINO NR 50, COMUNA COMANA, JUDETUL GIURGIU, Comana, Romania, cod postal: 087055, telefon: +40 246283114, fax: +40 246283302, persoana de contact: ANDREI ALEXANDRA, e-mail: [email protected] , SAT COMANA, STR.SERBAN CANTACUZINO NR.50, COMUNA COMANA, JUDETUL GIURGIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SAT COMANA, STR.SERBAN CANTACUZINO NR.50COMUNA COMANAJUDETUL GIURGIUCOD 087055
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE ACCES LA EXPLOATATIILE AGRICOLE DE PE TERITORIUL COMUNEI COMANA, JUDETUL GIURGIU"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de modernizare a infrastructurii de acces la exploata?iile agricole de pe teritoriul comunei Comana, judetul Giurgiu, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale.Vor fi executate lucrari de modernizare a infrastructurii de accesla exploata?iile agricole pe o lungime totala de 10.527m.Drumurilede exploata?ie agricola propuse a fi modernizate sunt: 1. DE 100, in lungime de 6.009 m2. DE 101, in lungime de 4.518 mPentru realizarea acestei investi?ii, se vor executa lucrari de construc?ii-montaj pentru: 1. Infrastructura ?i suprastructura2. Amenajare drumuri laterale (neeligibil)3. Amenajare intersec?ie cu DN41 (neeligibil)4. Mutare stalp electric
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 851, 791 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareda X nu ?Garantia de particip.- 77.000leib)Mod. de constit. acceptate: 1.Scris.de garantie bancara, in original in fav. Autorit. contract., pt. val. de 77.000 RON si un termen de valab. de min. 120 zile de la data limita de dep.aofertelor(Form. 19 ). 2. ordin de plata in contul RO16TREZ3212145020403XXX, deschis la Trezoreria Giurgiu, benef. Comuna Comana, CUI 5755124, confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.3. orice alta modalitate, conf. legislatiei in vigoare.c) In cazul asocierii gar. de particip. poate fi constituita de catre unul sau mai multi asoc.d) Gar. de particip. nu poate sa fie constit. de catre subcontract.e). Ofertantii pot constit. gar. de particip. conf. art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stim. IMM, in aceasta sit. au oblig. de a face dovada ca reprez. IMM, conf. Se va atasa Form.20completat. f). In cazul asocierii, toti asoc. sa faca dovada ca reprez.IMM.g). Garantia de particip. se va constit. numai in lei.h) Modalitatea de restituire a gar. de particip.: conf. art. 88 al HG nr. 925/2006.Ofertele depuse neinsotite de dovada constituirii gar. de particip. vor fi respinse conf. art. 33 alin (3)lit b) din HG nr. 925/2006. NOTA: Pt.pers.juridice straine- garantia bancara, se va prezenta in original sitraducerea autoriz. in lb rom. Conf. art. 87 alin.1 din HG nr. 925/2006 si HG 76/2010, ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va re?ine potrivit art. 2781 din OUG
Garantie de buna executie
III.1.1.b) Garantie de buna executieda X nu ? a) 8% din valoarea contr. de lucr. (excl. TVA).1.prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigatorla o unitate a TrezorerieiStatului conf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 modificat prin HG.1045/2011.2. printr-un instrum.de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 din H.G. 925/2006.d) ACva restitui gar. de buna executie conf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006. NOTA: IMM beneficiaza de reducere cu 50%
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Toate conditiile de participare mentionate in Fisa de date sunt obligatorii.2. Pentru demonstrarea indeplinirii cond. de participare, of. are dreptul (in temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata), sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprez. sau legal, prin care confirma ca la data deschiderii ofertelor, indeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate in doc. de atribuire. Decl. va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valoarea. In cazul in care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta doc. edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerint. de calif, in urma unei solicitari scrise din partea AC, in termenul prev.in continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.3. Daca operatoriiecon. nu se prevaleaza de prev. Art.11 alin.4 din HG 925/2006, depunand doc. de calificare, in cazul in care, in urma evaluarii ofertelor in sedinte ulterioare celei de deschidere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire, AC, conf. art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila.Cerintele de calificare se considera a fi neindeplinite in situatia in care: a.se constata lipsa unui document solicitat in vederea certificarii indeplinirii cerintelor de calificareb.documentele care au fost prezentate nu sunt in forma sau cu continutul solicitate de catre AC sau nu ofera toate informatiile cerute prin Fisa de date.4.(1)Documentele solicitate vor fi depuse in oricare dintre formele prevazute in Art 5 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011 ? original, copie legalizata, copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?(2) Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).?Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr.1A.1) Operatorii econ. nu trebuie sa se incadreze in situatiile prev.de art. 180 din OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiB.1.a) Se va atasa: Formularul 1 ? Decl. privind eligib. completat.B.1.b) Se va atasa de catre fiecare op. ec. participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri) certificat privind cazierul fiscal al pers.juridice, valabil la data deschiderii ofertelor.B.1.c) Se va atasa cazierul judiciar al reprez.legali (administratori) ai fiecarui op.ec. participant la proced, ? independent, lider al unei asoc., memb. al unei asoc. - asa cum este mentionat in Certif. Constat. emis de ORC , valabil la data deschiderii ofertelorCerinta nr.2A.2) Operatorii econ. nu trebuie sa se incadreze in sit.prev. la art. 181 din OUG 34/2006NOTA: 1. Certif. de taxe si impozite locale eliberate de APL se vor prezenta pentrusediile si punctele de lucru implicate in procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiB.2.a) Se va atasa: Form. 2 ? Decl. privind neincadrarea in sit. prev. la art. 181 din OUG nr. 34/2006, B.2.b.I) Pers. jurid. romane vor atasa certif./doc., elib. de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul op.ec.si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conf. cu prev. legale in vigoare in Romania .Din respectivele certif. de atestare fiscala / certif. de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.B.2.b.II) Pers. juridice straine vor atasa certif./doc. elib. de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul op. ec. si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Din respectivele certif. de atestare fiscala / certif. de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa obligatiile exigibile la ultimul termen de plata prevazut in legislatia tarii unde respectiva pers. jurid. isi are sediul principal. Documentele se vor atasa in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr.3A.3) Op. ec. vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiB.3) Se va atasa de catre toti op. ec. participanti la procedura: Form.nr. 3 ? CERTIF. DE PARTICIP. LA LICITATIE CU OF. INDEPENDENTA completat..Cerinta nr.4A.4) Op. ec. trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prev. art. 691 din OUG 34/2006(evitarea conflictului de interese).Nota: Pers. care detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: Dl. Enache Aurel, Ion Craciun, Stan Ioana, Enache Sabina, Vitan Tudora, Niculae Nicoleta si Andrei Alexandra. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiB.4) Se va completa Form. 4 ? DECL. PRIVITOARE LA PREV.ART. 691 DIN OUG 34/2006Cerinta nr.5A.5)Op. ec. trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca cond. prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiB.5) Se va atasa Form.5 (DECL. PRIVIND CALIT. DE PARTICIPANT LA PROCED.) completat. Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneA.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoane juridice/fizice straineA.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati Modalitatea de indeplinireB.1.a) Se va atasa Certificat constatator, emis de ORC, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. CUIc. sediul social, sedii secundared. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali f. domeniul de activitate principale si secundareg. situatia actuala a societatii ( faliment, suspendare temporara a activitatii, etc).Din document trebuie sa reiasa ca are inregistrate activitatile ce urmeza a fi realizate prin contractul de achizitie publica, respectiv: - codul CAEN 4211 (Rev.2) - Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor;Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, in urma evaluarii, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete si vor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila. B.2.a) Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, echivalente celor solicitate persoanelor juridice / fizice romane si in traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte capacitatea persoanei juridice / fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul este stabilit/ are sediul principalNota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.A nu se folosi prescurtari
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1A.1) Cifra de afaceri anuala medie globala pe ultimii 3 anisa fie de minim 7.700.000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in EURO la cursul BCE valabil la 09.04.2010 (pentru persoanele juridice straine) (1 eur = 4, 1423 lei)Nota: 1. Din situatiile financiare prezentate se va urmari ca nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? sa fie apropiat de 100% (peste 90%)Cerinta nr. 2A.2) Op. econ. trebuie sa faca dovada ca au capacitatea financiara sa execute cel putin 50% din lucrarile ce urmeaza a fi contractate, Astfel operatorii economici trebuie sa faca dovada ca la momentul depunerii ofertelor, au disponibile resurse financiare reale negrevate de datorii / acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) ori alte mijloace financiare suficiente, de min. 1.910.000 lei (min. 50% din valoarea estimata a contractului), pentru a realiza cash ? flow de executie a lucrarii pentru primele 3 luni de la data ordinului de incepere a lucrarilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A.1) Of. va dovedi ca in ultimii 5 ani a exec.si fin. cel putin un contr. lucr. similar-val.cum.de min.3.850.000 lei (fara TVA) sau echiv.in EURO la cursul BCE val.la 09.04.2010 si anume 1 euro =4, 1423 lei.A.2) Op. ec. va dovedi ca are in propr/dispune de echip, utilaj. ment. in Form.C8 , Form.C9 ?din cadrul PTA.3. Of.va dovedi ca de?ine/ dispune de labor. asig. contr.calit., gr.II, sau incheie contr.prest.serv. cu un laborCerin?a nr.4A.4. Of./ tertul ?sa dovedeascaca este autorizat ANRE grad B, C1A, C2B (pt. lucr. de mutare a stalpului electric)2.3.2. Capacitatea profesionalaA.1) Of. sa dispuna de res.um.o 1 sef santier-studii univ. de lunga durata?spec.drum.si pod.-cu experienta in cel putino inv. similara .o 1 resp. SSM-cu experienta in cel putin cel putino inv. similara o 1 RTE in dom.constr.de drum. si pod., studii super.tehn.-cu exper.in cel cel putino inv.similarao 1 resp.asig./contr.calit., in dom.constr. de drum.si pod-cu exper.in cel putino inv.similara. Cerinta nr.1A.1) Ofertantul trebuie sa detina certif. ISO 9001 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contr., valabilla data deschiderii of. Cerinta nr.2A.2) Ofertantul trebuie sa detina certif. ISO 14001 sau echivalent, in dom. care face obiectul contr., valabil la data deschiderii of.Nota: In cazul in care exista asoc. toti op. ec. implicati trebuie sa detina aceste certif. sau echiv.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: - max.60 pct.a)cel mai scazut pret -60 de pct;b) pt. alt pret decat cel prev. la lit. a (Pret ofertat x): P of. fin.x= (Pret oferta minima / Pret ofertat x) x 60 pct.
2. Durata efectiva de executie a investitiei
30
Descriere: -max. 30 pct.a. pt. durata exec.cea mai mica (Tmin) (dar nu mai mica de 3 luni) - max. 30 pct; b. pt.durata exec. mai mare decat cea prev.la pct.a. (Tofertat) (dar nu mai mare de 6 luni): Pdur. exec. x = (Tmin/Tofertat) x 30 pct Pt. o durata mai mare de 6 luni- Oferta va fi declarata neconformaPt. durata mai mica de 3 luni -Nu se va puncta suplimentar
3. perioada de garantie a lucrarilor executate
10
Descriere: - max. 10 pct.a. per. garant. a lucr.exec.cea mai mare (Gmax) (dar nu mai mare de 84 de luni) -10 pct;b. per. garant. a lucr.mai mica decat cea prev.la pct.a. (Gofertat) (dar nu mai mica de 24 luni ? per. de monitorizare): P dur. garant. x = (Gofertat/Gmax) x 10 pctPt. o perioada garantie mai mica de24 luni - Oferta va fi declarata neconformaPt.o perioada garantie mai mare de 84 luni - Nu se va puncta suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA SE POATE OBTINE DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 10:06