Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizarea infrastructurii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Valea Dragului, judetul Giurgiu?


Detaliu pentru invitatia numarul 344490
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Valea Dragului (Primaria Valea Dragului)
Numar invitatie: 344490/28.03.2013
Denumire contract: ?Modernizarea infrastructurii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Valea Dragului, judetul Giurgiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Valea Dragului (Primaria Valea Dragului)Cod fiscal: 5026699, Adresa: COMUNA VALEA DRAGULUI, JUDETUL GIURGIU, Valea Dragului, Telefon: 0246/258872, Fax: 0246/258872
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA VALEA DRAGULUI, JUDETUL GIURGIU, Valea Dragului, Romania, cod postal: 087240, telefon: +40 246258872, fax: +40 246258872, persoana de contact: MARIN MOTOTOLEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Valea Dragului, Comuna Valea Dragului, Judetul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizarea infrastructurii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Valea Dragului, judetul Giurgiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop: ?Modernizarea infrastructurii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Valea Dragului, judetul Giurgiu?.1. Proiectare include: proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor.2. Executia lucrarilor3. Cheltuieli diverse si neprevazute.Valoarea estimata fara TVA este3.253.682 lei fara TVA , din care proiectarea (PT+DE+CS+asistenta tehnica) in valoare de66.623 lei fara TVA , executia in valoare de 2.907.282 lei fara TVA, iar cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite in devizul general este de 279.777lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 253, 682 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art. 86 din HG 925/2006, pentru suma de 59.000lei .Perioada de valabilitate pentru garantia de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Data de referinta pentru ofertantii care doresc sa faca echivalenta garantiei de participare in altevalute, este cu doua zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face in coditiile prevazute la art. 90 alin. (1), (3) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr 1 Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Cazier fiscal si judiciar al operatorului economic, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Aceasta cerinta trebuie indeplinita de ofertanti, asociati si terti sustinatori.Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului/candidatului/concurentului.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr 2 Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.Persoane juridice/fizice romaneCertificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Aceasta cerinta trebuie indeplinita de ofertanti, asociati si terti sustinatori.Persoane juridice /fizice straineVor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare , alte doc. Echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, texelor si contributiilor catre buget. Aceste documente vor fi insotite detraducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul nr 3 declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa si prezenta Form. nr 4 ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.In cazul unei asocieri/subcontractari/sustineri, fiecare asociat/subcontractant/sustinator este obligat sa prezinte acest document.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Primar: Marin MototoleaViceprimar: Comaneanu PetreSecretar Dinu DumitruContabil: Cremenaru Nicolae, Consilieri locali: Burcea Marin, Comaneanu Petre, Dragne Chirita, Iofciu Costel, Neagu Adrian, Petcu Marian, Mazilu Gheorghe, Tonciu Nicusor, Vasile Petre, Vlad Adrian, Voicu Gheorghe.Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin nr. 314/2010 emis de ANRMAPSe va completa Form. nr 5 Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 1Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Prezentarea certifi. constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial-original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in ORC vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie. Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara: nivel minim solicitat pentru cifra de afaceri: 5.900.000 lei; se solicita cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii trei ani.Nota: Cifra de afaceri medie anuala globala pe ultimii trei se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual publicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din ultimii trei ani, cifra de afaceri se va lua in considerare in mod corespunzator., Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens., In cazul ofertantilor din categoria IMM (facan dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prezazute la Legea nr.346/2004) cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci reducerea de 50% se va aplica cerintei legate de cifra de afaceri, numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine., Informatii privind accesul la resurse financiare: se solicita atasarea de declaratii bancare corespunzatoare care sa dovedeasca ca, la momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces la/are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente de cel putin 700.000 lei sau echivalent in euro, pentru a asigura cash flow de executie o perioada de 5 luni.Documentul prezentat trebuie sa contina, fara a se limita, cel putin urmatoarele: denumirea institutiei care elibereaza documentul, denumireaoperatorului economic care prezinta documentul, valoarea , perioada de valabilitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnicaExperienta similara: se solicita ca in ultimii 5 ani pentru executie, respectiv 3 anipentru proiectare, sa se fi executat cel putin un contract pentru executie si sa se fi prestat cel putin un contract pentru proiectare, cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribui, astfel: Servicii de proiectare pentru construire/ modernizare drumuripentru minim 66.000 lei, fara TVA.Lucrari de construire/modernizare drumuri pentru minim2.900.000 lei, fara TVA.Experienta similara se poate indeplini si prin prezentarea unui singur contract care sa cuprinda ambele componente similare cu obiectul contractului si prin prezentarea de contracte distincte pentru fiecare componenta similara cu obiectul contractului., Experienta similara se poate indeplini si prin prezentarea unui singur contract care sa cuprinda ambele componente similare cu obiectul contractului si prin prezentarea de contracte distincte pentru fiecare componenta similara cu obiectul contractului.Se vor prezentacertificate/documente care sa confirme prestarea serviciilor/executia lucrarilor respective.Recomandarea trebuie sa precizeze celputin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: - neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
- receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., Nota: Pentru calculul valorii experientei similare, va fi luata in considerare valoarea specificata in contractul prezentat, fara TVA.In cazul in care valoarea contractului initial a fost majorata prin acte aditionale, se vor vrezenta actele aditionale respective din care sa reiasa clar majorarea aplicata. Nu vor fi luate in considerare valorile declarate, daca acestea nu pot fi regasite in contractele prezentate ca dovada.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta contractul respectiv insotit de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR/BCE pentru anii in care au fost inchieate contractele respective/s-a facut receptia lucrarilor respective., Cerinta nr. 2
Informatii privind dotarile specifice
Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in original.Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca detine sau are drept de folosinta pentru :
1. Statie producere mixturi asfaltice2. Repartizator, finisor mixtura asfaltica ;
3. cilindru compactor asfalt ;
4. cilindru compactor terasamente ;
5. Incarcator frontal ;
6. Autobasculante;
7. Autobetoniere8. Laborator de gradul II;
9. Autogudronator;
10. Autogreder;, Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului .
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu pentru asigurarea controlului calitatii laboratorgr. II sau sa faca dova prezentand un contract de prestari servicii/ un precontract sau orice alt document prin care operatorul economic desemnat castigatorse angajeaza sa incheie un contract cu un astfel de laborator si o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa autorizatia de functionare., Cerinta nr. 3
Informatii privind resursele umane.Operatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul personal: Pt. Executie: 1. Manager de proiect .Experienta profesionala pe pozitia de Coordonator de Proiect sau in pozitii similare, care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager proiect.2. Sef de santier licentiat al unei Facultati de Constructii in specializarea CFDP- diploma inginer/subinginer. Experienta profesionala pe pozitia de Sef de santier sau in pozitii similare, care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager proiect., 3. RTE ? licentiat al unei Facultati de Constructii ? diploma inginer/subinginer, persoana nominalizata va fi autorizata conform Ordinului nr.777/2003 al M.L.P.T.L
4. Responsabil cu asigurarea Calitatii licentiat al unei Facultati de Constructii- diploma de inginer.5. Coordonator securitate si sanatate in munca.Formarea specifica de Coordonator securitate si sanatate in munca actualizata la fiecare 3 ani, in conformitate cu HG nr. 300/2006, Regulament din 23.03.2007 conf. Art 72 din HG nr. 300/2006.Nota: Vor fi nominalizate persoane cu pregatire solicitata de autoritatea contractanta pentru fiecare din posturile mai sus mentionate si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.
6. Manager al sistemelor de management de mediu, 7. Proiectanti ? ingineri licentiati ai unei Facultati de Constructii in specializarea CFDP.Ofertantul va prezenta in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - contract individual de munca ale personalului invocat vizat de ITM si/sau contractele de prestari servicii/colaborare incheiate intre ofertant si persoanele respective sau angajamente de participare, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi.- diplome privind specializarea personalului- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (aflate in termen de valabilitate) sau, in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare)., - CV semnat si stampilat in original; CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea personalului pentru functia propusa in executia contractului.In cazul unei asocieri declaratia va fi completata de catre liderulul asociatiei si va cuprinde personalul propus de fiecare membru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract, precizand pozitia pentru care este propus.Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca ca, la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului, la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii/asociatiiSe va prezenta Form. nr. 12 ? Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Nota: Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, capacitatea tehnica, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractori. Cerintele privind capacitatea profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului.In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere, Form. nr. 15, insotit de imputernicirea desemnarii liderului de asociere., Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, la solicitarea autoritatii contractante.In caz de sustinere tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului/ grupului de operatori economici , se va prezenta Form. nr. 10. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii, sau echivalentAsigurarea calitatii lucrarilor prin demonstrarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008Pentru persoanele juridice straine : Se pot prezenta certificateechivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UniuniiEuropene, pentru aceleasi categorii de lucrari.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat. Nu se admit ofertanti in curs de certificare., Cerinta nr. 2Standarde protectie a mediului, sau echivalentAsigurarea protectiei mediului prin demonstrarea implementarii sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul ISO 14001:2005.Pentru persoanele juridice straine : Se pot prezenta certificateechivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UniuniiEuropene, pentru aceleasi categorii de lucrari.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat. Nu se admit ofertanti in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara: Nota: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
Durata de proiectare si executie: - P2
25
Descriere: Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mica obtine 25 puncte,
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer