Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizarea infrastructurii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Valea Dragului, judetul Giurgiu?


Detaliu pentru invitatia numarul 333257
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Valea Dragului (Primaria Valea Dragului)
Numar invitatie: 333257/07.08.2012
Denumire contract: ?Modernizarea infrastructurii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Valea Dragului, judetul Giurgiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Valea Dragului (Primaria Valea Dragului)Cod fiscal: 5026699, Adresa: COMUNA VALEA DRAGULUI, JUDETUL GIURGIU, Valea Dragului, Telefon: 0246/258872, Fax: 0246/258872
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA VALEA DRAGULUI, JUDETUL GIURGIU, Valea Dragului, Romania, cod postal: 087240, telefon: +40 246/258872, fax: +40 246/258872, persoana de contact: MARIN MOTOTOLEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria Valea Dragului, Comuna Valea Dragului, Judetul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizarea infrastructurii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Valea Dragului, judetul Giurgiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Modernizarea infrastructurii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Valea Dragului, judetul Giurgiu?.1. Proiectarea include: proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, asistenta tehnicadin partea proiectantului pe parcusul executiei lucrarilor2.Executia lucrarilor.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 973, 905 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art. 86 din HG 925/2006, pentru suma de 7.200lei .Perioada de valabilitate pentru garantia de participare va fi cel putin egalacu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face in coditiile prevazute la art. 90 alin. (1), (3) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr 1 Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Cazier fiscal si judiciar al operatorului economic, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Aceasta cerinta tb indeplinita de ofertanti, asociati si terti sustinatori Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului/candidatului/concurentului.Cerinta nr.2- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr 2 Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.Persoane juridice/fizice romane-Certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu?original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Aceasta cerinta tb indeplinita de ofertanti, asociati si terti sustinatori.Persoane juridice /fizice straine-Vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare , alte doc. Echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, texelor si contributiilor catre buget. Aceste documente vor fi insotite detraducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa Formularul nr 3 declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 4-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa si prezenta Form. nr 4 ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.In cazul unei asocieri/subcontractari/sustineri, fiecare asociat/subcontractant/sustinator este obligat sa prezinte acest document. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Primar: MARIN MOTOTOLEA, Secretar: DINU DUMITRU, Contabil: CREMENARU NICOLAE, Consilieri locali: Burcea Marin, Comaneanu Petre, Dragne Chirita, Iofciu Costel, Neagu Adrian, Petcu Marian, Mazilu Gheorghe, Tonciu Nicusor, Vasile Petre, Vlad Adrian, Voicu Gheorghe.Cerinta nr.5-Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin nr. 314/2010 emis de ANRMAP.Se va completa Form. nr 5 Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 1-Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Prezentarea certifi. constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de la data limita de depunere a ofertelor ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie. Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara: nivel minim solicitat pentru cifra de afaceri: 5.900.000; se solicita cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii trei ani.Informatii privind accesul la resurse financiare: se solicita atasarea de declaratii bancare corespunzatoare care sa ovedeasca ca, la momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces la/are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente de cel putin 700.000 lei sau echivalent in euro, pentrua a asigura cash flow de executie o perioada de 5 luni.Documentul prezentat trebuie sa contina, fara a se limita, cel putin urmatoarele: denumirea institutiei care elibereaza documentul, denumireaoperatorului economic care prezinta documentul, valoarea , perioada devalabilitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Informatii privind capacitatea tehnica.Experienta sim: se solicita ca in ultimii 5 ani pentru executie, respectiv 3 anipt proiectare, sa se fi executat cel putin un contract pt executie si sa fi prestat cel putin un contr. pt proiectare, cu obiect similar contr. ce urmeaza a fi atribui, astfel: Servicii de proiectare pentru construire/ modernizare drumuript minim 66.000, fara TVA.Lucrari de construire/modern. drumuri pt minim2.900.000 lei, fara TVA. Se poate prezenta si un singur contr. care sa includa ambele cerinte de mai sus.Se va completa Decl. privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani/declaratie privind lista serv. prestate in ultimii 3 ani.Se vor prezentaparti relevante dupa contr de executie care certifica exp. sim., insotit de PV de receptie la terminarea lucrarilor/si sau PV de receptie partiala a lucrarilor/ si sau PV de receptie finala care sa faca dovada executarii lucr. prezentate si recomandare din partea beneficiarului., Recomandarea trebuie sa precizeze celputin urmatoarele aspecte: a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contr.respectiv;b)daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: -neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
-cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
-receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.Pt proiectare se vor parti relevante dupa contr. de executie care certifica exp sim.si recomandare din partea benef.Nota: Pt calculul val.exp sim., va fi luata in considerare valoarea specificata in contr prezentat, fara TVA.In cazul in care val contr initial a fost majorata prin acte aditionale, se vor vrezenta actele aditionale respective din care sa reiasa clar majorarea aplicata.Nu vor fi luate in considerare valorile declarate, daca acestea nu pot fi regasite in contractele prezentate ca dovada., Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta contractul respectiv insotit de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii in care au fost inchieate contractele respective/s-a facut receptia lucrarilor respective., Cerinta nr. 2-Informatii privind dotarile specifice, Decl. referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune op.ec. pt indeplinirea corespunzatoare a contr.de lucrari, in original.Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca detine sau are drept de folosinta pt: 1.Statie producere mixturi asfaltice cu capacitate minim 120 to/h cu raport de inspectie valabil;2.Repartizator, finisor mixtura asfaltica cu raport de inspectie valabil;3.cilindru compactor asfalt cu raport de inspectie valabil, 4. cilindru compactor terasamente cu raport de inspectie valabil, 5. Incarcator frontal cu raport de inspectie valabil;6. Autobasculante;7. Autobetoniere;8. Laborator de gradul II;9. Autogudronator cu raport de inspectie valabil;10. Autogreder cu raport de inspectie valabil., Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului pentru: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu pentru asigurarea controlului calitatii laborator autorizat gr. II sau sa faca dova prezentand un contract de prestari servicii/ un precontract sau orice alt document prin care operatorul economic desemnat castigatorse angajeaza sa incheie un contract cu un astfel de laborator si o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa autorizatia de functionare., Cerinta nr. 3Informatii privind resursele umaneOperatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul personal: Pt. Executie: 1. Manager de proiect licentiat al unei al unei Facultati de Constructii in specializarea CFDP- diploma inginer. Experienta profesionala in contracte/proiecte de lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier pe pozitia de Coordonator de Proiect sau in pozitii similare, care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager proiect.2. Sef de santier licentiat al unei Facultati de Constructii in specializarea CFDP- diploma inginer. Experienta profesionala in contracte de lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier pe pozitia de Sef de santier sau in pozitii similare, care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager proiect., 3.RTE?licentiat al unei Facultati de Constructii?diploma inginer/subinginer, pers nominalizata va fi autorizata conform Ordinului nr.777/2003 al M.L.P.T.L 4.Responsabil cu asigurarea Calitatii licentiat al unei Fac. de Constr.-diploma de inginer. 5.Coordonator securitate si sanatate in munca- licentiat al unei Fac. de Constr, diploma de inginer. Formarea specifica de Coordonator securitate si sanatate in munca actualizata la fiecare 3 ani, in conformitate cu HG nr. 300/2006, Regulament din 23.03.2007 conf. Art 72 din HG nr. 300/2006.Nota: Vor fi nominalizate persoane cu pregatire solicitata de autoritatea contr pt fiecare din posturile mai sus mentionate si pt fiecare vor fi depuse doc. solicitate.6. Manager al sistemelor de management de mediu., 7. Proiectanti ? ingineri licentiati ai unei Facultati de Constructii in specializarea CFDPa)Se va completa si prezenta Form.nr10 -Declaratie privind efectivele medii anule ale personalului angajat si ale personalului de conducere in ultimii 3 ani, in original. Form. nr 11-Inf. referitoare la pers de conducere.b)Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contr.Ofertantul va prezenta in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - contract individual de munca ale personalului invocat vizat de ITM si/sau contractele de prestari servicii/colaborare incheiate intre ofertant si persoanele respective sau angajamente de participare, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi., -diplome privind specializ personalului- autorizatii/certificate de atestare prof si legitimatiile aferente (aflate in termen de valabil) sau, in lipsa acestora, deciziile de numire pt pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare).-CV semnat si stampilat in original; CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?, decl. care sa demonstreze disponibilitatea personalului pentru functia propusa in executia contractului., In cazul unei asocieri declaratia va fi completata de catre liderulul asociatiei si va cuprinde personalul propus de fiecare membru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract, precizand pozitia pentru care este propus.Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca ca, la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului, la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii/asociatiiSe va prezenta Form. nr. 12 ? Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Subcontr. va prezenta Form. 4? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.In conditiile in care ofertantul nu va subcontracta o parte din acest contract, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 12, mentionandu-se in anexa aferenta acestuia?Nu este cazul?.Nota: Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea econ.si finan., capacitatea tehnica, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractori. Cerintele privind capacitatea prof. se iau in considerare numai pt partea de implicare a subcontractantului., In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere, in conformitate cu Form. nr. 13, insotit de imputernicirea desemnarii liderului de asociere.Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, la solicitarea autoritatii contractante. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiAsigurarea calitatii lucrarilor prin demonstrarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008, Cerinta nr. 2Standarde protectie a mediuluiAsigurarea protectiei mediului prin demonstrarea implementarii sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul ISO 14001:2005.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Punctajul P1 (75 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total (proiectare si executie)? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? respectiv 75de puncte b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Pretul ofertei n = (Pret oferta minim/Pret oferta n) x 75 Nota: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
Durata de executie -P2
25
Descriere: Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mica obtine 25 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = durata ofertei cea mai mica/durata ofertei luate in calcul X 25. Durata de executie se va exprima in luni calendaristice. Ofertele cu o durata de executie peste 21 lunivor fi declarate neconforme. Ofertele cu o durata de executie mai mica de 6 luni nu vor fi punctate suplimentar.Ofertele vor fi clasificate in ordinea descrescatoare a punctajului total, calculat conform formulei: Ptotal= P1+P2, unde P1, P2 sunt punctajele acordate pentru cele doua criterii mai sus mentionate . Oferta cu valoarea cea mai mare a Ptotal va fi declarata castigatoare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer